|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:06, 26 Wrz 2011 Temat postu: Problem z biegami, nie ma biegów :( |
|
|
Mam simsona 4 biegowego s 51, gdy chce ruszyć wrzucam 1, wszystko pięknie ładnie, ruszam chce wrzucić 2 a tu dupa nic sie nie dzieje jak by był luz z 3 i 4 tak samo jest, czasami tylko wejdą te biegi. Co to może być ?
Prosze o szczere i szybkie odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony przez Motokaskader dnia Pon 19:17, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:13, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
https://simsonrulez.fora.pl/search.php
Na 90% regulacja skrzyni biegów, spuść olej, zrzuć lewą kape, i zobacz czy wszystko ok jeśli tak to pewnie regulacja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:36, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
"zrzuć lewą kape" czyli ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:13, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Motokaskader napisał: | "zrzuć lewą kape" czyli ? |
czyli odkręć tą kapę .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:26, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli lewą pokrywę silnika, tam gdzie jest sprzęgło.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:03, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
nie koniecznie od razu trzeba regulować :P
Zobacz czy dokręcona jest śrubka od regulacji skrzyni biegów :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TERY
Stały bywalec
Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1141
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 6:49, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
no to tez warto sprawdzić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:31, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Dacie mi jakieś zdjęcie od tej śruby czy coś co sie tam reguluje ?
Pokarze ktoś dokładne schematy i wytłumaczy ktoś jak sie reguluje ?
Proszę )
Ostatnio zmieniony przez Motokaskader dnia Śro 15:49, 28 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SIMSON SR50
Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2011
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Oleśnica Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:40, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Takich schematów jest dużo na internecie jak się dobrze poszuka ja znalazłem taki :
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale ten silnik urąbany nigdy chyba nie dopuszczę żeby mój taki był
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:52, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
to jest ta nakrętka co sie reguluje skrzynie biegów ?
ona jest na zewnątrz ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:16, 28 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
1. PokaŻe się pisze przez Ż nie rz...
2. w pierwszym moim tutaj poście dałem ci bardzo pomocny link, z którego nie skorzystałeś do tej pory na 100%, bo nawet strony nie trzeba przewijać żeby znaleźć to czego szukasz... będę nawet tak miły i wpiszę za Ciebie szukaną frazę:
http://www.simsonrulez.fora.pl/search.php?mode=results
3. Jeśli temat z regulacją skrzyni Ci nie pomoże to polecam obejrzeć film lehrvideo na yt.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 16:17, 29 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
weźcie mi wytłumaczcie jak sie to gówno reguluje !?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 11:16, 01 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Sposób regulacji:
1) zdjąć pokrywę iskrownika (w skuterach SR50/SR80 zdemontować uprzednio podnóżek, a w modelu CE układ wydechowy);
2) włączyć 1 bieg i odkręcić nakrętkę M8 wraz z podkładką, znajdujące się po prawej stronie korpusu za gaźnikiem;
3)wsunąć trzpień nastawczy w otwór wałka napędowego, kołnierz trzpienia musi stykać się z czołem wałka;
4) za pomocą nakrętki współpracującej ze śrubą M8, wyregulować położenie osi obrotu dźwigni wahadłowej przesuwającej klin; w tym celu obrócić nakrętkę kluczem nasadowym o około dwa obroty w prawo, a następnie ponownie w lewo - do chwili zetknięcia klina z trzpieniem wsuniętym do oporu i przytrzymanym ręką;
5) ponownie obrócić nakrętkę o jeden obrót w prawo - reguluje się w ten sposób luz mechanizmu zmiany biegów; następnie, po założeniu podkładki, unieruchomić nakrętkę śrubą M8;
6) wyjąć trzpień nastawczy i założyć pokrywę iskrownika.
Jeśli podczas jazdy motorowerem prawidłowe przełączanie z biegu wyższego na niższy powoduje samoczynne "wyskakiwanie" biegu, to należy nakrętkę obrócić o 1/2 do 1 obrotu w lewo.
Jeżeli bieg "wyskakuje" podczas przełączania z niższego na wyższy, to nakrętkę należy obrócić w prawo.
ten cytat też się tyczy simsona s51 ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|