|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:32, 09 Maj 2012 Temat postu: Problem z wkręcaniem się na obroty |
|
|
Witam! Tego roku zamontowałem w Simsonie cylinder 8-kanałowy o gardzieli 19mm. , amal 19 o gardzieli 21mm. wydech leovince, wał sportowy s70, kosz sprzęgłowy s70. Z takim zestawem oprócz leovince jeździłem i było w miarę dobrze tylko delikatnie się przyduszał tak jakby paliwa nie przepalał, ale odejmowałem gaz i dodawałem z powrotem i było dobrze. Kiedy zamontowałem leovince i przejechałem się pierwszy raz z nowym wydechem to w jedną stronę szedł idealnie z małymi przymuleniami, a z powrotem strasznie mulił, że ciężko było jechać. Maksymalnie jechałem na 3. Nie wiem co się stało muli tak jak przedtem, ale mocniej. Nawet w czasie jazdy nie chce wejść na wysokie obroty. Sprawdzałem filtr, dawkę paliwa, cewkę butelkową, fajkę, świecę, regulacja zapłonu, czyściłem gaźnik i regulowałem, jeździłem bez rury i jest to samo. Nie mam pojęcia co jest. Może te gardziele, bo w cylku jest 19mm. a w gaźniku 21mm. , może moduł zapłonu. Na prawdę nie wiem.
Proszę o pomoc. Z góry dzięki
( Opisałem mój problem dokładniej, więc zmieniłem początkowy post )
Ostatnio zmieniony przez dominik960609 dnia Nie 10:38, 13 Maj 2012, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Śro 17:47, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Oryginalny filtr jest bardzo dobry. Próbowałeś na innej świecy ? Spróbuj coś podregulować gaźnikiem. Oraz wyczyść tłumik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:05, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Prosty wniosek... Zalewa go, za duża dysza główna, spróbuj zmniejszyć poziom na iglicy.
Robi "buuu" przy dodawaniu gazu?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Benzine
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 1613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: SRC Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:27, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Nie powinno go zalewać, jeśli ma 60/4/3, do tego amala 19. Ja mam 60/2/2 i zajebiście chodzi. Wydaje mi się, że to złą regulacja mieszanki, bądź przebicie na świecy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:44, 09 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tłumik jest nowy więc nie muszę go czyścić. Przebicia świecy raczej nie ma bo jak wejdzie już w obroty to chodzi. Jedynie regulacja składu mieszanki ale raczej mam dobrze wyregulowane. Zmniejszę jeszcze dopływ paliwa i odezwę się.
Sprawdziłem dawkę paliwa po przez zmianę położenia iglicy, ale to nic nie pomogło. Tak sobie myślę może moduł zapłonu?
Ostatnio zmieniony przez dominik960609 dnia Śro 21:10, 09 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michal125
Nowicjusz
Dołączył: 09 Maj 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lubelskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:28, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
spróbuj na mniejszej dyszy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:39, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeszcze w grę wchodzi moduł zapłonu, bo ściągnąłem i zamontowałem inny to jeszcze gorzej było.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:11, 10 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Benzine napisał: | Nie powinno go zalewać, jeśli ma 60/4/3, do tego amala 19. Ja mam 60/2/2 i zajebiście chodzi. Wydaje mi się, że to złą regulacja mieszanki, bądź przebicie na świecy. |
Tylko, że regulacji gaźnika i dobór dysz dla każdego silnika jest przeważnie inny... Wyobraź sobie, że masz taki 60/2 ( tak jak ja) i pożyczyłeś ode mnie gaźnik i nie możesz moto odpalić, natomiast ja założyłem Twój gaźniczek to chodził dobrze tylko go lekko przylewało.
Masz moduł ze śrubką do regulacji?
Ostatnio zmieniony przez MrKrzysiek95 dnia Czw 21:12, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 15:59, 11 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Tak mam. Ustawiałem tam OMY na najwyższą wartość.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:15, 14 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zauważyłem, że mam słabą iskrę, wiec wymieniłem cewkę, ale to nic nie dało. Co może być przyczyną tak słabej iskry? Przypomnę, że mój Simek to elektronik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:08, 21 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zamówiłem gąbkowy filtr powietrza i dyszę 0,85. Może to coś da.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 20:20, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Po wymianie dyszy na większej minimalnie gorzej chodził, wiec zamontowałem starą czyli 80. Dodam, że gdy jadę spokojnie czyli nie daje mu w pydę na każdym biegu to na 4 max jadę 60 km/h, a jeśli przy dygam mu dużo gazu że na 3 biegu mam 60 km/h to na 4 mam max 75-80 km/h i jadąc maksem przez dłuższą chwile Simek gaśnie i wtedy ciężko go zapalić.
Pomocy ! ! !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Sob 20:44, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Hmmmm..... Ciężki przypadek. Może tłok puchnie. Wymieniałeś może ostatnio ? Napisz ogólnie co robiłeś przy Simku w najbliższym czasie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:13, 26 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Zamontowałem cylinder 60 z 8 kanałowy, amal 19, filtr powietrza gąbkowy, leovince, wał sportowy z wypełniaczami s 70, kosz sprzęgłowy s70.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|