|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:09, 10 Maj 2009 Temat postu: Po kapitalce coś szwankuje |
|
|
Witam mam simsona sr50. Zrobiłem w nim kapitalny remont. Wymieniłem wał na MZA z wypełniaczami, cyl Almot 60ccm, tłok org MZA, łożyska Koyo(teflon), Gaźnik( dysza 72), wałek skrzyni biegów, i inne drobnostki. Poskładałem wszystko i po odpaleniu okazało się że simek nie ma niskich obrotów tzn. Odpala ładnie (za każdym razem z kopa) i sobie ładnie chodzi , ale gdy chcę mu przy gazować to tak jak by "buuuu.." i i od połowy gazu normalnie wchodzi na obroty. Tak samo gdy jadę na niskich-średnich obrotach to jedzie potem "buuuu" i znowu ciągnie. Przyspieszenie ma znakomite, nie przerywa jak by mu nic nie było. Gdy chcę uzyskać równe niskie obroty to muszę włączyć ssanie. I wtedy dopiero można całkiem normalnie jeździć.
Zapłon jest idealnie wyregulowany (nowe platynki, kondensator), gaźnik także(czyszczony regulowany, próbowałem zmieniać poł iglicy,dysze główną na org(67)), kompresja b.dobra i tu rodzi się moje pytanie:
Jaka może być jeszcze inna przyczyna takich objawów?
Proszę o konkretne odpowiedzi
Poprawiłem ortografię. Knight
Ostatnio zmieniony przez deniojas dnia Wto 21:51, 12 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:01, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
w takim razie wyreguluj gaznik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:06, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli na ssaniu chodzi dobrze? Wolne obroty sa i nie muli sie? Jaki masz typ gaznika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:59, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
tak na ssaniu chodzi dobrze ma wolne obroty i nie muli, gaźnik już rególowałem a typ to 16n3-2
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dedaj
Bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:00, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
może masz za wysoko pływak . i paliwo ci ucieka do filtra a nie leci do cylindra . przynajmniej ja tak mam .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:25, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dedaj, nie wiem skąd Ty bierzesz takie głupie teorie. To co piszesz jest niemożliwe.
Wiec tak, przeczysc gaznik, a zwlaszcza dysze wolnych obrotow (znajduje sie pod sruba obok dyszy glownej, na obrazku pod nr 5). Sprawdz rozmiary dysz, ich wymiary powinn wynosic kolejno dla dyszy glownej (nr 3 na obrazku) - 70-72, dla dyszy wolnych obrotow - 35, dla dyszy ssania (wewnatrz dolnej pokrywy gaznika) - 60.
Jesli to nie pomoze, to wkrec maksymalnie srube regulacji obrotow(ta obok ssania), odpal i powoli wykrecaj do uzyskania wolnych obrotow.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dedaj
Bywalec
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:47, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
to powiedz mi dlaczego z minimalnych obrotów nie chce sie wkręcić tylko jakieś 50 sek. musze czekac a czasem nawet dłużej .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lycha_15
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Lis 2007
Posty: 2442
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łaziska City Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:03, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dostaje za dużo paliwa i go zalewa przynajmniej ja tak sądzę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:05, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
bo masz zle wyregulowany gaznik , zła miesznke paliwa z powietrzem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:39, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
jeszcze raz przyjżałem się gaźnikowi i defakto jest na nim nabite 16n3-8, ale wygląda całkiem jak 3-2 co do mulenia na ssaniu to jednak troszeczkę czuć różnicę ale niewielką. Dysze posprawdzałem i wszystko się zgadza(tylko ta od ssania nie była podpisana ale moim zdaniem była ok) i gdy kręce śróbą wolnych obrotów to nie ma różnicy gdy jest wkręcona, a gdy jest wykręcona.
Ostatnio zmieniony przez deniojas dnia Pon 20:18, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:27, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no to teraz tak : na tłoczku ssania masz gumke ? i ssanie ma 1 cm luzu na rączce ? sprawdz filter powietrza , sprubuj sciagnac gume od filtra , byc moze zapchany wydech , w ostatecznosci trzeba wyciagnac plombe na gazniku ktora znajduje sie przy kruccu i tam mała srubka wyregulowac mieszanke
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:37, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
co to jest kapialka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:39, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm prawdopodobnie kapitalny badz kompleksowy remont silnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
deniojas
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:55, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
gumka jest, a co do luzu to może nie 1cm ale trochę jest, a tą śróbką to już dawno próbowałem i nie ma różnicy czy jest wkręcona czy wykręcona a być powinna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek1006
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 477
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:59, 11 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mowisz o tej malutkiej srubce pod plomba czy o tej ze spreznka ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|