Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierscienie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kefir5169
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 08 Kwi 2008
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Mazowieckie

PostWysłany: Czw 23:10, 18 Cze 2009    Temat postu: Pierscienie

A wiec nigdy niepisalem w dziale awarie, no ale coz nadszedl czas. Wiec przejde do tematu, dzis wymienilem tlok,pierscionki i lozysko igielkowe wymienilem bo stare pierscionki dzwonily i juz niebylo kompresji a tlok byl przegzany. Jak juz zlozylem sima to przyszedl czas na odpalanie niepowiem ze byly problemy bo zapalil za 4 razem, kiedy juz zapalil to te nowe pierscienie zaczeby "zarabiscie" dzwonic i dzwonia nadal. Kiedy odpalilem to niedawalem mu gazu tylko chodzil na wolnych obrotach 15min. i 15min. przerwy ta czynnosc powtuzylem 3 razy i sie nim nastepnie przejechalem niewzucajac 4 biegu i nieprzekraczajac 30km/h. wsunie zrobilem 3km i nic nieustapilo koles ktory skladal to zemna (zna sie na tym dosc dobrze) powiedzial ze to ustapi jak sie dotrze.
I mam pytanie czy to faktycznie ustapi? dodam ze cylinder tlok i pierscienie sa bez szlifu (cylinder niewymagal szlifu).Ogolnie wszystko jest nominal.
I przyokazji zeby niezakladac nowego tematu to coto jest za cylinder z oznaczeniami IR.
Z gory dzieki za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pią 0:45, 19 Cze 2009    Temat postu:

Skoro na starym tłoku i pierścieniach nie było kompresji to oznacza to, ze cylinder nadaje się do szlifu. Jeżeli przegrzałeś tłok, to najprawdopodobniej stało się to przez jego przytarcie co również kwalifikuje cylinder do szlifu.

Dzwonienie może ustać po jakimś czasie, jednak nie liczyłbym na to.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin