|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 15:16, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja mam w 60ccm (tyle ze to rzt jest, ) zapłon przyspieszony ile wlezie. Aż mi starego klina ucięło. Ale dałem nowego i wytrzymał juz 2500 km. W sumie dziwne, bo też sugerowałem sie kreskami, jakimis numerkami, ale tak mój sprawuje sie najlepiej i tyle. Każdy inny, musisz eksperymentowac
Przeczysc platynki i zobacz na ile się otwierają. Ma byc podobno 0,4 u mnie jest nawet ciut więcej i czuje ze lepiej idzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piszczu15
Bywalec
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bolków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:14, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No tak jakby strzela. Ale dzisiaj sie normalnie zdziwiłem jakies 10 min temu odpaliłem go i chciałem jechac i pojechał. Wczesniej miał takiego muła ze nie był w stanie ruszyc a dzisiaj normalnie pojechał. Wbiłem dwójkę bo nie chciałem katować nowego cylindra i spokojnie wróciłem do domku .
Dzisiaj pokombinuje coś z tym zapłonem. Tak dla jasności jeszcze dodam że przerwa na platynkach jest mniejsza niż 0,04mm ( 0,04mm taką przerwe podawali w książce "Jeżdżę Motorowerem Simson"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:46, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
chyba 0.4 mm
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piszczu15
Bywalec
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bolków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:08, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem w książce i tu cytuje "...odstęp między stykami powinien wynosić 0,4 +/- 0,05 mm..."
To jeszcze moje ostatnie pytanie żeby ustawiać zapłon trzeba odkręcić przerywacz i podstawę iskrownika obracać w do tyłu lub do przodu i żeby przyśpieszyć to w którą stronę muszę przesunąć?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szisz
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sobolew-mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:30, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Musisz przyśpieszyć, czyli w prawo.
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 23:01, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
piszczu15 napisał: | Sprawdziłem w książce i tu cytuje "...odstęp między stykami powinien wynosić 0,4 +/- 0,05 mm..." :D
|
No i co w tym dziwnego, bo ja kompletnie nie rozumiem ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:03, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tomek, 0,05mm na platynkach?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 23:09, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
piszczu15 napisał: | Sprawdziłem w książce i tu cytuje "...odstęp między stykami powinien wynosić 0,4 +/- 0,05 mm..."
|
Teraz ja cytuje
0,4 +/- 0,05 mm znaczy przedział 0,35-0,45, bo chyab w tym jest problem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Sob 23:11, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No dokładnie miałem napisać to samo co heniek. Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kadecior
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 4:09, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Czy nie łatwiej jest poczytać o wyprzedzeniu zapłonu, wziąć suwmiarkę i iść zrobić to raz porządnie, a nie an oko kombinować czy przyspieszać czy opóźniać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piszczu15
Bywalec
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bolków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:29, 01 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra już chu** z tą przerwą. :P W poniedziałek przekręce w prawo i powiem wam czy pomogło czy nie
Pzdr. i dzięki za dotychczasową pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piszczu15
Bywalec
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bolków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:06, 03 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Panowie mam problem. Ściągnąłem tą gumę łączącą gaźnik z filtrem powietrza i nastąpił ten dziwny strzał to poszedł dym z gaźnika ;/ no i cholera jasna już nie wiem co mu jest. Kombinuje z tym zapłonem to w lewo to w prawo i dalej nic. Napisze wam jak to robię może coś źle robię to mnie nakierujcie jak to powinno być:
1. Ustawiłem przerwę na przerywaczu 0,4 mm jak tłok był w górnym położeniu.
2. Wkładam patyczek i znowu sprawdzam czy tłok jest w górnym położeniu.
3. Odkręcam te łapki trzymające iskrownik przesuwam go trochę np. w lewo i zakręcam.
4. Sprawdzam czy tłok nadal jest w górnym położeniu. Wkręcam świece i zapalam motor.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|