|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek5500
Nowicjusz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: s53 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:29, 18 Kwi 2011 Temat postu: problem z chyba zapłonem |
|
|
Witam wszystkich .
Jest taki problem Simson no można powiedzieć ,że nie działa , gdyż no iskra jest mega duża biało-niebieska.
a Simson ledwo pali i to jak odpali to ledwo trzyma te obroty i to jeszcze na ssaniu a jak dam gazu to zdycha no nie wiem świece zmieniałem i nic nawet gaźnik wymieniłem i to samo jest.
Proszę was wszystkich o pomoc normalnie już nie mam sił do tego S53 normalnie masakra.
czekam na odpowiedzi i podpowiedzi wszystkich
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez przemek5500 dnia Pon 16:39, 18 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:35, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Popraw tytuł tematu
Ustaw zapłon.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek5500
Nowicjusz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: s53 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:40, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
no bo jak bym nie ustawiał, no iskra jest starałem się najlepszą ustawić a Simson dalej to samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:41, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No najprędzej to jest zapłon lub coś z filtrem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek5500
Nowicjusz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: s53 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:44, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
coś z filtrem ... rozwiń tą wypowiedź
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:58, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Filtr powietrza trzeba wypłukać w benzynie (np. w słoiku), potem zalać olejem i zostawić aby odciekł.
Iskra to jedno a zapłon drugie (moment przeskoku iskry). Masz zapewne zapłon elektroniczny i ustawić go poprawnie można w zasadzie jedynie przy użyciu lampy stroboskopowej. Prowizorycznie możesz spróbować popuścić 2 śruby trzymające podstawę iskrownika i obracać nią po 2 mm: popuścić, obrócić, dokręcić i spróbować odpalić. Wcześniej zaznacz sobie położenie wpoczątkowe jakąś kreską na karterze i iskrowniku zrobioną ołówkiem.
Spróbować najpierw np. w lewo skokami po 2 mm. Jeśli nic to nie da, to wróć do położenia wyjściowego i obracaj skokami w prawo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek5500
Nowicjusz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: s53 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:08, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
zapłon mam platynkowy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:25, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
S53 i zapłon platynkowy? Chyba, że był zmieniony.
Tym niemniej sposób prowizorycznego ustawienia jest ten sam a dokładne ustawienie momentu zapłonu i przerwy na przerywczu możesz zrobić sam - opis na Forum.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek5500
Nowicjusz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: s53 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:46, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
ale po co zapłon ustawiać jak iskra jest wręcz doskonała jaki to ma sens.?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:52, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Sens tego jest taki, że fakt pojawiania się iskry świadczy jedynie o poprawnej pracy układu zapłonowego. Jednak iskra musi pojawić się w odpowiednim momencie, czyli w określonym położeniu tłoka - na tym polega ustawienie zapłonu.
Nawet najmocniejsza iskra nie spowoduje uruchomienia silnika, jeśli zapłon jest źle ustawiony.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek5500
Nowicjusz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: s53 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:59, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
a moze być tak ze magnet jest tak jak by juz bez mocy czy coś w tym stylu, ze np. Nie daje wystarczająco duzo mocy na odpalenie ale wystarczająco duzo na iskre..?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:19, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Skąd takie teorie? To bzdura.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemek5500
Nowicjusz
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: s53 Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:34, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
taka teoria stąd, że kupiłem magneto nowe, bo stare mi pękło i na tym nowym na wysokie obroty się nie chciał wkręcać ale światło było mega jasne, więc byłem zmuszony kupić uzywane i na nim wszystko było git ale śwatło było (jest) takie słabe ze nawet do drogi nie dolatuje więc wiesz tak sobie pomyślałem ;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:55, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Po wymianie magneta trzeba ustawić zapłon i przerwę na przerywaczu, bo krzywki współpracujące z nim nie muszą być identyczne.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|