|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanlej67
Nowicjusz
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:12, 21 Cze 2010 Temat postu: Problem z wózkiem inwalidzkim Prosze o pomoc |
|
|
Witam. Mam problem z wózkiem inwalidzkim napędzanym silnikiem Simson es 51 od pewnego czasu bardzo dusi się nie ma siły i bardzo dymi z tłumika czym większe obroty tym bardziej dymi, nie mogę się poruszać a tak mi jest bardzo potrzebny.Czy nie trzeba rozpoławiać silnika bo może uszkodziły się simeringi?Proszę o pomoc.Z góry serdecznie dziękuję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 10:42, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo możliwe, że padly simmeringi, a dokładnie jeden od strony sprzęgła. Żeby go wymienić nie trzeba rozpoławiać silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanlej67
Nowicjusz
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:12, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem dodać bo koło magnesowe ma luzy czy też to będzie miało wpływ na prace silnika i moc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Pon 12:02, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jeśli koło magnesowe a dokładniej wał ma już luzy góra, dół to będzie koniczna wymiana łożysk w silniku (najlepiej wszystkich).
Jeśli opisał byś jak wygląda świeca to przybliżyło by to bardziej zdiagnozowanie problemu.
I jeśli chodzi o to nadmierny dym to czy pluje olejem razem z tym dymem ?? i czy pod silnikiem są jakieś plamy oleju ? czarnego ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanlej67
Nowicjusz
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:24, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
świeca jest nie wypalona czarna zaolejona,a z rury w małych ilosciach wypływa taka czarna maż.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 18:43, 21 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Simmering, ale w twoim wypadku proponowałbym zrobić mały remont silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawels2004
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Wto 9:49, 22 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dodam tylko że chodzi o simmering po stronie kosza sprzęgłowego.
I czeka cię wymiana łożysk w silniku. i silniczek znowu będzie służył
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanlej67
Nowicjusz
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:29, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
zrobiliśmy remont ,wymienione łożyska na wale,nowe simeringi,nowa świeca,nowa cewka zapłonowa i z trudem wchodzi na wyższe obroty,i taka nie równa jest praca jego ,czy może kondensator szwankuje czy cewka zapł.niewiem już jaka może byc przyczyna,ile powinna miec przerwa na przerywaczu może za duża jest nie całe o.4 tak jest w instrukcji.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Styropian
Stały bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:33, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Teraz to możliwe, że zapłon musisz ustawić dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Śro 22:00, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Może to być kwestia kondensatora. Proponuje też dobrze przeczyścić platynki (możesz je wymienić, ale pod warunkiem ze uda ci sie kupić dobre niemieckie). Prawidłowa przerwa na platynkach to 0,4mm, tak samo na świecy zapłonowej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanlej67
Nowicjusz
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:03, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
ile powinien miec w milimetrach kąt wyprzedzenia zapłonu od górnego punktu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 13:20, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
1,8
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanlej67
Nowicjusz
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:29, 24 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie całe 2m/m tak mało ja myślałem, że więcej około 4m/m
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pią 0:14, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mądre książki mówią, że ma być 1,8mm ( w przypadku 70ccm 1,4mm) i przy takim wyprzedzeniu silnik pracuje najlepiej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanlej67
Nowicjusz
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 9:42, 25 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jeszcze mam jeden problem ze sprzęgłem a jest to odśrodkowe i jest taka sprężyna która jednym końcem wchodzi w kosz w którym są 3 otworki na tą sprężynę i przed założeniem kosza trzeba ją koszem skręcic,przekręcając wprawo koszem tego nie wiem bo pierwszy raz rozebrałem taki silnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|