pawels2004
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1977
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: Sob 17:40, 07 Mar 2009 Temat postu: Regulacja gaźnika |
|
|
Niedawno dostałem od pewnego gościa gaźnik 16N1. aa ze miałem na boku silnik w częściach bez gaźnika to sobie ten silnik postanowiłem złożyć iii minimalne przeróbki zrobić.
gaźnik rozwierciłem z 16mm na 19mm. I teraz w tym problem że nie da sie go za nic wyregulować....
Cylinder jaki jest w tym silniku to zwykła 60.
Na innym gaźniku chodzi rewelacyjnie.
Co robiłem:
1. Kombinacja z dyszami 70 i 72.. na 72 strasznie go zalewało więc zostawiłem 70 na której chodzi prawie poprawnie,
a prawie to znaczy że: odpalam zimny silnik 2 kopnięcia bez zapłonu z otwartym ssaniem potem zapłon i benc pali od pierwszego.
po rozgrzaniu silnika i wyłączeniu ssania wchodzi na dość wysokie obroty, ale po chwili normują się i chodzi tak jak typowa 19.
noo ale przejadę kawałek i zaraz pyrka przerywa i gaśnie ii wtedy właśnie mogę ratować się ssaniem gdy je włączę to nagle torpeda mogę jechać ile wlezie...
Śruba regulacyjna jest wkręcona do oporu bo gdy tylko ją lekko wykręcę to zaraz obroty wzrastają i jest masakra...
iglica opuszczona na sam dół boo tylko tak dobrze chodzi i ma odpowiednie obroty.
chyba wsio co mogłem napisać.
gaźnik był nie kompletny brakowało mu:
Przepustnicy
Rozpylacza
Iglicy, i właśnie nie jestem pewny czy kupiłem odpowiednią do tego modelu bo nie mam jak porównać bo u siebie mam całkiem inny gaźnik i nigdy nie mierzyłem iglicy w gaźnikach więc nie mam pojęcia jakie są wymiary, jeśli ktoś był by tak dobry i napisał mi wymiary tej odpowiedniej iglicy bd wdzięczny.
noo i to wszystko co do niego dokupiłem.
Więc co to może być ?? bo ja już wysiadam ;/
|
|