|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:10, 14 Sie 2007 Temat postu: problem |
|
|
mam taki problem wyczysciłem dzisiaj gaźnik i nie wiem jak go za bardzo wyregulować którą śrubką bo gdy dodam gazu to nie reaguje od razu tylko za chwile więc jak ustawić ten gaźnik ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Wto 21:17, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jaki masz typ gaźnika?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:22, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
mam gaźnik 16n-3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Wto 21:34, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nic nie ruszałeś przy dyszy w krućcu gaźnika ta pod plombą,dokreciles wszystkie dysze,nie ruszales pływaka tzn. nie ustawiales poziomu paliwa,a przed czyszczeniem było ok. to tylko iglica ci została,zapewne wolne ustawiłeś ta srubka z góry ze sprezynką,na początek podnieś iglice o 1 rowek,jak bedzie gorzej bo nie wiem czy ci zalewa czy za mało paliwa dostaje pisz.Cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:42, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ruszałem pływak i tą śrubke pod plombom i tę ze sprerzynką
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Wto 21:46, 14 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Szybki jestes z odpisaniem,ale czy pływak przyginałeś,tzn jego blaszke co zamyka zaworek?istota twoich problemów moze tkwic w srubce pod plombą wkrec ja do konca i wykreć ok.3 obroty ewentualnie 2,5 obrotów w zaleznosci jak bedzie reagował silnik,ta z góry ze sprezynka koło ssania ta wyreguluj wolne no wiesz na pewno że ona słuzy do reg. wolnych.Cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 10:05, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ruszałem blaszke od pływaka tą co zamyka zaworek
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Śro 10:55, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Jak ją doginałeś zmniejszyłes stan paliwa jak oddinałeś zwiekszyłeś i to ma istotne znaczenie,raczej odginałeś.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:00, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ale teraz obroty już ustawilem a jak jade nacisne manetke do konca to go tak dusi a jak jade bez filtra to chodzi dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:32, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
czyli dostaje zbyt duzo paliwa dognij lekko blaszke plywaka i zobacz co sie bedzie dzialo.. ew opusc iglice jesli cos zle mowie to niech mnie gugu poprawi ale mysle ze to co ci poradzilem zalatwi sprawe a jesli nie to pisz dalej bedziemy sie glowic
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:41, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
poziom paliwa obniżyłem i już go nie muli ale teraz nie pali z pierwszej kopki tak jak przed tem a i wyrobila i się ta śrubka przy łączeniu gaźnika z cylindrem i nie mogę jej regulować
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Śro 19:26, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Włożyłes za duzy srubowkret,jak mozesz zostaw ja tak na 3 wykreconych obrotach zaklej silikonem,podnies iglice o 1 rowek powinien lzej zapalać.Jak zimny to pal na ssaniu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszkal
V.I.P
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 3736
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:23, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
silnik chodzi już lepiej a po co zaklejąć tę śrubę silikonem ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Śro 20:26, 15 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Bedzie ładniej albo włóż plombe co była,myslalem ze uszkodzoles gwint stąd ten silikon aby nie łapał powietrza.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|