|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:30, 21 Lip 2013 Temat postu: S51 - po odkręceniu manetki gaśnie/ mokry gumowy króciec/ |
|
|
Witam.
Mój motorower to - Simson S51 Electronic z 1985r
Zakupiłem go miesiąc temu i nie za dużo w nim zrobiłem. (nic od tamtej pory nie wymieniłem)
Aby nie zakładać trzech osobnych tematów moje problemy z simkiem opiszę w jednym.
A więc zaczynając od obrotów to mam taki problem.
Jadę sobie te 65km/h i zwalniam i np redukuje albo już hamuje żeby się zatrzymać i wiadomo wciskam sprzęgło i trzymam je dopóki się nie zatrzymam.
No i podczas gdy mam wciśnięte sprzęgło to obroty tak bardzo spadają że gaśnie.
Jak odpalę simka, to chodzi ładnie ale jak dodam całą manetkę i puszczę to gaśnie.
Lagi - lekko ściąga mnie w prawo jak jadę i tu podejrzewam koło źle ustawione ale podajcie swoje propozycje
aaa i proszę was o jakiś sposób na wyprostowanie główki ramy bo mam lekko odgiętą.
poprzedni właściciel musiał palić gumę lub władować się w niezłą dziurę/ walnąć w coś.
Gaźnik - hmm bardzo dziwna sprawa. Gaźnik to 16n3-2 .
Wyregulowałem go, śrubkę od mieszanki mam wkręconą maxymalnie (ładnie się wkręca i ciągnie), nie regulowałem poziomu paliwa.
W tym gumowym króćcu jest mokro od mieszanki i jak odkręcę boczek (tam gdzie jest filtr powietrza i moduł zapłonowy)
to na samym dole jest mokre, taka czarna substancja się tam pojawia zawsze gdy odkręcę.
Instalacja - Jak mam sprawdzić czy posiadam instalację 12V czy 6V, bo żarówki z tyłu mam na 12V a np kierunkowskazy na 6V.
Mam nadzieję że wszystko w miarę opisałem dokładnie
Jak coś to pytać.
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janaszioom
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 1681
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wielkopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:32, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Co do gaśnięcia zwiększ trochę obroty na biegu jałowym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:38, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ok, to mam załatwione.
a co z resztą ?
Ma ktoś jakieś pomysły? ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:51, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, to że ci ściąga to nie jest wina koła tylko krzywej ramy. W tej gumie przy gaźniku zawsze będzie trochę wilgotno ale ustaw porządnie gaźnik i poziom paliwa na 8mm. Instalację masz raczej 6v a to że tylną i przednią masz 12v to znaczy że ktoś miał kiedyś problemy z palącymi się żarówkami, i zamiast wymienić cewkę świetlną na nową to po prostu zmienił żarówki na 12v. A jaki masz akumulator ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:29, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Akumulatora nie mam bo chcę określić instalację.
Odchylenie główki ramy ma wpływ na ściąganie w jedną stronę?
Rozumiem gdyby rama była ewidentnie pier*dolnięta a nie tylko główka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:45, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
pomoże ktoś?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 22:22, 24 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Co do mieszanki to go zalewa i cofie nadmiar paliwa przez gaźnik- odpowiednia regulacja zapłonu też ma na to wpływ.A co do tej główki to nie mam pojęcia.A co do żarówek to jeśli słabo świecą te 12 v tzn ze ma być 6v(prosta sensowna wypowiedź bo innej nie znam).A tak w ogóle to napisz w elektryce jak rozróżnić instalację- tam znajdzie sie jakiś orzeł w tym temacie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:16, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
co do regulacji gaźnika to dziwnie bo śrubkę od regulacji mieszanki mam wkręconą na maksa i już mocniej nie mogę.
Muszę sprawdzić zapłon ale nic nie przerywa ani nic więc chyba jest dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:07, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to gdy jest wkrecana to dodajesz paliwa więc masz max.Ale nie jestem pewny
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:27, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Nie, właśnie odwrotnie, jak odkręcasz śrubkę to zwiększa się dawka paliwa, a jak wkrecasz to zmniejsza
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toncio20
Simson Fan
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 836
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BYCINA Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:44, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Masz rację Rafał pomyślałem po czasie lecz do końca nie byłem pewien,a ostatnio ktoś mnie pouczał i wyszło jak wyszło ze zgłupiałem hehe ale oki ma ktoś jakąś radę dla kolegi theprolukasz?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:47, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Hmm, to dobrze że mam wkręconą na maxa?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rafał51
Bywalec
Dołączył: 21 Kwi 2013
Posty: 443
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Opole Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 22:25, 25 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Powinieneś mieć ją odkręconą o ok. 2.5 obrotu, ale to jest tylko teoria, każdy gaźnik jest inny i musisz ustawić pod swój silnik, ale coś ok. 2.5 do 3 obroty wykręcona
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TheProLukasz
Nowicjusz
Dołączył: 09 Wrz 2012
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:35, 26 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Ok, musze wyregulować poziom paliwa w zbiorniczku, wymienić uszczelke i mieszankę .
A co do ustawienia zapłonu to na alledrogo jest stroboskop diodowy za 25zł
Nadaje się on do ustawienia?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|