|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAX MAXI
Nowicjusz
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uniemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 11:14, 24 Gru 2013 Temat postu: Nie wiem o co chodzi |
|
|
zaczelem smigac smykiem ktorego niedawno kupilem, mianowicie odpala elegancko, ale jak jade z wieksza predkoscia po lesnej drodze i przejade przez dziure to smyk na maksymalnie odkreconej manetce zaczyna sie dusic i wytraca obroty i musze puscic manetke do minimum a jak chce dodac wiecej gazu dusi sie i gasnie. (wykluczam zabrudzona instalacje paliwowa sprawdzilem wielokrotnie i wszystko jest okay) pomozcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:30, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Obluzowany styk lub element elektryki i po udarze nieprawidłowa praca układu zapłonowego.
Ja na początek bym zadusił "gada" szybko zakręcił kranik następnie wymontował
gaźnik i upewnił się co do poziomu paliwa w komorze pływakowej. Z wielu możliwości jakie mogą wystąpić podejrzewam że pływak wbija zaworek iglicowy - tu nie zaszkodzi wykluczyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy97
Nowicjusz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:55, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A może luźna fajka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amator1997
Bywalec
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:05, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
posprawdzaj wszytskie styki od zaplonu przeczysc gaznik najszybciej cos z tych rzeczy bedzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAX MAXI
Nowicjusz
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uniemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:12, 26 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
instalacje robilem ostatnio pozakladalem wszedzie nowe koncowki a co do gaznika typ 16- n1 czy jakos tak, jak sprawdzic poziom paliwka w komorze plywakowej jest oznaczony jakis poziom ?? z gory dzieki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MAX MAXI
Nowicjusz
Dołączył: 13 Gru 2013
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Uniemyśl Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 9:57, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
znalazlem przyczyne, taki jezyczek w plywaku byl za mocno podgiety w strone zamka doplywu paliwa i przy wstrzasie podczas jazdy jezyk na plywaku uderzal w zamek a ten z kolei sie blokowal, dziekuje all za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Simson RM
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 1989
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Iwiny Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:46, 13 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
To musisz również wymienić zaworek iglicowy ponieważ jest już wyrobiony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|