 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintroc01
Bywalec

Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: krasnysataw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:16, 12 Lip 2012 Temat postu: problem z simsonem |
|
|
Witam Mam problem z Simsonem pali tylko na bardzo małej przerwie na świecy i ma problem z wkręceniem w obr dokładniej to po dodaniu gazu robi buuu i wchodzi w obroty i jak postoi dłużej to ciężko odpalić trzeba go pokopać . Wymieniłem przerywach, kondensator, ustawiłem zapłon na 1.8mm i przerwa 0.4 mm w kwestii zapłonu to by było na tyle A mogę jeszcze dodać ze jest założona nowa cewka butelkowa, czapeczka. W Simsonie jest założony gaźnik 16n3-5 z dysza główną 72 zapinka na max podniesiona , gaźnik wyczyszczony i został ustawiony na nowo poziom paliwa w komorze pływakowej. Filtr powietrza i tłumnik wyczyszczony symeringi nowe . Taka jest świeca o po przejażdżce [link widoczny dla zalogowanych] Filmik [link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez marcintroc01 dnia Czw 20:18, 12 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:22, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
opusc iglice na srodkowy zabek,przeczysc gaznik,sprawdz filtr paliwa i przeczysc powietrza i zaplon cos mi sie nie podoba ale jesli mowisz ze ustawiles to ok i kondensator moze byc felerny.ale stawiam ze to problem doplywu paliwa
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintroc01
Bywalec

Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: krasnysataw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:06, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
toncio20 napisał: | opusc iglice na srodkowy zabek,przeczysc gaznik,sprawdz filtr paliwa i przeczysc powietrza i zaplon cos mi sie nie podoba ale jesli mowisz ze ustawiles to ok i kondensator moze byc felerny.ale stawiam ze to problem doplywu paliwa |
Gaźnik był czyszczony nawet specjalnym preparatem wiec odpada filtr powietrza też był czyszczony wiec od pada.Prubowałem regulować iglica to nie przyniosło to zadnych efektów tylko pogorszyło.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:20, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
plywak ci gdzies nie chaczy?sprawdz gumke na koncu linki ssania czy sie nie odkleila.tak jakby go zalewalo.cholera wie.a regulowales doplyw paliwa w gazniku.filtr sprawdzales w kraniku.ja mialem kiedys tak ze z 1km jechalem tak buuu a pozniej dopiero jechal normalnie.bylo pelno rdzy w filterku-po wyczyszczeniu problem znikl
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintroc01
Bywalec

Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: krasnysataw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:26, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
toncio20 napisał: | plywak ci gdzies nie chaczy?sprawdz gumke na koncu linki ssania czy sie nie odkleila.tak jakby go zalewalo.cholera wie.a regulowales doplyw paliwa w gazniku.filtr sprawdzales w kraniku.ja mialem kiedys tak ze z 1km jechalem tak buuu a pozniej dopiero jechal normalnie.bylo pelno rdzy w filterku-po wyczyszczeniu problem znikl |
Gumka od ssania cała .Pływak nie haczy nigdzie, Filterka nie ma. A czym jest spowodowana taka mała przerwa na świec ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:36, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
przerwa powinna byc 0,4 mm.mi to wyglada na zaplon.moglby ktos jeszcze sie wypowiedziec!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec

Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:37, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Może za mało powietrza dostaje ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan

Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:45, 12 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
zdejmij gume z gaznika i sprawdz bez nie i zobaczysz.jak bedzie poprawa to luftu malo dostaje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 9:04, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
mała przerwa na świecy, to może być wina cewki butelkowej, albo zapłonowej. Jeśli masz przyżąd to zmierz napięcie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintroc01
Bywalec

Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: krasnysataw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:44, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Z iskrą już się uporałem wadliwa była cewka w iskrowniku. Został tylko problem z wchodzenia na obr. Mi to wygląda na mała dysze główna ale przecieź jest wsadzona 72 a jest założona zwykła 60 cc wie powinno współgrać z sobą spotkał się ktoś z wieksza dysza niż 72 przy 60 cc. Przytkałem filtr powietrza to zaczą pracować normalnie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
miro_ziom
Bywalec

Dołączył: 26 Kwi 2011
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nasielsk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:51, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ja bym pobawił się przerywaczem(wyczyścił go dokładnie drobniutkim papierem ściernym). Zobacz wszystkie połączenia. U mnie było przeciwnie jak jakoś zrobiła się za mała przerwa na świecy to wtedy nie chciał palić. Powiedz jeszcze w jaki sposób ustawiasz zapłon. Czy jesteś świadom ze 1,8Gmp = 1,8mm?? Ja kiedyś ustawiałem 16mm bo mam cyl 60 i tata mnie uświadomił że to nie 16 tylko 1,6mm. Niby odpalał ale silnik pracował do d..y.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andikss51
Simson Fan

Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 578
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krasnystaw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:24, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Dysza główna w gaźniku 16n3-5 to właśnie 72... nie spotkałem się aby w gaźnikach 16n3... była większa dysza. Taki gaźnik jest gaźnikiem optymalnym pod cyl 60cm3.
Silnik z cylindrem 60cm3 powinien pracować nawet na dyszy głównej 70 (przynajmniej tak jest w gaźniku 16n1-11) oryginalna dysza główna w nim to właśnie 70.
Marcinie skoro przytkałeś filtr powietrza i silnik zaczął pracować normalnie to jaki z tego wniosek? że dostaje za dużo powietrza. Wiesz gdzie znajduje się śrubka na gaźniku od powietrza powinno być dobrze. Jeżeli to nie przyniesie poprawy, to zwiększ odrobinę poziom paliwa w komorze pływaka. Ewentualnie możesz delikatnie zmienić wyprzedzenie zapłonu. Bo te książkowe 1,8mm nie zawsze jest odpowiednie do danego silnika.
miro_ziom czytaj co kolega napisał... przerywacz ma nowy więc nie wiem po co go tu czyścić. Bawić się nim też nie ma sensu gdyż to nie jest to. Połączenia też nie mają tu nic wspólnego! przecież silnik odpala i iskra jest już normalna. Chcesz mi tu powiedzieć ,że silnik odpalił Ci na wartości 16mm przed gmp? to jest nie możliwe.
A wartość 1,6mm dla cylindra 60cm3 jest wartością nie odpowiednią. (chyba ,że miałeś jakiś przerabiany)
silniki: M531, M541, M741:
- 50ccm (seria 25, 40, 50, 60 km/h) - 1,8
- 50ccm (tylko .050 TS/SC) - 1,2
- 50ccm (tylko Sperber 50 - MS50) - 1,0
- 60ccm - 1,8
- 60ccm z przeróbkami (60/2) - 1,6
- 60ccm (60/4 MZA) - 1,4 do 1,2
- 70ccm (seria) - 1,4
- 70cmm (70/4 MZA) - 1,2 do 1,0
Ostatnio zmieniony przez Andikss51 dnia Pią 17:28, 13 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec

Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 17:29, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Lub gdzieś łapie lewe powietrze. Ale najpierw sprawdź śrubę mieszanki
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcintroc01
Bywalec

Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: krasnysataw Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:10, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Wy myślicie ze nie próbowałem regulacji gaźnik na wszelki sposób bądź zapłonu. Jest to chiński gaźnik i to jest główna przyczyna założyłem ddr 16n1 dysza 72 i dostaje normalnie jutro bedę miał drugi gaźnik a to gówno pójdzie w śmietnik. Jutro napisze co i jak
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:32, 13 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
jeśli nie będzie poprawy sprawdź simeringi, czy głowica Ci się czasami nie odkręciła(bywały takie przypadki). I uszczelka między gaźnikiem, a cylindrem sprawdź, i czy go w ogóle dobrze dokręciłes, bo to jest istotna sprawa.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|