|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:25, 02 Paź 2010 Temat postu: regulacja amala |
|
|
Witam.
Dzisiaj założyłem gaźnik AMAL 16T do mojego simsona 50ccm. Ale nie mogę tego gaźnika w żaden sposób wyregulować!!! Użyłem wszystkich możliwych sposobów regulacji tymi dwoma śrubkami, ale nic nie pomaga. Albo jest źle i zapala na chwile po czym gaśnie albo bardzo źle i w ogóle nie zapala. Świece zalewa po kilku próbach regulacji. Bez filtra powietrza jest to samo. Doradźcie co mam jeszcze zrobić? Miał ktoś taki problem? Dysza jest oryginalna, wcześniej miałem gaźnik 16n3 i w porównaniu do tego było super elegancko. Czytałem, że wiele osób ma problemy z regulacją tego typu gaźników. Dołączam foto i proszę mi odpowiedzieć, która z tych śrub jest od regulacji powietrza, a która od paliwa.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:46, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
1 -regulacja mieszanki 2 -obroty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:48, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Chyba źle słyszałes - z nim nie ma problemów z regulacją.
Z nim są problemy że potFornie cieknie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:41, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Śruby tak jak napisał Krzysiek. Moim skromnym zdaniem Ci go zalewa, bo oryginalna dysza ma 0,80mm, a w 16n3 chyba 0,72 czy 0,70. Spróbuj przestawić na iglicy na najwyższy rowek, ale najprawdopodobniej musisz kupić mniejszą dyszę. Dostaniesz je na stronie Suprabike.pl. Polecam wziąć Ci kilka dysz np 0,65mm 0,70mm i wtedy sprawdzisz na której lepiej śmiga.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek025
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wieruszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:57, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
marshal orginalnie w amal 16t jest dysza 65 więc powinna być ok sprawdź czy nie masz przypadkiem uszkodzonego pływaka, lub czy się nie zacina Pozdro
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:59, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Marshal dysza w 16T ma rozmiar 65, więc nie powinno być problemu.
Nigdy nie słyszałem, że ktoś miałby problem z tym gaźnikiem.... jesteś pewien, że to jego wina ?
Krzysiek mnie ubiegł (można usunąć mój post)
Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Nie 9:00, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marshal
Stały bywalec
Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:18, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A to sorki. Myślałem, że będzie taka jak w 19T. A może to nie wina gaźnika, a zapłonu. Włóż stary gaźnik i zobacz czy wszystko będzie OK, wtedy będziemy pewni, że to gaźnik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
qurier92
Bywalec
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ok. Stalowej Woli Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:18, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Już wiem, gdzie tkwi problem. Dysza jest aż 0,75. Nie wiem co ona robi w seryjnym gaźniku 16T ?! Zmniejszyłem dawkę paliwa do minimum na iglicy i jest względnie dobrze, tzn. niskie obroty są tylko na biegu jałowym, podczas jazdy niestety nie ma. Śrubka od obrotów jest wkręcona na maxa.
Jeśli już jest ten temat, to może ktoś ma lub wie gdzie tanio zamówić taką pierdółkę, żeby transport był do 10zł?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marian
Stały bywalec
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Harbutowice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 12:27, 03 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
na spurabike.
dysza kosztuje 5 zł (ale najlepiej kup dwie 0,65 i 0,70 wtedy znajdziesz optymalne ustawienia)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dominik960609
Bywalec
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 180
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z Kujaw. Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:56, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
warszawa_24 napisał: | Chyba źle słyszałes - z nim nie ma problemów z regulacją.
Z nim są problemy że potFornie cieknie. |
Gdzie on cieknie?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|