|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Czw 16:21, 28 Cze 2007 Temat postu: osłab |
|
|
nie wiem co sie dzieje ze simek mi osłab zakladałem większe dysze podnosiłem poziom w gażniku zapłon raczej dobry bo pali ładnie i wypala ładną cegiełke na świecy, juz sam nie wiem co moze być ze troche zesłab i mam wrazenie ze słabnie jak sie zagrzeje i czy to czasem nie bedzie wina naszych polskich gównianych cylindrów co byście o tym myśleli
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:26, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
A ty masz polski cylek??Ile masz na nim nakulane km??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Czw 16:29, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
własnie mam polski a ile na nim jest przejechane to sam nie wiem bo gościu co u niegi kupowałem simsona to mówił ze jest na końcówce docierania ja przelatałem na nim moze z 1000km
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:36, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
O cholera no bez przesady ze polski to polski ale zeby juz po 1000km ci osłabł to chyba nie mozliwe jest.Musi byc jakaś inna przyczyna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:40, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
a zaplon jest napewno dobrze ustawiony?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Czw 16:40, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
nie no ja z 1000 gościu z tego co mówił to było z drugie 1000 a nie wiem dokładnie jak tam cylinder wygląda bo go nie odkręcałem moze tłok proche przypuch ale nie wiem proponujjcie co moze być moze jednak cos innego
Co do zapłonu to jeszcze bede musiał popatrzeć ale wypala sie ładniutka cegiełka pali z kopa
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:26, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
To ze odpala i swieca ma ladny kolor - nie oznacza ze zaplon jest dobrze ustawiony. Sprawdz przerwe na platynkach i przekrec zaplon przeciwnie do obrotow walu o centymetr wedle gornej krawedzi zaplonu. Powinien zyskac wiecej mocy na starcie.
Sprawdz jak chodzi na ssaniu. To ze slabnie jak sie zagrzeje jest dolegliwoscia wiekszosci dwusuwow. Tylko ze jedne bardziej - drugie mniej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Czw 23:39, 28 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
ssanie to juz ci moge powiedzieć ze jak dam to zaczyna mulić zapłon jest roche przyśpieszony ale chyba nie o tyle jak sobie dobrze przypominam to go przekręciłem coś o 0,5cm a co do tego osłabnięcia to nie jest az tak strasznie tyle tylko ze pod górki na które wyjeżdzałem bez problemu na 4 to teraz musze zakładać 3 bo na 4 ledwo co by sie wyskrobał
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Sob 11:03, 30 Cze 2007 Temat postu: ; |
|
|
zdejmij cylek i zobacz moze cos dostalo ci sie do niego i zrobilo ryski albo piescienie ci pekły lub sie zapiekly moze byc wiele przyczyn
a jak Ci slabnie jak jest zagrzany to znaczy ze kupiles polski "zestaw tuningowy" a kazdy chyba zna jego jakosc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal91a
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lewniowa
|
Wysłany: Sob 14:19, 30 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
zdejmowałem samą głowice i cylek z wyglądu wygląda łanie nie ma progu dość nie porysowany tylko była głowica splanowana i dana uszczelka i było troche takiego gęstego oleju na cylindrze u góry tak ze gdzieś chyba był przedmuch, drugie co wczoraj zobaczyłem to ze nie było filca na platynkach co ma smarować krzywke i mi sie platynki podjarały tak ze pojeżdze chwile i zobacze czy sie coś poprawiło czy nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|