|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KnightRider
PREZES
Dołączył: 07 Sty 2007
Posty: 3571
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Wrocław Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:36, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Karkówa napisał: | Lorden napisał: | W 16n3 jest śrubka. W 16n1 jest tylko do regulacji składu mieszanki z tego co się orientuję. |
W 16n1 są dwie śrubki od wolnych obrotów i od powietrza, w 16N3 jest jedna śrubka. |
Bzdura, w obu typach sa dwie sruby, do regulacji skladu mieszanki i od ilosci powietrza. W 16n1 sa one na wierzchu, w 16n3 jedna jest obok ssania, druga pod zaslepka nad kroccem przylaczenia gaznika do cylindra.
To tak na marginesie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:05, 24 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Mniejsza o to. Dlaczego jak wyjąłem tłoczek ssania całkiem, to złapał bardzo wysokie obroty? Dziś spróbowałem również dyszę regulacji powietrza całkowicie wykręcić i tak samo miał bardzo niskie obroty, przy maksymalnie wkręconej śrubce oporowej przepustnicy.
To w takim razie może to coś w elektronice?
A i jeszcze jedno. Jak jadę to silnik nie łapie wysokich obrotów, a zapłon jest dobrze ustawiony. W pewnym momencie jakby miał blokadę i zaczyna pierdzieć. Ostatnio wymieniałem wszystkie elementy w zapłonie i nawet cewkę butelkową, a mimo to bardzo szybko przebija mi świece.
Ostatnio zmieniony przez Lorden dnia Wto 19:07, 24 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawiddkk
Bywalec
Dołączył: 01 Kwi 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Czw 9:31, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Dodam że nie ma już cylków ddr 60cm
Wyreguluj gaźnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
PREZES
Dołączył: 14 Maj 2006
Posty: 4434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:14, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
dawiddkk napisał: | Dodam że nie ma już cylków ddr 60cm
Wyreguluj gaźnik |
już ? a kiedys orginalnie były ?
60ddr sa tylko wtedy kiedy sie przeszlifuje 50ddr na 60
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:16, 26 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Gaźnik jest do regulacji, a strasznie ciężko go wyregulować ;/ Zmienię dysze z 72 na 70 i zobacze jak będzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|