|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:41, 15 Lip 2013 Temat postu: Nieregularna iskra |
|
|
Witam posiadam simsona s51 przerobionego na 60 od dłuższego czasu mam problem , zaczeło się od braku iskry(iskrę przywrócił mechanik) i nawet zapalał ale nie wchodził na obroty i mechanik kazał zmienić Simmering tak też zrobiłem od tamtego czasu nie chce palić zapalił 1 po dłuższym pchaniu a później nie chciał.Teraz iskra raz jest raz niema i jak poleje świece bęzyną to nie zawsze zapali.Czy to może być wina tego że magneto ociera o cewke zapłonowa ? Wymieniałem
-Cewka butelkowa
-kondensator
-kable wn
-świece
-czapeczke
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:50, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Magneto nie powinno ocierać o żadną z cewek. Ustaw porządnie zapłon, jeżeli nie pomoże to załóż kondensator malucha
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:05, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Czyli magneto do wymiany ? czy zacząć od zapłonu a jak nie wyjdzie to magneto nowe ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:07, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A jak nowe też będzie ocierało to kupisz jeszcze jedno ?
Zeszlifuj lekko cewki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:24, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
A może czop wału ma bicie i ociera... Weź kogoś do pomocy i niech ci kopie starterem i zobacz czy magneto bije
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:23, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Bije bo jest krzywe(Kochany mechanik ściągał magneto śrubokrętem i trze )i mam pytanie jest spora iskra a jak poleję benzyną i dotknę do głowicy to nie pali paliwa,czy to są skutki tarcia (trze cewka od iskry)szlifowałem trochę ale trze dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:00, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ale skrzywił Ci wał tak?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:10, 15 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Tak więc koło już nie ociera ale nadal nie przepala paliwa , iskra jest duża ale jest rzadko a i w dodatku ma przebicie i mocno kopie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 5:52, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Nie trzeba szlifowac cewki-można nimi lekko regulować.Juz to kiedyś tłumaczyłem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:27, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jest iskra ,jest paliwo a nie pali co może być nie tak ?Sam nie wiem za co sie zabierać zapłon był ustawiany różnie a i jest przebicie na czapce(mam 3 i na każdej jest przebicie)kabel też też wymieniłem i to samo jak poleje iskre benzyną t czasem zapali ale tak jakby jak świeca sucha to jest iskra dobra a jak poleje benzyną(nawet mała ilość)to ta iskra jest albo jej niem co może być ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Wto 21:14, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
jaki konedeator kupiłeś ??? kup nowy kondesator i platyny i mogę się założyć że bd chodził
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:46, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Kondensator nowy i platyny też ,z tym że to jest 2 kondensator kupiony i były złe może jakieś słabe są ,może kupić ten od malucha ? A jak tak to o który chodzi ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:32, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Kup kondensator z malucha, żuka lub stara o pojemności 0.25uF Zamontuj go w schowku tam gdzie akumulator tylko zrób dobrą masę
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:38, 16 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Spróbuj tak- oddal lekko cewkę( bo jakbym znał ten problem).Nie szlifuj do cholery!!! Srubki mocujace są chyba ok m3 (chodzi o gwint) a otwory wiercone pod nie zawsze o ok 0,5 mm większe albo 1 mm zależy od wykonania i średnicy śruby.Zdejmij cały stator i poluzuj odpowiednią cewkę( te małe śrubki).Potem dociskając cewkę do środka statora dokręcaj śrubki podtrzymujące cewkę(prztydala by się trzecia ręka).To taka moja rada dla tych co szlifują.Z cewką świetlną gorzej bo światło staje się słabsze w miarę oddalania cewki.Nie sprobujesz to sie nie dowiesz.W elektryce jestem cienki ale..Tak apropo to nie lej na świecę tylko do cylindra te paliwo.NIE PALIWO SIĘ PALI A OPARY JEJ WIĘC JĄ ZALEWASZ I TRACI SWIECA SWOJĄ PRZERWĘ BO PRZEWODZi(przez paliwo) i skąd ta iskra?
Ostatnio zmieniony przez toncio20 dnia Wto 22:47, 16 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłaty
Nowicjusz
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 8:02, 17 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wymieniłem kondensator na stary(stary znalazłem) iskra była mocna i paliwo paliło to nalałem do cylindra paliwa i pcham,odpalił i jechał ok ale do czasu gdy go zgasiłem puźniej nie chciał odpalić sprawdzam a tu tak samo jak na wcześniejszym kondensatorze(chyba go spaliło) Czy to że pali kondensatory to wina słabego wykonania czy coś ich w moim simie pali(przebicie) bo nie wiem czy kupować ten od malucha jak ma go spalić. Jak wy myślicie ?
Ostatnio zmieniony przez Kudłaty dnia Śro 11:39, 17 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|