|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szap
Bywalec
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 12:38, 06 Kwi 2008 Temat postu: obroty>nietypowa sprawa |
|
|
nie wiem czemu.Ale jade sobie i nagle skrzyzowanie i ja na looz i mi na max obroty wchodzi.Zajechalem do domu i linke nasmarowalem i to samo.Rozebralem gażnik,przeczyscilem i to samo nie wiem.Odpale go i nagle full obroty.Krecenie linka itd nic.Nie wiem co to? pomocy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Nie 12:48, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Pewnie zimering..Albo sprubuj jeszcze zmniejszyć przerwe na platynkach.Zobacz czy nie masz linki za krótkiej.Stało sie to nagle??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szap
Bywalec
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 12:49, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
tak nagle
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Nie 23:32, 06 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Na próbe włącz ssanie i zdaj relacje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szap
Bywalec
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 14:42, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
gdy wlącze ssanie to simson pracuje normalnie.A jak wylacze ssanie to po chwili znowu maxymalne obroty.CO to?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 16:11, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Brakuje paliwa. Albo zatkana dysza główna, lub co bardziej prawdopodobne to za niski poziom paliwa w komorze pływakowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szap
Bywalec
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 17:35, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
aha to od czego zacząc i jak to zrobic?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:26, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
sprubój podegiąć pływak
Ostatnio zmieniony przez grzesiek_simsons51 dnia Pon 18:38, 07 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:30, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
podegnij pływak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dancing
Bywalec
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Glanów
|
Wysłany: Pon 19:58, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ja też tak miałem ale zmniejszyłem mu na naciągaczu linki i już spokojnie chodził...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ko0za
Bywalec
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gac
|
Wysłany: Pon 20:35, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
a ja w 70 (almot) mam podobnie tylko jest tak dodam troszeczke gazu odrazu full obroty i jak puszcze gaz to gasnie co to moze byc ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szap
Bywalec
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 16:07, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
w sr50 b4 6v na jakim rowku w iglicy ma byc? ja mam na 1 od góry a mam 5
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marciniak
Nowicjusz
Dołączył: 12 Kwi 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:22, 12 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
najlepiej jak jest na środkowym rowkó wybierz któeyś z 3 w środku im wyższy rowek tym mniej powinien palić a im niższy to powinien lepiej iść ale więcej palić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Nie 0:32, 13 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nie prawda, że im wyżej iglica tym motor jest szybszy. Podnosząc iglice dostarczamy większą ilość paliwa, którą później motor może nie przepalać i mieć "muła".
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|