|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolas
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:17, 04 Wrz 2007 Temat postu: pomocy |
|
|
SIEMKA mam pytanie czy jest jakaś rużnica w mocy na cylindrze podrubie i czy jak sie zagrzeje to mogą pierścienie dzwonić ???
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:12, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
lekka różnica jest miedzy polskim a niemieckim cylindrem. To co do mocy. A co do trwałości to dużo lepszy jest niemiecki. A pierścionki? ten motorek sie z nimi urodził dzwoniącymi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Wto 18:12, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
to zalezy. moze jest zalezy kto wyprodukowal i jak sa kanaly wzgledem orginala ulozone.
nie mozna powiedziec ze cylinder inny niz ddr to odrazu gowno chociaz czasem bywa ze sa do dupy ale czasem mozna trafic na dobry cylinder na ktorym mozna przejechac 40000 km.
a ze pierscienie dzwonia to nie wina cylindra tylo zuzytych pierscieni, zuzytego tloka i cylindra a takze mozliwe ze pierscienie sa slabej jakosci ablo ci w rowkach tloka lataja. zdjemij cylek wyjmij pierscien i wloz go do cylindra i zmierz szczelinomierzem przerwe przy zamku
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafiki
Bywalec
Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 414
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 20:08, 04 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
No i trzeba pamietac o tym ze to tylko motorower i traktowac go jak motorower jak bedziesz jezdzil delikatnie nie przeciagajac na biegach 45 km/h to moim zdaniem nawet na najgorszym gownie przejedziesz te 40 tys km
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Śro 8:30, 05 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Kol.nie piszcie takich rzeczy,na cyl.ddr przejechac 40tys.km to juz granica niemcy zalecali remont robic po ok. 25 tys.km.Jakosć jest nieporównywalna np. ilu pisze że kupiło cylinder i po 1tys.km dzwonią pierscienie,ze go muli,ze cieknie z tłumnika nieprzepalone paliwo,ze duzo pali itd.Wpolskim cylindrze po 10tys.km jest próg porównywalny do ddr-a po 30tys.niemozliwym jest przejechanie na polskim cylindrze 40tys.km,po 10tysiacach jazda na polskim cylindrze nie jest już jazdą.Faktycznie ja swoim nie szaleje mam obecnie 25tys. km na cyl. po szlifie i pierscienie nie dzwonią.Dzwonienie pierscieni czesta i denerwująca przypadłosc spowodowana jest zła jakoscią cylindra,przegrzaniem,zle zrobionym szlifem,tłok szarpie co za tym idzie 60km--max nic wiecej nie idzie wydusic.jesli ktos sie nie zgadza z moja opinią szanuje jesli kogos uraziłem przepraszam.Cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bolas
Nowicjusz
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:59, 05 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
no wiem ale nie dawno miałem szlifa i woggule mu nie cisnołem max 40km/h a tłok miałem niemiecki pierścionki tesz niemieckie ale cylinder mam podrube i dla tego może dzwonią ? a takie dzwoniące pirescionki to jest wkur .... i przejechałem już na szlife 350 km i kolega mi muwił żeby go przyzwyczajić do większych pretkośći no i jak jade ponad 50km/h to piersciąki dzwonia jak cholera
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Śro 18:12, 05 Wrz 2007 Temat postu: |
|
|
Szlifuje sie tylko ddr cylinder innych nie poniewaz sa stosunkowo tanie,pozatym szlif a szlif musisz znalezc naprawde dobrego szlifierza ja kiedys przeszlifowałem ddr i po tys. km zaczął dzwonic poprostu szlif byl źle wykonany,szkoda tylko twojego tłoka na ten cylinder--prawdopodobnie nic nie pomoze aby nie dzwoniło--a wymiana pierscieni tez nic nie da no moze na 100km.Cześc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|