|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorz.baryn
Nowicjusz
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:02, 07 Cze 2012 Temat postu: problem z iskra |
|
|
mam simsona imam problem z iskra jest słaba wymieniłem cewkę wn i nn oraz przerywacz,kondensator kabel z fajką i nic to nie dało kiedyś była gruba i fioletowa a teraz niebieska i cienka co robić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalski_4
Bywalec
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:58, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Przede wszystkim witamy na forum. Wyreguluj zapłon. To podstawowa procedura w takich przypadkach. Ustaw odpowiednią przerwę na świecy. I jeszcze przed regulacją sprawdź świecę.
Nie tłumacz się tylko że chodziło kiedyś dobrze. Simson jest bardzo czuły i jak minimalnie przestawisz zapłon już są problemy. To nie jest komar.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:21, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
rafalski_4 napisał: | Wyreguluj zapłon. |
A co ustawienie zapłonu ma do mocy iskry?
Skoro wymieniłeś wszystkie elementy, to pozostaje sprawdzenie jakości połączeń kabli, tzn. styki "po drodze" od cewki NN do WN a przede wszystkim sprawdź podłączenie od styku 15 cewki WN do masy. Sprawdź, czy kabel nie jest przetarty i nie robi zwarcia.
Sprawdź też przerwę na przerywaczu - ma być 0,4mm.
Gdy to nie pomoże, to możesz spróbować użyć zewnętrznego kondensatora np. od Malucha, Żuka - wystarczy go podłączyć pomiędzy masę a styk 2 stacyjki (stary odłączyć).
Ostatnio zmieniony przez Syzyf dnia Czw 18:34, 07 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafalski_4
Bywalec
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie**okolice Jarosławia Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:53, 07 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ja tak miałem nie raz. Zapłon był dużo przestawiony to iskry w ogóle nie było, a jak zapłon był bliżej ustawienia, jakie powinno być, ale nie był ustawiony dokładnie, to była taka słabiutka iskra ale była. Motor z trudem odpalił, ale silnik pracował nie równo, przerywał i ogólnie nie dało się jechać. Zapłon ma znaczenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:13, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
ja miałem tak ze kabelek z kondensatora dotykał obudowy kondensatora i robił przebicie,przez co iskra była nikła,a drugi problem to sprawdz czy jakaś cewka ze statora nie trze o magneto.to były jajca nim do tego doszedłem.nocki nie przespane itd jeszcze ważna jest fajka.sprawdź ja omomierzem czy jakoś tak sie to nazywa czy nie ma przebicia
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|