|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymekz1
Bywalec
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Basznia Dolna \ Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:17, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli masz idealny cylinder to nie musisz dawać uszczelki, lecz ja polecam dać, gdyż wtedy jest się pewnym że kompresja nie ucieka?
A czemu ma nie być uszczelki?
Przecież jak się kupuje zestaw uszczelek to jest pod głowice, prawda?
TO dają tak o ? Pewnie w jakimś celu
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianTBS
Bywalec
Dołączył: 18 Gru 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Pon 15:24, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Chodzi o to ze moze masz zle dobrany tlok do cylindra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
House
Z Simsonem na ty
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 3488
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Cieszyna Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:03, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
szymekz1 napisał: | Jeżeli masz idealny cylinder to nie musisz dawać uszczelki, lecz ja polecam dać, gdyż wtedy jest się pewnym że kompresja nie ucieka?
A czemu ma nie być uszczelki?
Przecież jak się kupuje zestaw uszczelek to jest pod głowice, prawda?
TO dają tak o ? Pewnie w jakimś celu |
simsony orginalne nie mialy uszczelek bo cylinder i glowica byly rowniutkie , byl tylko hermetyk .... teraz uszczelki juz sie raczej daje bo rzadko kiedy cylinder i glowica idealnie przylegaja , osobiscie polecam uszczelke + silnikon , mam tak w WSK i od razu jakby mocy przybylo xD w simsonie nie mialem uszczelki to widac bylo cala szpare miedzy cylindrem a glowica , teraz mam uszczelke i prawie jej nie ma ;D ale taki to urok cylindrow wytapianych w stodołach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomek1212
PREZES
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła
|
Wysłany: Pon 19:47, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Oryginalnie nie było ani uszczelki ani sylikonu, ani tego gówna Hermetic.
Hakuj, jakbyś miał taką szpare, żeby było widać, to by nawet sie nie odezwał silnik. W simsonie tak głowica przylega, że można mieć wrażenie iż jest tam szpara, niemniej jednak wszystko jest szczelne.
Ostatnio zmieniony przez Tomek1212 dnia Pon 19:47, 26 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szymekz1
Bywalec
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 430
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Basznia Dolna \ Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:21, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Dokładnie wrażenie takie jest, bo sam kiedyś szukałem tego;]
Jest widoczna szpara, lecz bez obaw głowica idealnie przylega do cylindra;)
A z tym silikonem to nigdy nie widziałem.
Wydaje mi się że jak 4 szpilkami przyje..e to nie masz szans na stratę kompresji
Głupi tego nie wymyślił;p
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
squorpion
Simson Fan
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 647
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:55, 26 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a duży masz luz na pierścieniach?? może się już trochę wyrobiło, a tłok jakie ma oznaczenie?? zważ go bo jak jest lżejszy od starego to znaczy że ma mniej krzemu i może puchnąć
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bober927
Nowicjusz
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 13:25, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
panowie simek pali mi za pierwszym razem i na wolnych obrotach chodzi super... ale jak dodam gazu to jest takie buuuuuuuuuuu ale nie zgasnie swiecy nie zalewa. ale uszczelka pod głowica jest pogieta i moze on gubi kompresje?? co o tym myslicie??? dodam jeszcze ze jak wcisne ssanie to moge manetke wziasc do konca na jałowym biegu i nie ma zadnego <<buuuuuuuuuuuuuuuu>> doradzcie cos.
Ostatnio zmieniony przez bober927 dnia Wto 15:16, 27 Sty 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rejdzik
Bywalec
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:53, 27 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Regulacja gaźnika. Szczelność układu dolotowego. Sprawdź to.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|