|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek22275
Nowicjusz
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:13, 17 Kwi 2010 Temat postu: Przejedzie max. 50m, strasznie przerywa i gaśnie. POMOCY!!! |
|
|
Witam. Od długiego czasu mam bardo duży problem z simsonem. Simkiem nie jeździłem przez ok. 2 lata, ponieważ nie chodzi. Wożę go po mechanikach i nikt niewi co tak naprawe z nim się dzieje. Postanowiłem się wziaść za niego sam. Rozkręciłem silnik, zrobiłem półgeneralny remont, żeby mieć pewność że z silnikiem wszystko ok. Kupiłem także nowy gaźnik, cewke butelkową, iskrownik i nadal się dzieje to samo. Może problem tkwi w MODULE ? Simson tylko raz tak odpalił że przejechałem ok. 50m i zdążyłem włączyć na 2 ale zaczął po 2 sekundech znowu masakrycznie przerywać i zgasł. Wyregulowałem gaźnik, zdjąłem filtr powietrza i nic nie pomaga. Czy to może być moduł?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maro
Nowicjusz
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:15, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem to wina kondensatora, bo kiedyś miałem podobny problem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek22275
Nowicjusz
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 22:27, 17 Kwi 2010 Temat postu: ss |
|
|
Simek nie posiada kondensatora. Tj. zapłon elektryczny, nie platynowy. Ale dzięki za odp.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kojot
Stały bywalec
Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 1382
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zebrzydowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 23:32, 17 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ahhh te elektroniki miałem to samo, wina impulsatora,
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek22275
Nowicjusz
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:36, 18 Kwi 2010 Temat postu: s |
|
|
impulsator czyli moduł czy iskrownik? Jeśli chodzi o iskrownik to cały wymieniłem na nowy i nadal nic.
Ostatnio zmieniony przez tomek22275 dnia Nie 10:39, 18 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:49, 18 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Piszesz o wszystkim, tylko nie o tym co trzeba.
1. Czy jest iskra na świecy?
2. Czy jest paliwo w gaźniku (jaki typ gaźnika)?
3. Jaki to typ Simsona i na ile woltów instalacja?
Przeczytaj sobie temat o tym, jak sprawdzić moduł zapłonowy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tomek22275
Nowicjusz
Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:33, 18 Kwi 2010 Temat postu: s |
|
|
Jest iskra
Simson S51 Elektronic
Jest paliwo w gaźniku (gaźnik 16N-3)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:21, 19 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli iskra jest jak trzeba, to znaczy że sam układ zapłonowy jest OK.
Jedyne co zostało, to właściwe ustawienie zapłonu ale przy elektroniku trzeba mieć lampę stroboskopową (można zrobić samemu, opis w tutorialach) aby móc to stwierdzić.
Skoro i tak nie pali, to możesz próbować obracać podstawą iskrownika, tzn. przekręcić o 2 mm i próbować zapalić. Najpierw w jedną stronę, "skokami" po te 2 mm przekręcić o 10 mm od obecnego położenia, potem w drugą. Wcześniej zaznacz sobie czymś (taśmą, pisakiem czy śrubkrętem) jak iskrownik był ustawiony na początku względem karteru, aby móc wrócić do tego ustawienia.
Z gaźnikiem jest o tyle ułatwiona sprawa, że jeśli włączysz ssanie, to praktycznie omijasz wszelkie śrubki regulacyjne itp. Jeśli w gaźniku jest paliwo i jest dobrze ustawiony zapłon, to silnik musi przynajmniej zapalić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|