Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z tlokiem (?) - gaśnie na wysokich obrotach
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jandzik1992
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 2:08, 07 Cze 2010    Temat postu: Problem z tlokiem (?) - gaśnie na wysokich obrotach

cześć
jestem posiadaczem Simsona s51.
I niestety mam pewien problem...
chodzi o to ze gdy odpalę Simsona (pych) i dostanie dużych obrotów to gaśnie... wydaje mi się ze tłok puchnie i to jest wina. czytałem ze jeśli tłok puchnie to gdy się odpala Simsona na pycha to ciężej się go pcha, tak tez jest w moim przypadku.. proszę poradźcie co zrobić aby "śmigał" tak jak dawniej. z góry dzięki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dam92
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 6:58, 07 Cze 2010    Temat postu:

może benzyny nie dostaje? wyczyść gaźnik, napisz co zrobiłeś jakie czynności wykonałeś oraz co robiłeś że sie tak dzieje, samo z siebie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Bardziej niż stały bywalec


Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Wielkopolskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 13:42, 07 Cze 2010    Temat postu:

jak go odpalisz to, trzymasz na ssaniu ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moon
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Poniatowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:05, 07 Cze 2010    Temat postu:

Gdy go odpalisz to ma problemy z wejściem na obroty czy wchodzi normalnie??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jandzik1992
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:47, 07 Cze 2010    Temat postu:

gaźnik czyściłem już 2 razy, wymieniałem paliwo, paliwa dostaje na pewno ponieważ w gaźniku na iglicy jest ustawione tak aby dostawał jak najwięcej paliwa wiec jeśli o to by chodziło to zalewało by go na małych obrotach. na obroty wchodzi dobrze. pierwszy raz zgasł mi w ten sposób przy normalnej jeździe, po pchnięciu Simsona znów odpalił i wszedł na obroty normalnie, po przejechaniu 1km znów zgasł. miałem 20m do domu wiec go już zapchałem. przeczyściłem gaźnik, wymieniłem paliwo i nadal to samo
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maro
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:19, 07 Cze 2010    Temat postu:

Świece masz dobrą?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jandzik1992
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:26, 07 Cze 2010    Temat postu:

świeca jest dobra. zresztą na kilku chodzi tak samo. iskrę tez ma dobra. później znów próbowałem się przejechać lecz problem się powtórzył kilka razy. co ciekawe za pierwszym razem zgasł mi na 4 biegu drugim razem tez jechałem na 4 na dużych obrotach i zgasł powtórzyło się to jeszcze ze trzy razy, później zaczął gasnąc na 3 biegu na pełnych obrotach, a teraz gaśnie już na 2 jak dostanie dużych obrotów. jak zgaśnie to trzeba odczekać ze 2 min ponieważ jak jest bardzo ciepły to nie chce odpalić :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel723
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:32, 08 Cze 2010    Temat postu:

A jak jeździsz to gaz masz na maksa ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jandzik1992
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:11, 08 Cze 2010    Temat postu:

przeważnie tak Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel723
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 26 Mar 2010
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:20, 08 Cze 2010    Temat postu:

Niech zgadnę masz tez zapewne zębatkę zdawcza 14 zębów i podróbkę tłoka miałem taka sama sytuacje i zmieniłem na 15 zębów i problem zniknął :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jandzik1992
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:04, 09 Cze 2010    Temat postu:

Tłok jest oryginalny. a zębatkę przednia mam na 15 zębów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
limak3004
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:06, 09 Cze 2010    Temat postu:

Mi wygląda to na to jak by tłok puchł jeżeli ci się silnik grzeje już po przejechaniu 1 km. A skąd wiesz ze masz oryginalny tłok wymieniałeś sam czy tak powiedział ci poprzedni właściciel???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jandzik1992
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:51, 09 Cze 2010    Temat postu:

ponieważ mam tego Simsona od mojego dziadka. a ten Simson był bardzo mało jeżdżony. a dziadek prawie nic przy w nim nie wymieniał.
lecz sprawdzę czy jest oryginalny. wiec jak odróżnić oryginał od podróby?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
limak3004
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:04, 09 Cze 2010    Temat postu:

Tłoka nie wiem czy da sie rozróżnić ale jak masz jakieś plomby na cylku to znaczy ze nic nie było grzebane. Wiem natomiast ze jak masz wybite odpowiednie znaki na cylku pomiędzy żeberkami to jest to ddr.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jandzik1992
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:32, 10 Cze 2010    Temat postu:

wiec cylinder mam DDR. ale plomby żadnej tam nie ma bo ja sam już kiedyś zmieniałem pierścienie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin