|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuV
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 7:57, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jeszcze go docieram
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szisz
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sobolew-mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 11:51, 30 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
te tłoki też były na dotarciu
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
squorpion
Simson Fan
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:45, 31 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ale w razie puchnięcia tłoka objawy powinny być wcześniej widoczne, chyba że wcześniej nie dawałeś mu w gaźnik a teraz dajesz,
kiepski tłok może być przyczyną nie wbicia się na obroty, sam miałem taki przypadek zaraz po szlifie, puchnięcie tłoka wyraźnie czuć podczas jazdy, motor zaczyna zwalniać i zwalniać, ja jak jechałem średnią prędkością tak z 80 (WSK 125) to wbijałem luz i przy jakichś 30 kp/h odpalałem, oczywiście po równej drodze głównej
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|