Dudus98
Nowicjusz
Dołączył: 13 Lut 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 17:36, 10 Kwi 2016 Temat postu: Simson gaśnie na wolnych. |
|
|
Witam. Mam problem z moim simsonem a mianowicie gdy jadę rozpędzony z górki i wcisne sprzęgło to Simson spada z obrotów i gaśnie całkowicie, kiedy już ma naprawdę wolne obroty i dodam gazu to robi buu no ale zbierze się i dalej wkreca się ładnie a potem znowu spada aż zgaśnie a jeżeli jadąc w miarę szybko i trzymając sprzęgło zatrzymam się całkowicie to nie zgaśnie i obroty będą się powoli stabilizowac. Sytuacja jest podobna gdy po prostu zjade sobie z górki na luzie to im większa prędkość tym bardziej spadają obroty i ciężko się zbiera, jest to uciążliwe bo musze cały czas dawać gazu żeby nie zgasł. Gdy go odpale to trzyma obroty nie gaśnie nawet jak wbije bieg i trzymam go na sprzegle, problem zaczyna się podczas jazdy. Jeszcze się z takim czymś nie spotkałem. Zapłon elektronik, gaźnik bing zapinka iglicy na najwyższym zabku a śruba powietrza wykrecona do końca, a świeca czarna lub brązowa zależy od humoru. Gaźnik czyszczony tysiąc razy zapłon ustawiony stroboskopem. Mam również podejrzenia ze ktoś coś "ustawial" przy pływaku (czego w bingu się nie robi) wiec może tego wina? Korzystając z okazji możecie również napisać dlaczego Simson przerywa na zimnym silniku (daje ssanie no wiadomo zimny to jeszcze rozumiem) ale nie tylko na zimnym np. odpale pojezdze z 15 km zgasze, postoi kilka minut i zaczyna przerywać, gaśnie przy dodaniu gazu robi Buu czasami pierdnie z tłumika albo robi taka jakby odcine (tryn tryn tryn tryn ). Im dłużej jeżdżę i im częściej robie postój tym jest gorzej (pojadę do sklepu zgasze wrócę a ten już przerywa wiec nie piszcie ze żałuję ssania bo silnik jest po prostu nagrzany). Silnik ogólnie jest po remoncie to znaczy łożyska simeringi i tloczek (bez zmiany cylindra) kompresja jest znakomita. Czekam na odpowiedzi na te dwa pytania, dodam jeszcze ze zmieniałem podstawkę zapłonu bo wcześniej Impulsator padł i ze moduł zapłonowy (taki z niebieskimi napisami) jest lekko "wybulony" wiec może to jego wina? Jeśli ktoś wie czy są metody na sprawdzenie modułu i cewek czy są sprawne to piszcie jaka rezystancja ma być itp. Wiem ze mógłbym wszystko wymieniać po kolei i w końcu by wyszło ale w simsona dołożylem juz sporo kasy wiec nie chce pakować kolejnej po to żeby się dowiedzieć ze jednak ta rzecz jest sprawna (chociaż pewnie do tego dojdzie). To tyle, liczę na was chłopaki pytajcie o wszystko aha i oczywiście końcówka tłumika upaprana czarną mazią.
Ostatnio zmieniony przez Dudus98 dnia Nie 17:51, 10 Kwi 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|