|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 15:55, 09 Sie 2008 Temat postu: Regulacja nowego gaznika (MZA) |
|
|
Witam.W środe przyszedł gaznik od pana Kniazia.Mam cyl 60,to tez odrazu wkręciłem dysze 72.I mam takie pytania:
- Czy mam zerwać plombe tą ktorą jest na śrubce od regulacji mieszanki i nią regulowac? bo na tą od obrotów coś słabo reaguje.Dodam ze zerwałem plombe tam z tyłu gaznika,gdzie są otwory powietrza.
-Na starym gazniku bardzo dobrze mi manetka odbijała i bardzo dobrze chodziła.Na tym nowym ciązko chodzi,czy ta przepustnica musi sie troche wytrzeć,zeby chodziła jak na tym starym?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 16:16, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak na starej lżej chodzi to daj starą. A co do regulacji to co jest nie tak, nie trzyma wolnych obrotów??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:05, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Na starej dobrze chodził dlatego ze była wytarta juz.A ta jest nowa,ale wykręcałem ją wczoraj i była juz troche przytarta....
Gaznik trzyma tak średnio wolne obroty, ale na na max obortach tak jakby przerywał,coś takiego jakby paliwa nie dostawał.
Na manetke nie reaguje odrazu,jak przekręce manetke odrazu na full,to najpierw go zamuli i po chwili wkręca sie na obroty
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:08, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
W nowym gaxźniku odrazu trzeba ustawić poziom paliwa , ale mysle że to zrobiłeś Jeśli jest w porzadku a regulacja tą dużą śrubka nic nie pomaga do musisz sie pobawić ta pod zaślepką. Te 16N3 to jakieś dziwne gaźniki zawsze z nimi jest dużo zabawy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kenio
Bywalec
Dołączył: 05 Lip 2008
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:20, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ja właśnie jak zdjąłem tą plombę z tyłu gaźnika to też mi go tak zamulało, bo miał za dużo powietrza i nawet dysza 80 nie pomogła a zakleiłem tą dziurę z tyłu, dałem dyszę 72 i śmiga elegancko Ja ją zakleiłem poxipolem i trzyma do dzisiaj Zrób tak i napisz czy pomogło
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:22, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zauważ, że ta dzira co ją odetkałes jest na wyllot pod spodem krućca i dostające się tam powietrze nie jest czyszczone przez filtr.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 17:25, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Podobno zdjęcie tej plomby powoduje szybsze wkręcanie sie na obroty,juz sam nie wiem;/
Np ja wjade w pole wkręce go na max obroty na pierwszym biegu,dam na 2 to go automatycznie go tak zamuli ze zdechnie. . . nie wiem czy to przez to ze nie ma siły czy to jest wina gaznika,ale na starym gazniku tez tak było
Ostatnio zmieniony przez Duszek dnia Sob 17:26, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzesiek_simsons51
KIEROWNIK
Dołączył: 23 Wrz 2007
Posty: 5801
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:37, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jak jak kupiłem nowy gaznik to nic nie ustawiałem..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:44, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Ja chyba jak narazie nie będe tez nic regulował,tylko podwyrzsze obroty minimalnie
Enduros przez to powietrze tez jest czyszczone przez filtr,nie wiem o co ci chodzi
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:00, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem, że w 16N3 nie ma tej dziury na wylot tak jak w 16N1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:06, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mi chodzi o tą dziurke którą zaznaczyłem w kwadracie [link widoczny dla zalogowanych]
To na niej była plomba,i tą plombe wyrwałem własnie.....
I wszystkie te 3 dziurki są w tej gumie ktora łączy filtr powietrza z gaznikiem, i przez kazdą z nich leci oczyszczone powietrze
Ostatnio zmieniony przez Duszek dnia Sob 19:07, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
enduros70
Simson Fan
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 661
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 19:13, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
No ja wiem o co ci chodzi tylko że w gażniku 16N1-11 ta dziurka pod plombą jest na wylot pod tym krućcem od gumy filtra. W 16N3 tego nie ma to sie nie masz co przejmować, tylko nie wiem po co tą plombe ściągałeś skoro tak jest w każdym gaźniku i działa to nie ma co psuć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Duszek
Simson Fan
Dołączył: 31 Gru 2006
Posty: 782
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pobiedziska (Koło Poznania) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 21:14, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Psuć nie psuć,ja słyszałem ze jej zdjęcie powoduje lepsze wkręcanie sie na obroty,i jak ściągłem tą blokade na tym oryginalnym to była bardzo duza roznica podczas jazdy,i teraz zresztą tez jest na tym nowym
Ostatnio zmieniony przez Duszek dnia Sob 21:15, 09 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
walker69
Śpiący na Forum
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 3650
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mazury Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 8:11, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
plomba jest tylko po to żeby samemu od razu nie regulowac gaxnika, skoro tam jest to znaczy że gaźnik jest wyregulowany. Radzę ci tej plomby nie ściagać, pod nią jest tylko śruba regulacji mieszanki paliwowo-powietrznej więc samo zdjęcie plomby nic nie da, a co do tego że manetka cięzko chodzi to przejdzie jak przepustnica sie troche wytrze. Ale żadnych plomb z gaxnika nie ściagaj, bo on juz musi byc wyregulowany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JacekM
Stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2006
Posty: 1249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Nie 10:31, 10 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jezeli przepustnica ci ciezko chodzi to posmaruj sobie ja olejem powinna automatycznie lepiej chodzic.
Sprawdzales szczelnosc ukladu dolotowego - laczenie gaznik z cylindrem , i laczenie z filtra powietrza z gaznikiem
Jezeli to ci nie pomoga to ustaw poziom poliwa w komorze plywakowej ( wedlug slupka).
Ta dyszka zaplombowana to jest ciekawa rzecz - w oryginalnych gaznikach byla zaplombowana (czemu tak konstruktorzy zrobili ? wydaje mi sie zeby przy niej nie grzabac ). W gazniku u Kniazia to nic nie wiadomo
To tyle odemnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|