|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:18, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Pobaw się zapłonem, prawo-lewo, bardziej nie zepsujesz, a może akurat się odezwie. A jak nie to gaźnik, spróbuj dawką się pobawić, sprawdź drożność, czy np kranik się nie zapchał, albo zaworek prawidłowo paliwo puszcza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Imim
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:23, 23 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Gaźnik jest ok, sprawdzałem wszystko jak go dostałem. Spróbuję z inną świecą i pobawię się zapłonem, może jutro znajdę trochę czasu, jak cos to się odezwę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:23, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ale nawet jak jest ustawiony byle jak to jeżeli z resztą jest ok to powinien dać jakieś znaki życia.
Jaki masz w ogóle gaźnik do tej 70 i jaka dysza?
Uszczelki Ci nigdzie nie wydmuchało? Lewego nie ciągnie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:31, 24 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak wygląda połączenie karterów z cylindrem ? przyglądnij się czy czasem nie wydmuchało tam uszczelki , bo przy 50 na 70 wszystko jest tam na styk .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Imim
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:56, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Kupiłem na jacku gotowy zestaw, amal21 nie wiem jakie tam są dysze, uszczelki nei powinno wydmuchać, nic szczególnego nie zauważyłem..
Orientujecie się jakie powinno być sprężanie na 70ccm ?
Ostatnio zmieniony przez Imim dnia Śro 20:03, 25 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:12, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Ale sam robiłeś go na 70 czy już go takiego kupiłeś? Bo robocizna domowa takich silników czasem woła o pomstę do nieba. Aż się sam zdziwiłem, że mój silnik zrobił ładne 500km. Zdziwiłem się po tym jak zobaczyłem wielką szparę przy lewym płuku na łączeniu cylindra z karterem
Ostatnio zmieniony przez pazio777 dnia Nie 14:34, 29 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Imim
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:43, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jeśli chodzi Ci o kartery to oddałem, był roziwercany wiertarka stołową czy tam czymś, płuki rozwiercane kamieniami szlifierskimi, jakby idealnie pasują do płuków w cylindrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:04, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Imim napisał: | Jeśli chodzi Ci o kartery to oddałem, był roziwercany wiertarka stołową czy tam czymś, płuki rozwiercane kamieniami szlifierskimi, jakby idealnie pasują do płuków w cylindrze |
to i tak powierzchnia uszczelniająca wychodzi bardzo cienka...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Imim
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:19, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli mam sprawdzić czy uszczelka jest tak? Jakie powinno być sprężanie na 70ccm?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:28, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Pewnie coś koło 7-9. Przy 4 nie ma prawa odpalić. Tak pamiętam z jakiegoś poradnika :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarasek
PREZES
Dołączył: 31 Lip 2005
Posty: 527
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubuskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:49, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak będzie poniżej 7 to bardzo słabo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Imim
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:39, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jest 8 bar. No może być więcej bo nie mam tego do mierzenia (nie wiem jak to się nazywa) wkręcanego tylko przyciskane więc może uciekać bokiem. Uszczelka w dobrym stanie, nigdzie jej nie wydmuchało. Nadmiar paliwa leci wydechem, czyli chyba dobrze.
Chyba wiem co mu może być. Odkąd go miałem, jak go czyściłem i ogólnie chciałem żeby wyglądał, nie chciał odpalić następnego dnia i się z nim męczyłem. Taka jego klątwa, a teraz chyba przegiąłem, polerka, nowy lakier, galwanizacja, wygląda jak nowy więc strzelił focha i już
A tak serio to możliwe że coś źle złożyłem w silniku i przez to nie chce odpalić?.. bo był w częściach pierwszych, uszczelniacze na wale dobrze założone, wargi mi się nie zawinęły, wsadzone dobrą stroną
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 2:18, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Nooo.. nikt nie wywróży Ci z fusów co mogłeś zrobić nie tak :P
Co do samego składania to nie wiem jak to zrobiłem i kiedy, ale umieściłem podkładkę dystansującą na wał od strony sprzęgła xd taka drobnostka, ale się zdziwiłem.
Nie polecam na pewno pośpiechu w tej kwestii. Ostatnio złożyłem wszystko powoli, oglądając wszystko dokładnie. Powierzchnie wygładziłem na szybie i całość złożyłem TYLKO na orginalne uszczelki, żadnego silikonu. Składałem korzystając z różnicy temperatur opisanej przez Syzyfa w jego drodze do 70.
Co nie znaczy, że zachęcam Cię do tego xd tak tylko mówię xd
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Imim
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2013
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:14, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Składałem wszystko oglądając w silniku wymieniłem wszystkie łożyska, simmeringi, docisk, no wal, cylek, tłok, głowica. Ale w sumie to powinien odpalić gdy bym miał sam przód w silniku. Tzn cylek, tlok, wal, głowice gdybym np kręcił wiertarka wal.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|