Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z odpaleniem i trzymaniem obrotów =(

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomson
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:56, 30 Lip 2007    Temat postu: Problem z odpaleniem i trzymaniem obrotów =(

Witam.
Niedawno zakupiłem nowy gaźnik 16n3-4, wcześniej miałem 16n1 ale strasznie dużo paliwa mi darł.
Simka mam miesiąc i nigdy na zimnym mi nie chciał zapalić od razu...
Teraz po zakupie nowego gaźnika myślałem że to się zmieni, ale jednak nie jest jeszcze gorzej... ;(
po założeniu gaźnika dalej nie mogę odpalać sima na zimnym silniku no chyba że na pycha po przebiegnięciu 300 m ;/ jeśli już zapali to nie trzyma obrotów bez gazu gaśnie - próbowałem to regulować tą pionową śrubką na gaźniku ale nic nie dało, zmienianie dawki też nie skutkowało.
Dziś pojechałem do ziomka który się zna na simkach z nadzieją że mi to jakoś ustawi, jednak nie, zmieniliśmy gaźnik z myślą ze to wina gaźnika, ale nic to nie dało czyli to nie jego wina. Powiedział że zapłon szwankuje ale ja mam simka electronic a on na tych zapłonach się nie zna ;/
Co robić ? Co może szwankować w zapłonie ? Czy tylko ustawienie zapłonu rozwiąże mój problem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Pon 21:34, 30 Lip 2007    Temat postu:

Zobacz raz jeszcze na starym gaźniku ten ktory kupiłeś powinien staremu gaźnikowi buty czyscić,nawet nie wspominaj mi o nim chyba że masz orginał,ale jak 70zł np. kosztował to nie wyciągaj plomby odeślij i odetchnij.Jeżeli simson jedzie na starym tzn.zapali po 100m i ostro naprzod bez przerywania to twój zapłon elektr. jest ok.jedyne co to możesz skorygować ustawienie wyprzedzenia zapłonu,i prosze niech nie kusi ciebie np. nowe magneto nic nad orginał jeżeli uraziłem wielkie przepraszam jeżeli rozsmieszyłem wielkie Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomson
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:03, 30 Lip 2007    Temat postu:

Chyba nie da rady go już oddać ale na starym nie mam co jeździć strasznie paliwo mi uciekało żebym nie skłamał zalałem 3l paliwa na stacji i pojechaliśmy simkiem z kolegą do niska jak by nie było 10 km do niska jest ze stalowej jak wróciliśmy bak był pusty Sad (1) nie moźliwe żeby palił 15l paliwa na 100 km Sad (1) pomocy!! co robić? :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Wto 16:35, 31 Lip 2007    Temat postu:

nie no tyle nie powinien spalić nawet nie bardzo powinieneś go odpalić bo powinno go odrazu zalać ale ten gażnik jak napisał GUGU to powinien temu 16n3 buty glancować, tak ze radze weż ten gażnik i energicznym ruchem wywal go za płot i weż ten stary 16n1 załuż nową dysze jak masz 50 to dysze 68 a jak masz większy cylek niz 50 to 72 ustaw dobrze stan na plywaku i musi dobrze chodzić i uszczelnij wszystkie łączenia itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomson
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:50, 31 Lip 2007    Temat postu:

nie no co wy mówicie ;(
za gaźnik dałem w sumie 75 zł i na hu*? ;( to musi być cos z zapłonem bo dałem kolegi gaźnik i to samo się działo ale nie mam zielonego pojęcia jak to naprawić :awaria

A co do gaźnika to kupiłem taki gaźnik:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gugu
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: chodziez

PostWysłany: Wto 18:09, 31 Lip 2007    Temat postu:

No w pewnym sensie musimy sie wycofac z tego gaźnika jak na kolegi było podobnie,jeszcze raz jeżeli silnik idzie na pełnych obrotach to raczej zapłon czyli cewka modół są ok.sprzwdz czy jest dobrze ustawiony mozesz go minimalnie przyspieszyc czyli troszeczke płytke w lewo,zobacz czy obecnie jest na znakach.Tzn.czy znak płytki i znak na karterze sa w 1 lini,kolega bedzie wiedział o co chodzi jeżeli sa w lini to mimo to min. go przyspiesz jesli znaki nie sa w lini to je ustawcie tak jak byc powinny.Co do gaźnika to jeszcze z pełną radośćią z jego nabycia poczekaj,chociaż tej radośći życzę.Cześć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michal91a
Simson Fan
Simson Fan


Dołączył: 23 Kwi 2007
Posty: 980
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Lewniowa

PostWysłany: Wto 22:11, 31 Lip 2007    Temat postu:

chłopak ja dałem 90zł i tez na hu* ale na zaplon tez mozesz popatrzec
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomson
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 223
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:18, 31 Lip 2007    Temat postu:

Sad (1) jadę jutro na takim zjebany w trasę może dojadę do celu :P
jak wrócę udam się do jakiegoś zioma co się zna na tym i nich on zadecyduje co robimy czy wyjebujemy gaźnik czy regulujemy zapłon ale ja myślę że gaźnik zostanie - włożyłem kolegi gaźnik do mojego sima i było to samo więc to chyba nie wina gaźnika
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin