Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pali od kopa ale ma muła:( Cylek S-60.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:16, 31 Sty 2009    Temat postu:

Ja mam w 60ccm (tyle ze to rzt jest, ) zapłon przyspieszony ile wlezie. Aż mi starego klina ucięło. Ale dałem nowego i wytrzymał juz 2500 km. W sumie dziwne, bo też sugerowałem sie kreskami, jakimis numerkami, ale tak mój sprawuje sie najlepiej i tyle. Każdy inny, musisz eksperymentowac
Przeczysc platynki i zobacz na ile się otwierają. Ma byc podobno 0,4 u mnie jest nawet ciut więcej i czuje ze lepiej idzie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piszczu15
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bolków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:14, 31 Sty 2009    Temat postu:

No tak jakby strzela. Ale dzisiaj sie normalnie zdziwiłem jakies 10 min temu odpaliłem go i chciałem jechac i pojechał. Wczesniej miał takiego muła ze nie był w stanie ruszyc a dzisiaj normalnie pojechał. Wbiłem dwójkę bo nie chciałem katować nowego cylindra i spokojnie wróciłem do domku Wink (1).
Dzisiaj pokombinuje coś z tym zapłonem. Tak dla jasności jeszcze dodam że przerwa na platynkach jest mniejsza niż 0,04mm ( 0,04mm taką przerwe podawali w książce "Jeżdżę Motorowerem Simson" Wide grin
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek1006
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:46, 31 Sty 2009    Temat postu:

chyba 0.4 mm
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piszczu15
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bolków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:08, 31 Sty 2009    Temat postu:

Sprawdziłem w książce i tu cytuje "...odstęp między stykami powinien wynosić 0,4 +/- 0,05 mm..." Wide grin
To jeszcze moje ostatnie pytanie żeby ustawiać zapłon trzeba odkręcić przerywacz i podstawę iskrownika obracać w do tyłu lub do przodu i żeby przyśpieszyć to w którą stronę muszę przesunąć? Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szisz
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sobolew-mazowieckie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:30, 31 Sty 2009    Temat postu:

Musisz przyśpieszyć, czyli w prawo.
Pozdr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 23:01, 31 Sty 2009    Temat postu:

piszczu15 napisał:
Sprawdziłem w książce i tu cytuje "...odstęp między stykami powinien wynosić 0,4 +/- 0,05 mm..." :D


No i co w tym dziwnego, bo ja kompletnie nie rozumiem ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Antonio
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ok. Środy Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:03, 31 Sty 2009    Temat postu:

Tomek, 0,05mm na platynkach?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek1990
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:09, 31 Sty 2009    Temat postu:

piszczu15 napisał:
Sprawdziłem w książce i tu cytuje "...odstęp między stykami powinien wynosić 0,4 +/- 0,05 mm..." Wide grin


Teraz ja cytuje Wide grin
0,4 +/- 0,05 mm znaczy przedział 0,35-0,45, bo chyab w tym jest problem
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Sob 23:11, 31 Sty 2009    Temat postu:

No dokładnie miałem napisać to samo co heniek. Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kadecior
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 4:09, 01 Lut 2009    Temat postu:

Czy nie łatwiej jest poczytać o wyprzedzeniu zapłonu, wziąć suwmiarkę i iść zrobić to raz porządnie, a nie an oko kombinować czy przyspieszać czy opóźniać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piszczu15
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bolków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:29, 01 Lut 2009    Temat postu:

Dobra już chu** z tą przerwą. :P W poniedziałek przekręce w prawo i powiem wam czy pomogło czy nie Wide grin
Pzdr. i dzięki za dotychczasową pomoc Wink (1)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piszczu15
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Bolków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:06, 03 Lut 2009    Temat postu:

Panowie mam problem. Ściągnąłem tą gumę łączącą gaźnik z filtrem powietrza i nastąpił ten dziwny strzał to poszedł dym z gaźnika ;/ no i cholera jasna już nie wiem co mu jest. Kombinuje z tym zapłonem to w lewo to w prawo i dalej nic. Napisze wam jak to robię może coś źle robię to mnie nakierujcie jak to powinno być:
1. Ustawiłem przerwę na przerywaczu 0,4 mm jak tłok był w górnym położeniu.
2. Wkładam patyczek i znowu sprawdzam czy tłok jest w górnym położeniu.
3. Odkręcam te łapki trzymające iskrownik przesuwam go trochę np. w lewo i zakręcam.
4. Sprawdzam czy tłok nadal jest w górnym położeniu. Wkręcam świece i zapalam motor.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin