 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lol123
Bywalec

Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zamość Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 20:48, 30 Paź 2009 Temat postu: Problemy z regulacją 16n3-4 MZA |
|
|
Witam. Kupiłem niedawno gaźnik 16n3-4 od kniazia i mam z nim takie problemy : nie da się ustawić wolnych obrotów, nie reaguje na śrubkę regulacji wolnych obrotów, jak jest wkręcona na max to nie odpali ale jak ją wykręce o około 2 obroti to już simek odpala ale chodzi na strasznie niskich obrotach tak jak miał by już zgasnąć i jak wykręcam tą subke dalej to obroty sie nie zwiększają , nic a nic. NIewiem co z tym fantem zrobić.. poziom paliwa w komorze wyregulowany,gaźnik czyszczony , zapłon ustawiony i dalej to samo, simek ma zembatke zdawczą 14Z i jak jade w 2 osoby to na 3B ( skrzynia 3 biegowa ) praktycznie nie da się jechać, ledwo co się toczy , nie ma siły, jak jade sam to jako tako ale na tej 3 to też słabo przyspiesza... Bardzo prosze o pomoc...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec

Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 0:32, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Ja miałem ten sam problem. Jak kupiłem ten gaźnik od kniazia to śrubka pod plombą była wykręcona aż 3,5 obrotu.Wkręć ją do końca i wykręć o 2,5 obrotu. Na początku nie było dobrze z tym 2,5 obrotu, ale po okołu 30 km simek odżył. Zaczął normalnie palić i trzymać wolne obroty. Nie wiem od czego to zależy, może są nowe kanaliki i muszą się wyrobić, a może jakieś drobniusie opiłki bo to w końcu nowy gaźnik. Wyczyść jeszcze filtr powietrza i tą komorę w środku, do której jest przyczepiony filtr. Po założeniu tej blachy od filtra uszczelnij ją silikonem, bo ona na łączeniu z plastikiem nie będzie już taka szczelna jak oryginalnie. Zrób tak jak ci napisałem to powinno być dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|