 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raff1
Nowicjusz

Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:47, 01 Cze 2008 Temat postu: RZT 60/2 nie chce wkręcic sie na wyższe obroty |
|
|
Witam koledzy
mam założony wał mza z wypełniaczami s51, nowe zimeringi, oraz cylinder rzt 60/2 jestem juz po fazie docierania bo zrobilem 470km, chciałem go troche przycisnac i na kazdym biegu do pewnego zakresu obrotow sie wkręca lajtownie np. na 2 biegu do 40, na 3 do 50 na 4 do 60 z niezłym kopem, natomiast dalej nie chce już iść
Jeśli chodzi o gaźnik to 16 n3-4 wsadziłem dysze 72, testowałem położenia iglicy i nic ;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:48, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zobacz na większej dyszy np 74
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raff1
Nowicjusz

Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:51, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wydaje mi sie, ze paliwa mało nie dostaje bo na 1/3 gazu idzie jak burza do 60km/h potem podkrecam manetke do konca i nic sie nie dzieje, tlyko muła dostaje
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gangsta
Stały bywalec

Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 1109
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: KiElCe Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:58, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
no wlasnie.. skoro dalej sie nie wkreca to moze to byc wina zbyt malej dyszy glownej kolego.. ale na poczatek sprawdzilbym zaplon na twoim miejscu i kolor swiecy na elektrodach..jesli swieca jest czarna i mokra to raczej nie warto zakladac wiekszej dyszy tylko trzeba wyegulowac gaznik.. a jesli kolor elektrod jest ok(taki ceglasty:P) i zaplon tez to zaloz wieksza dysze
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 10:48, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
/Oryginał tłumik? Pewnie tu wini...
ta rska pracuje na innych obrotach niż zwykły tłumik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES

Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:22, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
r4g3 napisał: | /Oryginał tłumik? Pewnie tu wini...
ta rska pracuje na innych obrotach niż zwykły tłumik. |
napewno to nie jest wina tłumika.
oczywiscie na odpowiednim tłumiku lepiej by chodził.
a wiem cos o tym bo robiłem simsona który miał cylinder 60/2 RZT i zwykły tłumik. gaznik 16 mm i dysza 72
i dobrze chodził.
po generalce silnika, ustawiniu zapłonu i wyregulowaniu gaznika.
oczywiscie na gazniku 19 mm było czuc róznice.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raff1
Nowicjusz

Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:54, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
popatrze jeszcze na ten zapłon ale ustawiałem 1,6 przed GMP i szczelinomierzem na platynkach 0,4mm moze sprobuje mniej ustawic na platynkach bo kiedys mi lepiej chodził na mniejszej przerwie, tłumik nie jest oryginalny, świeca jest brązowawa i nie ma nagaru, z reszta nie powinno byc bo jeżdżę na castrolu 2t ;p
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 15:20, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
To jest dość dziwne, ja bym wyczyscił tłumik i filtr powietrza.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rzuliusz
Bywalec

Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Laski
|
Wysłany: Nie 18:17, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
raff1 napisał: | popatrze jeszcze na ten zapłon ale ustawiałem 1,6 przed GMP i szczelinomierzem na platynkach 0,4mm moze sprobuje mniej ustawic na platynkach bo kiedys mi lepiej chodził na mniejszej przerwie, tłumik nie jest oryginalny, świeca jest brązowawa i nie ma nagaru, z reszta nie powinno byc bo jeżdżę na castrolu 2t ;p |
Ztego co się orientuję to zapłon powinien być ustawiony na 1,8 przed GMP
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:22, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Przy tym cylindrze i mocy max w granicach 8500 to nawet ze 2mm jak nie więcej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raff1
Nowicjusz

Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:41, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
wiec tak zrobie, ale gdzies kolesie pisali ze do 60 dają 1,6;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec

Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec

Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:29, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Widać nie czaisz o co chodzi. Wytłumaczę krótko. Wyprzedzenie zapłonu ustawia się na 1,6 aby najlepsze spalanie było w zakresie największego momentu obr silnika. Dla ddr czy tam almota to zakres ok 5500 rpm. Jednak ten cylinder pracuje na innych obrotach, wyższych i należy zapłon wyprzedzić troszkę bardziej aby miec good spalanie przy tych bodajrze 8500. Generalnie im większe wyprzedzenie tym najlepsze spalanie przy wyższych obrotach silnika.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P

Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:31, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie prezczytalem calego tematu, ale wypowiem sie w moim przypadku,
Zorientowalem sie ze moj 70/5 membran nie wkreca sie na najwyzsze obroty po 340 km dotarcia. Grzebalem tygodniami, a okazalo sie poprostu ze filtr powietrza nie ma odpowiedniej przepustowosci. Sprubuj bez filtra, mimo ze bedzie mulic sprawdz czy wejdzie.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chartson
Bywalec

Dołączył: 12 Maj 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 23:30, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a moze cos z zapchanym gaznikiem typu dysza slabo podaje paliwo bo zapchana
albo plywak
tlumik zapchany byl przyczyna mulenia w charcie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|