|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macieja14
Nowicjusz
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:48, 26 Wrz 2011 Temat postu: Silnik gaśnie podczas ruszania (świeżo po remoncie) |
|
|
Witam
Od początku wakacji, remontowałem Simsona s51. Był rozebrany do ostatniej srubki i zlozony na nowo. Teraz go skończyłem ale mam pewien problem.
Oto co zostało wymienione:
1. Cylinder RZT power 61
2. Gaźnik AMAL 19
3. Wał korbowy z wypełniaczami od S51
4. Wydech - jest nowy ale seryjny od s51 (i tu nie wiem czy czasem nie tkwi problem)
5. Kosz sprzęgła s70
6. Wszystkie łożyska w silniku, simeringi, uszczelki
Simson nie jest dotary, chodzi tylko na wlaczonym silniku, nie był jezdzony.
Problem tkwi w tym , że simson nie ma mocy. Gdy kolo mam w powietrzu, wrzucam pierwszy, drugi bieg wszystko chodzi, kolo się kreci, ale gdy siadam i chce jechać to się nie da. Metr, dwa i gasnie, nie ma mocy lub go zalewa? Kombinowalem z iglica na rozne stopnie, na skrajnych rowkach ale tez nic nie pomoglo. Dodam iż nie mam zamienionych biegow, i nie ruszam z czwartego biegu;)
Co do obrotów, to regulując gaźnikiem doszedłem do tych „najlepszych” oczywiście na sluch, ale raz na jakiś czas (gdzies na 10 razy jak wchodzę na obroty , to potrafi raz się zadusić, nie wchodzi i gasnie). W simku nie ma problemów ze „strzelaniem” w wydech.
Jeżeli chodzi o zapłon to wyczytałem że do tego rodzaju cylindra powinno być 1.6mm i tak tez ustawiłem, pali od kopniecia. Na wlaczonym silniku wyprzedzałem zapłon oraz spoznialem i problem z moca dalej był wiec rozumiem, ze kombinując z zapłonem nic nie zdziałam.
Chcialem się dowiedzieć czy macie jakies pomysły co może być nie tak? Być może wszystko to jest sprawa tego ze został seryjny wydech? Ale szczerze watpie, bo wg mnie zmniejsza on moc ale nie az tak ze się nie da ruszyc.
W okolicy zielonej góry nie ma zadnego(przynajmniej mi znanego) mechanika od Simsona żeby zaradzil. Dlatego pisze
Z góry dziekuje za odpowiedzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:13, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Może coś jest nie dopasowane w tym cylindrze, może mało oleju nalałeś,. Jeśli podejrzewasz wydech to możesz wyciągnąć wkład tłumiący tą 3 ostatnią część będzie głośno, ale sprawdzisz swoją teorię.
Ostatnio zmieniony przez Seru94 dnia Pon 17:17, 26 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macieja14
Nowicjusz
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:33, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
A wyjecie wkladu tlumiacego da mi podobny efekt co np. tuningowy wydech?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Seru94
Simson Fan
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 762
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piekary Śląskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:44, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Nie, tu chodzi o sprawdzenie czy seryjny tłumik nie ogranicza mocy. Choć na takim zestawie dobrze by było mieć chociaż A0A1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:54, 26 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Próbowałeś przy zgaszonym silniku i na luzie usiąść na niego i spróbować się "przetoczyć" kilka metrów? Chodzi o to, czy nie ma dużych oporów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
macieja14
Nowicjusz
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 7:33, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Szczerze napisze ze tak nie robilem, w pierwszej chwili znajomy powiedzial ze mam za mocno naciagniety lancuch ale poluzowalismy, wiec odpada ta przyczyna;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:00, 27 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Chodziło też o to czy nie masz za mocno hamulca podciągniętego...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jabol12
Nowicjusz
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:02, 30 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
mozesz dostawać za mało paliwa(za duża iglica, za mała dysza lub dobrze nieprzeczyszczona,pływak może byc gdzieś przedziurawiony,kranik nieprzeczyszczony)i też za mało powietrza dostawać
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|