|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawis123
Nowicjusz
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:38, 24 Sie 2010 Temat postu: simek jest słaby po wymianie pierścieni |
|
|
Witam mam simsona s51 elektronika. Kiedyś jeździł nim mój dziadek. Jak na swoje lata ma mały przebieg. Około 2 miesiące temu wymieniłem w nim pierścienie i tłok. Po rozebraniu motoru okazało się że pierścienie były połamane i nie chciał chodzić na wolnych obrotach ale był mocniejszy niż jest teraz. Zrobiłem nim od wymiany ok 200km i jest o wiele słabszy niż przed wymiana pierścieni. Na wolnych obrotach chodzi ale czasami. I cos stuka podczas jazdy. Stuka coś chyba z cylindra ale nie wiem co. Tłok nie ma luzów a pierścienie są całe. Co to może być? Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony przez dawis123 dnia Wto 21:45, 24 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olek:):):)
Bywalec
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:44, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Myślę że może jeszcze nie dotarty bo ja też miałem coś takiego . Wymieniłem tłok i pierścienie i zrobiony miałem szlif cylindra i musiałem go dotrzeć po zrobieniu ok. 1000 km było już wszystko super. Na niskich obrotach to i mój gaśnie bo totalnej generalce ale to normalne że gaśnie...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawis123
Nowicjusz
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:48, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A na dodatek coś stuka podczas jazdy. Stuka coś chyba z cylindra ale nie wiem co. Tłok nie ma luzów a pierścienie są całe.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:11, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Pierścienie dzwonią, to też sie unormuje z czasem albo już taki dżwięk zostanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawis123
Nowicjusz
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 21:24, 25 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A to jest normalne że pierścienie były połamane? W innych motorach nie zdarzyło mi się żebym miał połamane pierścienie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:28, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No to ze były połamane nie jest normalne
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Olek:):):)
Bywalec
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Pułtusk Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 0:42, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Strzelanie pierścieni jest normalną rzeczą w Simson-ie ... Ja wymieniłem pierścienie ok. 1,5 roku temu na nowe niemiecki MZA. I też wydają z siebie taki dźwięk znaczy strzelają... A co do ich pękania to jestem w szoku...!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 1:14, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Szlif. Nie zaklada sie nowych pierscieni na stara tuleje, po ktorej szuraly polamane pierscienie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawis123
Nowicjusz
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:00, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dziadek mi mówił że jak w dziewięćdziesiątym którymś roku wymieniał pierścienie to były połamane. No i teraz znowu były połamane. Nie wiem dlaczego. Cylinder ma chyba ze 3 niewielkie ryski. Ile kosztuje nowy szlif?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piotrek16
Bywalec
Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:18, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Sam szlif w granicach do 40zł. Do tego nowy tłok i pierścienie. Przyczyną łamania pierścienie może być zły montaż tłoka. Powinien być założony tak aby strzałka wskazywała w stronę wydechu.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawis123
Nowicjusz
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 23:03, 26 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Piotrek16 napisał: | Sam szlif w granicach do 40zł. Do tego nowy tłok i pierścienie. Przyczyną łamania pierścienie może być zły montaż tłoka. Powinien być założony tak aby strzałka wskazywała w stronę wydechu. |
Wiem że tak ma być założony tłok. Zawsze był tak założony. Ale i tak się pierścienie łamią.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|