|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jandzik1992
Nowicjusz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 2:08, 07 Cze 2010 Temat postu: Problem z tlokiem (?) - gaśnie na wysokich obrotach |
|
|
cześć
jestem posiadaczem Simsona s51.
I niestety mam pewien problem...
chodzi o to ze gdy odpalę Simsona (pych) i dostanie dużych obrotów to gaśnie... wydaje mi się ze tłok puchnie i to jest wina. czytałem ze jeśli tłok puchnie to gdy się odpala Simsona na pycha to ciężej się go pcha, tak tez jest w moim przypadku.. proszę poradźcie co zrobić aby "śmigał" tak jak dawniej. z góry dzięki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 6:58, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
może benzyny nie dostaje? wyczyść gaźnik, napisz co zrobiłeś jakie czynności wykonałeś oraz co robiłeś że sie tak dzieje, samo z siebie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:42, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jak go odpalisz to, trzymasz na ssaniu ??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moon
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Poniatowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:05, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Gdy go odpalisz to ma problemy z wejściem na obroty czy wchodzi normalnie??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jandzik1992
Nowicjusz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:47, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
gaźnik czyściłem już 2 razy, wymieniałem paliwo, paliwa dostaje na pewno ponieważ w gaźniku na iglicy jest ustawione tak aby dostawał jak najwięcej paliwa wiec jeśli o to by chodziło to zalewało by go na małych obrotach. na obroty wchodzi dobrze. pierwszy raz zgasł mi w ten sposób przy normalnej jeździe, po pchnięciu Simsona znów odpalił i wszedł na obroty normalnie, po przejechaniu 1km znów zgasł. miałem 20m do domu wiec go już zapchałem. przeczyściłem gaźnik, wymieniłem paliwo i nadal to samo
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:19, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Świece masz dobrą?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jandzik1992
Nowicjusz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:26, 07 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
świeca jest dobra. zresztą na kilku chodzi tak samo. iskrę tez ma dobra. później znów próbowałem się przejechać lecz problem się powtórzył kilka razy. co ciekawe za pierwszym razem zgasł mi na 4 biegu drugim razem tez jechałem na 4 na dużych obrotach i zgasł powtórzyło się to jeszcze ze trzy razy, później zaczął gasnąc na 3 biegu na pełnych obrotach, a teraz gaśnie już na 2 jak dostanie dużych obrotów. jak zgaśnie to trzeba odczekać ze 2 min ponieważ jak jest bardzo ciepły to nie chce odpalić
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel723
Bywalec
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:32, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
A jak jeździsz to gaz masz na maksa ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jandzik1992
Nowicjusz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 14:11, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
przeważnie tak
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel723
Bywalec
Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:20, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Niech zgadnę masz tez zapewne zębatkę zdawcza 14 zębów i podróbkę tłoka miałem taka sama sytuacje i zmieniłem na 15 zębów i problem zniknął
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jandzik1992
Nowicjusz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 0:04, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tłok jest oryginalny. a zębatkę przednia mam na 15 zębów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak3004
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:06, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mi wygląda to na to jak by tłok puchł jeżeli ci się silnik grzeje już po przejechaniu 1 km. A skąd wiesz ze masz oryginalny tłok wymieniałeś sam czy tak powiedział ci poprzedni właściciel???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jandzik1992
Nowicjusz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:51, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ponieważ mam tego Simsona od mojego dziadka. a ten Simson był bardzo mało jeżdżony. a dziadek prawie nic przy w nim nie wymieniał.
lecz sprawdzę czy jest oryginalny. wiec jak odróżnić oryginał od podróby?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
limak3004
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:04, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tłoka nie wiem czy da sie rozróżnić ale jak masz jakieś plomby na cylku to znaczy ze nic nie było grzebane. Wiem natomiast ze jak masz wybite odpowiednie znaki na cylku pomiędzy żeberkami to jest to ddr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jandzik1992
Nowicjusz
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 11:32, 10 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
wiec cylinder mam DDR. ale plomby żadnej tam nie ma bo ja sam już kiedyś zmieniałem pierścienie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|