|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kujda
Nowicjusz
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 15:41, 18 Sie 2010 Temat postu: Rwie, przerywa, ciągnie, gdy gorący nie odpali... |
|
|
Witam,
Mam problem dotyczący mojego Simsonka S51, 6V. Szukałem w wielu tematach, ale nie znalazłem odpowiedniej porady.
A więc gdy jest zimny i stoi na podnóżkach ładnie odpala, wchodzi na wysokie obroty, jednak gdy wsiadam i jadę nie może wejść na wysokie obroty, przerywa, rwie, zwalnia. Dodam żę moge jechać przy niskich obrotach(max. pół gazu).
Mam drugi problem, gdy mi zgaśnie a przejechałem kilka KM to mi nie chce odpalić. Jak odpali wchodzi na wysokie obroty i po sekundzie spada na niskie, rozkręca się przez 30sekund i już ładnie pracuje.
Myślałem nad zmianą cewki zapłonowej, czy to dobry wybór?
Nie musicie się śpieszyć z odpowiedzią ponieważ jestem u babci i rzadko mam zasięg więc muszę jeździć do miasta.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Krzysiek0109
Bywalec
Dołączył: 09 Mar 2010
Posty: 236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 14:34, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jaki masz tlok ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:37, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A to jest zapłon platynkowy czy mechaniczny?
Jeżeli masz platynkowy to spróbuj dać inny kondensator, jeżeli to nie będzie to, to przecież żadna strata bo kondensator zawsze może się przydać.
Najpierw jeszcze to spróbuj dać inną świecę, niewiele a może całkiem zmienić sytuacje.
Jeżeli masz miernik to możesz zmierzyć opór cewki zapłonowej ( tej w iskrowniku) i cewki butelkowej( miedzy stykami 1 i 15 powinno być kilka omów a miedzy 1 i wyjściem oraz 15 a wyjściem kilka kiloomów.
Jeżeli masz elektroniczny zapłon to zmierz opór impulsatora i cewki zapłonowej również.
Ostatnio zmieniony przez Pustack dnia Czw 21:40, 26 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|