|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczorek-91
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:01, 03 Sie 2007 Temat postu: Simek nie działa, coś jest nie tak |
|
|
Ostatnio w moim simaku zmieniałem wszystkie simeringi, łożyska i całą góre silnika, działał bardzo dobrze ale tylko 4 dni . wracałem od kolegi i zaczął strzelać z gażnika z i tłumika, iskra jest fioletowa a simek nie wchodzi na obroty, ciężko go zapalić a jak już zapali i dam mu gazu do końca to wchodzi na obroty i po chwily spada z obrotów tak że prawie gaśnie i tak cały czas, ustawialiśmy zapłon jak sie tylko da, Gażnik rozbierałem, czyściłem, zmieniałem w nim wszystkie dysze i nadal jest to samo, zauważyłem że jest bardzo duża iskra na platynkach, czy to może być przez to????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Pią 22:05, 03 Sie 2007 Temat postu: ; |
|
|
iskra na platynkach nie powinna byc duza powinna byc dobrze widoczna dopiero na wysokich obrotach skoro bardzo ci iskarza to musisz je wymienic albo chociaz wyczyczscic papierem sciernym
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczorek-91
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:29, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zmienie je w poniedziałek, ale to chyba nie to, bo to wszystko stało się dosyć szybko, natomiast wcześniej nie było takich objawów wszystko było cacy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 23:29, 03 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A mi sie wydaje że to zapłon skoro strzela w tłumik.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Romek
PREZES
Dołączył: 19 Sie 2006
Posty: 9065
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 10:12, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
sproboj mniejszyc przerwe na przerywaczu jesli to nic nie da to są do wymiany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlody19
Nowicjusz
Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Myszków
|
Wysłany: Sob 10:36, 04 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
a moze strzela ci z pod glowicy a nie z gaznika dokrec szpilki.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczorek-91
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:17, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
zmieniłem platynki i nadal jest to samo, ale teraz simek strasznie dymi, chyba olej ze skrzyni sie dostaje do wału, wygląda to na simeringi ale nowe by po 3 dniach szlak trafił??jutro go rozpolławiam, pierwszy raz to będe robić może sie uda,dzięki za pomoc
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy2006
Nowicjusz
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:46, 09 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
mozliwe ze simering mogl znowu szlak trafic chociaz moze byc to niewidoczne golym okiem, a tobie poprostu zaczyna go powoli zalewac i dlatego ciezko pracuje, mi nowy simering raz poszedl po 20km ( jakis polski szajs) i radze jak to on zalozyc nowy wegierski z 2 kolniezykami sa wytrzymalsze. powodzenia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczorek-91
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:08, 10 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
simeringi okazały się dobre, wypuściłem olej ze skrzyni i zapaliłem go bez oleju oczywiście na luzie, pochodził z 5 minut na małych obrotach a jak chciałem dać mu gazu na fuul to obroty spadały, świeca jest sucha, ale jak zatkam całkowicie dopływ powietrza do gażnika to wchodzi na obroty, pochodził z minutke na całym gazie i rura wydechowa zrobiła się czerwona, a w iskrowniku w którejś cewce widać było ogień w środku tej cewki, co mu może dolegać??? a mimo tego że nie ma oleju to jak się rozgrzał to zaczoł kopcić białym dymem!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Pią 13:36, 10 Sie 2007 Temat postu: ; |
|
|
DZIWNY PRZYPADEK sprobuj wymienic cewke zaplonowa ,wyreguluj dobrze gaznik, ustwaw zaplon
co do kopcenia bialym dymem hmm ciezko powiedziec skloro nie miales oleju w skrzyni dziwna sprawa moze pociagnol sobie jakies resztki sprawdz jeszcze ten simmering
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczorek-91
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:45, 10 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
a jak dokładnie sprawdzić te simeringi, bo jak zdiołem te dekielki rozebrałem zapłon to widać że są na miejscu i są zalepione silikonem, kolega u mnie był i powiedział że to może być wina krzywki bo jej prawie nie ma ale wtedy to by chyba nie palił i nie wchodził na obroty jak mu zatkam dopływ powietrza?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bzyqs
Simson Fan
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: jaroslaw
|
Wysłany: Pią 18:05, 10 Sie 2007 Temat postu: ; |
|
|
simmeringi sa od dwóch stron nie tylko od strony iskrownika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczorek-91
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:31, 10 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
wiem o tym, oba są dobre. dziś zaczołem sie bawić zapłonem i zauważyłem Że tam gdzie jest znaczony jak ma być to w tym miejscu nie działa. przesunołem go na maxa w lewą strone, zatkałem filtr powietrza i jezdziłem, miał troche muła ale jeżdził. po jeżdzeniu (20km) zostało ok pól litra paliwa a wlałem 3 więc bardzo dużo spalił, na iglicy ma najmniejszy dopływ, ale to napewno wina zapłonu że jest na maxa w lewą ale tylko wtedy działa. czy to może być wina krzywki??bo ja już nie wiem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczorek-91
Nowicjusz
Dołączył: 01 Sie 2007
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:44, 12 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Dziś zdjołem góre silnika sprawdzić czy PIERSCIONKI SĄ CAŁE, są całe. ale zauważyłem że korbowód na wale lata od boku do boku ale gornych luzów nie ma. czy te ruchy boczne bardzo duże moge być sprawcą wszystkich tych problemów?????
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|