|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
badyllek1993
Stały bywalec
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1340
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polska, Dol., Twardogóra
|
Wysłany: Śro 9:50, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
jeżeli chodzi o montaż to nie będzie problemów, ale na głowicy od 70ccm będzie większa komora spalania i mniejsza kompresja - słabszy motor
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GreatKamilo17
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:07, 23 Kwi 2008 Temat postu: :) |
|
|
A czy jest możliwość zamatowania cylindra o pojemności 70 cm3 w moim S51/1 bo obecnie mam 51 cm3
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GreatKamilo17
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:18, 23 Kwi 2008 Temat postu: Czy to realne że simek pojedzie 110km/h??:) |
|
|
TUNING CYLINDER +GŁOWICA SIMSON S70 +DYSZA SUPER MOC
Zestaw tuningowy zawiera cylinder,głowica, tłok, pierścienie, stworzeń zabezpieczenia i dysza. Średnica tłoka wynosi 45mm. Dysze na większą powinno się zmieniać jeżeli zwiększa pojemność. Rozmiar dyszy to 72.
Zamontowanie cylindra pozwoli zwiększyć prędkość maksymalna (ok.110km./h) i moc ( 6KM) . Zestaw cylinder z głowcia pozwala na uzyskanie jeszcze większej mocy.
Cylindry mają fabrycznie powiększone i polerowane kanały.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
Wysłany: Śro 21:22, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
to co tam pisze to sa bajki na tym cylku 80 km/h polecisz wiecej nie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GreatKamilo17
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:47, 23 Kwi 2008 Temat postu: Hmmm |
|
|
Ja mam 50cm3 i poszedłem 70km/h jak kupiłem go na początku a z górki to się rozbujał nawet do 80km/h
Simson wtedy był w idealnym stanie mogłem jeździć na jednym kołku jak kupiłem go to gość taki był starszy i powiedział że był w serwisie
Ostatnio zmieniony przez GreatKamilo17 dnia Śro 22:53, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
Wysłany: Śro 22:52, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
no tak ale juz na 60 polskiej ciezko bedzie Ci 70 leciac przynajmniej moj lecial max 65. soviet100 ma cylek 70 i leci mu 80 pare ktorys z moderatorow albo adninistratorow mial zrobionego na cacy 70 i mu 95 szedl ale to juz po "lekkim" tuningu;)
ps ja tez 50 simkiem 70 lecialem. a ogryginalne simki DDR 50 powinny 70 latac
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GreatKamilo17
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 22:55, 23 Kwi 2008 Temat postu: hmmm |
|
|
Nom pewnie tak ale kurcze na początku to szalałem na 4 biegu to pod guke szedł cały czas nie redukując a górka była dość spora ale no niestety teraz jest jak jest miał przejechane 8 tys ja zrobiłem 10 tys może więcej nie wiem bo później mi licznik sie zepsuł ale śmigał jak go kupiłem
Ostatnio zmieniony przez GreatKamilo17 dnia Śro 22:56, 23 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
Wysłany: Śro 22:58, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
hmmm to moj simek szedl w dwie osoby bez redukcji pod gorke ale jak u dalem w zimnie w dupe po obrotach i sie pierscionki wytarly to z jedna osoba edwo co sie wtaczal a na 16 zebadce wogole sobie rady nie dawal;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GreatKamilo17
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:08, 23 Kwi 2008 Temat postu: Nom |
|
|
No wiesz jak ja zobaczyłem swoje pierścionki to normalnie masakra takie cienkie ale kupiłem nowe i założyłem ogólnie teraz na dotarciu ale co z tego jak sie rozgrzeje i chyba tłok puchnie i mi go automatycznie hamuje muszę sobie cylinderek kupić najlepiej by mi pasował z 70cm3 ale kurcze nie wiem teraz trudno coś kupić konkretnego sam widziałeś tą ofertę co ci przesłałem tak wciskają kit że masakra nie wiem bo widziałem tez wał za 150zł oryginalny z zaślepkami i tez mi się nie chce wierzyć że to oryginał.No ale kurcze Simsony to są maszyny kurde porównywać do rometów to nie ma co bo Romet to sie psuł na każdym kroku a simka jak dobrze zrobi to chodzi i chodzi to jest maszyna ) szkoda że Niemcy zrezygnowali z produkcji Simsonów bo oni to naprawdę dobrze robili a teraz podobno Węgrzy przejęli to ale to do kitu części nie jest to co niemieckie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
Wysłany: Śro 23:15, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
hmmm kidy pierscionki zakladales?? tzn ile km juz zrobiles?? po zmianie pierscieni CI sie tak stalo?? moze CI zlapalo pierscionki... ma przerobke na 70 ccm potrzeba przynajmniej 500 zl a jak masz cylek DDR to zrob sobei 60/4 troche taniej a nawet troche daje w porownaniu do polskiej 60
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GreatKamilo17
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:20, 23 Kwi 2008 Temat postu: Nie |
|
|
Wiesz ja zrobiłem około 10tysięcy może więcej ale jak kupiłem go to miał 8 tys. Wiesz ten problem miałem już na starych pierścionkach i ja się domyślam może to od tego że mam tłoka takiego przygrzanego taki ślad brązowy jest po niżej pierścionków może dlatego
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MatiZ
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 04 Sie 2007
Posty: 1871
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Stale
|
Wysłany: Śro 23:23, 23 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ten slad jest od przedmochow na pierscionkach zmien tlok najlepiej. a cylinder w jakim masz stanie jest próg?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GreatKamilo17
Nowicjusz
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 23:27, 23 Kwi 2008 Temat postu: Hmm |
|
|
No wiesz jak na cylinder patrzyłem to jak przejechałem palcem to czuć jest że jest już trochę wytarty warge czuć cylinder jest na bodajże 3 szlifie i trzeba było by znów mu robić bo się juz wytarł
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|