|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:28, 05 Sty 2009 Temat postu: Nowy gaźnik, a nie pali. |
|
|
Witam.
Mam następujący problem: Jestem posiadaczem simsona sr50. Kupiłem nowy gaźnik ale simson nie chce zapalić. Iskra jest dobra(platynkowiec), wyregulowałem także poziom paliwa w komorze pływakowej, nowa świeca, kompresja też jest dobra. I podejżewam, że coś wspólnego może mieć z tym dysza biegu jałowego(ta przy krućcu), ale ona jest zaślepiona i pewien mechanik powiedział mi kiedyś, że po to to jest zaślepione żeby tego nie dotykać. Co o tym myślicie? Co może być przyczyną?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:50, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o slowa tego mechanika, w pewnym sensie ma racje, poniewaz jesli sie nie potrafi regulowac ta srubka (nie dysza :P) to mozna narobic sobie tylko problemow.
Kicha, parska? Daje jakies znaki zycia? Sprawdz czy swieca jest wilgotna od benzyny. Sprawdz tez czy odpali przy maksymalnie otwartym ssaniu i zamknietej przepustnicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:45, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
2 razy strzelił z tłumika (zaraz z początku podczas pchania) po czasie jakby zapalił (na kopa) na niziutkich obrotach obrócił pare razy i zaraz zdechł. Od tego czasu kompletnie nic.
Zapłon nedawno ustawiałem i wymieniłem kondensator oraz przerywacz. Więc strzelanie raczej nie od zapłonu.
A co do tej śrubki to już regulowałem nie raz gażnik, ale nowe niby są fabrycznie ustawiane dlatego o nią pytam. Świeca jest wilgotna.
Ostatnio zmieniony przez deniojas dnia Pon 21:48, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 22:27, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
mi się wydaje ze za dużo powietrza dostaje. chyba będzie konieczna regulacja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:30, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Czy podczas pchania, kopania, leci dym z tlumika?
Jezeli tak to braknie powietrza. Jest jakis rezultat po zdjeciu gumy od filtra?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 23:17, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kondensator. Wymień. Nic nie szkodzi ze już to robiłeś.
Kondensator musi bardzo ciasno siedzieć w otworze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 23:43, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
wiec tak dymu niema a iskra jest dobra mocna więc nie podejrzewał bym kondensatora i co do jego trzymania to siedzi mocno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 17:13, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To załóż stary gaźnik i zobacz czy na nim odpali
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:54, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
dla tego mam nowy że stary był zepsuty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 21:34, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
nalej bezposrednio paliwa do cylindra powinien odpalic ale jak gaźnik jest zle ustawiony to długo nie popyka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:51, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tego już też próbowałem i nic...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 22:03, 07 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No bo to jest wina zapłonu o czym już wspominałem wcześniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:35, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
mam nowy przerywacz i kondensator jutro albo w sobote postaram się wymienić ..tylko, że jak to możliwe że jest iskra a zapłon może być zepsuty? jeszcze nie spotkałem się z takim przypadkiem wiec pytam:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Czw 16:51, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja ci mówie, ze to najprawdopodobniej będzie wina kondensatora, lub świecy. To że kupiłeś nową świecę (jak sądze jakąś badziewną Iskrę) to wcale nie znaczy, ze ona będzie dobra. Poza tym musisz ustawić odpowiednie przerwy na świecy i platynkach.
Radzę też sprawdzić wszystkie przewody i wsuwki od samej instalacji zapłonowej.
Jak masz zejbanany kondensator to też iskra będzie i simson za cholere nie odpali tylko będzie prychać i strzelać w tłumiku.
Radze też skontrolować ustawienie zapłonu, oczywiście przy pomocy czujnika zegarowego.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
czarek51
Bywalec
Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 328
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MILICZ Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:24, 08 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdź też przewody od silnika do cewki..... może gdzieś być przetarcie i masować.....chociaż jak mówi Tomek też mi się wydaje najbardziej prawdopodobne....
A i nie możesz zapominać o jakości dzisiejszych zamienników częsci do simsona.....
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|