|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuV
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:18, 23 Sty 2009 Temat postu: Problem z simsonem sr 50 !!! Prosze o pomoc |
|
|
Witam. Mam pewien problem, a mianowicie gdy silnik u simsona jest zimny wszystko jest ok. Po przejechaniu powiedzmy 1,5km, motor nie moze wbic sie na obroty, zalewa go, przy czym robi sie slabszy i niewiem co jest tego przyczyną. Zaplon jest dobrze ustawiony. Prosze o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez LuV dnia Pią 21:26, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Sob 0:22, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tłoczek ssania się czasem nie zacina ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:56, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Któryś z simeringów na wale moze puszczać.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuV
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 14:51, 24 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
tloczek ssania sie nie zacina
Ostatnio zmieniony przez LuV dnia Sob 15:02, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 19:34, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
walker69 napisał: | Któryś z simeringów na wale moze puszczać. |
Też może być. a najbardziej podejrzany będzie lewy od strony sprzęgła.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szisz
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sobolew-mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:21, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Zalewa? Wyreguluj gaźnik, ale kiedy motor jest ciepły
Jak nie to to pisz to coś pomoge.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuV
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:02, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To wszystko sie dzieje gdy silnik sie zagrzeje Wyreluguje gaźnik i zobaczymy jak bedzie chodzil
Ostatnio zmieniony przez LuV dnia Wto 15:58, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szisz
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sobolew-mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:38, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tylko koniecznie na ciepłym!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:01, 28 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Luv - typowe obiawy rozszczelniania ukladu korbowo-tlokowego. Sprawdz kompresje na zimnym, cieplym. Zapewne roznica bedzie spora, wiec typowy sposob to wymiana tloka i pierscieni. Jezeli jednak kompresja jest w porzadku, sprawdz plnnosc pracy, oraz opory suwu tloka, czy powiedzmy kopiac z taka sama sila w kopniak na zimnym i cieplym silniku bez wkreconej swiecy obraca sie tak samo dlugo. Puchnacy od temperatury tlok zwykle robi sie ciasniejszy, przez co silnik ma "ciezko"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gugu
Bywalec
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: chodziez
|
Wysłany: Czw 9:48, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem o puchnącym tłoku można powiedziec jesli cyl i tłok są w okolicach przebiegu 500--1tys km,zakładam jednak ze cyl ma najechane całkiem sporo,i co pisze kol.Antonio jest prawdą,w przypadku kiedy cyl ma najechane sporo tys. km wymiana tłoka i pierscieni poprawi ten skutek tylko na kilkaset km(dla mnie nie ma sensu)a moze tłumnik zapchany.cześć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuV
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 15:45, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cylka,tłok i pierscienie wynienialem na wakacjach. Na nowym cylku jest dokladnie przejechane 450km. Moze to przez to ze te czesci to są polskie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymekz1
Bywalec
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Basznia Dolna \ Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:19, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A docierałeś ten cylinder? Jeżeli masz 450 km przejechane na nim to docierania jeszcze nawet nie dokończyłeś... Jeżeli masz polski części to całkiem możliwe że tłoczek puchnie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LuV
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 17:24, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jasne ze docieralem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:27, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A jaką lejesz mieszankę 1:33 czy normalnie 1:50. Ile docierałeś i jak.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szisz
Bywalec
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sobolew-mazowieckie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:35, 29 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ja miałem podobne objawy gdy cylinder i tłok tak wyglądał;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Także jeżeli regulacja nie pomaga to zajrzyj to silnika i zobacz co się dzieje
Pozdr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|