 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz6
Nowicjusz

Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawadzkie
|
Wysłany: Wto 17:53, 27 Wrz 2016 Temat postu: romet z silnikiem simsona odpalanie pomocy |
|
|
witam. mam rometa z silnikiem simsona 4b zaplon 12v platynki i nie mam iskry mam cos zle podlaczone czy potrzebuje akumulatora do tego i stacyjki itd ? prosze o pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz6
Nowicjusz

Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawadzkie
|
Wysłany: Wto 18:47, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
dzieki wiec z tego co widze to od platynek idze u mnie tylko jeden kabel prosto do cewki bitelkowej a z iskrownika i tego drugiego ( nie wiem jak to sie nazywa )tez nie idze kabel w sumie z platynek maja isc 3 kable a u mnie jest jeden.czyli po podlaczeniu tych brakujacych kabli powinna sie pojawic iskra ? i z tego co widze to nie mam podstawki smarujacej czy jakos tak jest mi to potrzebne do odpalenia ?
Ostatnio zmieniony przez mateusz6 dnia Wto 18:58, 27 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz6
Nowicjusz

Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawadzkie
|
Wysłany: Wto 19:44, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
rozumiem z tego schematu ze do cewki butelkowej ma isc kabel prosto z platynek ? bo u mnie do cewki idze kabel z tej srebrnej butelki takiej nie z tych miedzanych .mam to zamienic miejscami ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz6
Nowicjusz

Dołączył: 27 Wrz 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zawadzkie
|
Wysłany: Wto 19:45, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
czytalem ale u mnie jest troche inaczej i nie bardzo to rozumiem nie znam sie za dobrze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek.1997
Bywalec

Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:48, 27 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Podałem Ci przecież jak mają być podłączone kable w iskrowniku. Skopiuje Ci skoro nie chce Ci się czytać.
- do cewki ładowania mają być podłączone 2 kable (ładowanie/stop)
- do cewki świetlnej 1 kabel
- układ zapłonowy: 1 kabel MUSI być tak podłączony, jak na schemacie.
Czyli przewód z cewki zapłonowej iskrownika ma być podłączony do: przerywacza, kondensatora i potem wyprowadzony na zewnątrz silnika w wiązce 4 kabli. Te 3 punkty muszą być ze sobą "zwarte" krótkimi kabelkami. Zazwyczaj jest tak, że:
1. Kabelek z cewki idzie na kondensator
2. Kabelek z przerywacza idzie na kondensator
3. Kabel z zewnątrz silnika (zapłon) też idzie na kondensator
Chodzi więc o to aby te punkty 1, 2, 3 były ze sobą połączone. Zazwyczaj jest to na kondensatorze, bo ma on śrubkę, która pozwala je ze sobą zacisnąć.
Ps. To srebrne przy cewkach to KONDENSATOR!
Ostatnio zmieniony przez Przemek.1997 dnia Wto 19:51, 27 Wrz 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|