Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z chyba zapłonem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemek5500
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: s53
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:29, 18 Kwi 2011    Temat postu: problem z chyba zapłonem

Witam wszystkich .
Jest taki problem Simson no można powiedzieć ,że nie działa , gdyż no iskra jest mega duża biało-niebieska.
a Simson ledwo pali i to jak odpali to ledwo trzyma te obroty i to jeszcze na ssaniu a jak dam gazu to zdycha no nie wiem świece zmieniałem i nic nawet gaźnik wymieniłem i to samo jest.
Proszę was wszystkich o pomoc normalnie już nie mam sił do tego S53 normalnie masakra.
czekam na odpowiedzi i podpowiedzi wszystkich
pozdrawiam


Ostatnio zmieniony przez przemek5500 dnia Pon 16:39, 18 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:35, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Popraw tytuł tematu

Ustaw zapłon.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemek5500
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: s53
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:40, 18 Kwi 2011    Temat postu:

no bo jak bym nie ustawiał, no iskra jest starałem się najlepszą ustawić a Simson dalej to samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grudziądz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:41, 18 Kwi 2011    Temat postu:

No najprędzej to jest zapłon lub coś z filtrem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemek5500
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: s53
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:44, 18 Kwi 2011    Temat postu:

coś z filtrem ... rozwiń tą wypowiedź
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:58, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Filtr powietrza trzeba wypłukać w benzynie (np. w słoiku), potem zalać olejem i zostawić aby odciekł.
Iskra to jedno a zapłon drugie (moment przeskoku iskry). Masz zapewne zapłon elektroniczny i ustawić go poprawnie można w zasadzie jedynie przy użyciu lampy stroboskopowej. Prowizorycznie możesz spróbować popuścić 2 śruby trzymające podstawę iskrownika i obracać nią po 2 mm: popuścić, obrócić, dokręcić i spróbować odpalić. Wcześniej zaznacz sobie położenie wpoczątkowe jakąś kreską na karterze i iskrowniku zrobioną ołówkiem.
Spróbować najpierw np. w lewo skokami po 2 mm. Jeśli nic to nie da, to wróć do położenia wyjściowego i obracaj skokami w prawo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemek5500
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: s53
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:08, 18 Kwi 2011    Temat postu:

zapłon mam platynkowy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:25, 18 Kwi 2011    Temat postu:

S53 i zapłon platynkowy? Chyba, że był zmieniony.
Tym niemniej sposób prowizorycznego ustawienia jest ten sam a dokładne ustawienie momentu zapłonu i przerwy na przerywczu możesz zrobić sam - opis na Forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemek5500
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: s53
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:46, 18 Kwi 2011    Temat postu:

ale po co zapłon ustawiać jak iskra jest wręcz doskonała jaki to ma sens.?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:52, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Sens tego jest taki, że fakt pojawiania się iskry świadczy jedynie o poprawnej pracy układu zapłonowego. Jednak iskra musi pojawić się w odpowiednim momencie, czyli w określonym położeniu tłoka - na tym polega ustawienie zapłonu.
Nawet najmocniejsza iskra nie spowoduje uruchomienia silnika, jeśli zapłon jest źle ustawiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemek5500
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: s53
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:59, 18 Kwi 2011    Temat postu:

a moze być tak ze magnet jest tak jak by juz bez mocy czy coś w tym stylu, ze np. Nie daje wystarczająco duzo mocy na odpalenie ale wystarczająco duzo na iskre..?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:19, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Skąd takie teorie? To bzdura.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemek5500
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: s53
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:34, 18 Kwi 2011    Temat postu:

taka teoria stąd, że kupiłem magneto nowe, bo stare mi pękło i na tym nowym na wysokie obroty się nie chciał wkręcać ale światło było mega jasne, więc byłem zmuszony kupić uzywane i na nim wszystko było git ale śwatło było (jest) takie słabe ze nawet do drogi nie dolatuje więc wiesz tak sobie pomyślałem ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Syzyf
Śpiący na Forum
Śpiący na Forum


Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:55, 18 Kwi 2011    Temat postu:

Po wymianie magneta trzeba ustawić zapłon i przerwę na przerywaczu, bo krzywki współpracujące z nim nie muszą być identyczne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin