|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:42, 19 Cze 2008 Temat postu: Simson gaśnie po odjęciu gazu. |
|
|
Witam.
Wcześniej miałem problem, że po przejechaniu kilku kilometrów simson na wolnych obrotach gasnął. Tzn. gdy stanąłem nim to na biegu jałowym nie mogłem dodać gazu, bo miał strasznego muła i dopiero po jakimś czasie udało mu się wkręcić na obroty. Teraz zmniejszyłem mu dawkę paliwa (odgiąłem delikatnie pływak) i taka sytuacja ma miejsce po przejechaniu kilku metrów. Muszę zdejmować gumę gaźnika i wtedy hula jak szalony. Dziwi mnie to, bo wydawało mi się, ze są to objawy zalewania świecy, a jak widać po zmniejszeniu dawki paliwa nadal coś takiego występuje.
Ostatnio czyściłem filtr powietrza, może za mocno nasączyłem go olejem?
Ostatnio zmieniony przez Lorden dnia Czw 18:45, 19 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartizi00m
Stały bywalec
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 1112
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice bydgoszczy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 18:50, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a po co wogole go saczyles?? wystarczylo tylko przedmuchac kompresorem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:58, 19 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Bo go dokładnie myłem w wodzie z płynem do naczyń tak jak zalecają wszędzie. Pełno małych pyłków się wymyło z tego, więc musiałem go nasączyć znów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
heniek1990
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2007
Posty: 487
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:40, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Może zrobiłes zbyt bogatą mieszankę olej/benzyna ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:15, 20 Cze 2008 Temat postu: Re: Simson gaśnie po odjęciu gazu. |
|
|
Lorden napisał: | zmniejszyłem mu dawkę paliwa (odgiąłem delikatnie pływak) |
Plywakiem nie reguluje sie dawki paliwa tylko poziom paliwa. Przestaw go na iglicy.
Lorden napisał: | Ostatnio czyściłem filtr powietrza, może za mocno nasączyłem go olejem? |
Filtru powietrza nie saczy sie olejem, co najwyzej mozna go wyplukac w rozcienczalniku nitro, karbonidowym lub innym podobnym, ewentualnie w benzynie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:34, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Wyczytałem, że właśnie nie powinno się płukać filtra w roztworach benzyno pochodnych. Dla pewności wymienię filtr powietrza, bo ten już dosyć zużyty jest.
Co do tematu to poziom paliwa w komorze pływakowej musi być do tego słupka z boku? Na takim poziomie dopiero powinno się regulować dawkę paliwa iglicą? Inaczej mówiąc czy w każdym simsonie poziom paliwa musi być koniecznie do tego słupka, czy na różnych cylindrach musi być np. więcej lub mniej tego paliwa? Mam 60/2 ddr
Ostatnio zmieniony przez Lorden dnia Pią 13:41, 20 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:50, 20 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tak na w każdym gaźniku poziom paliwa ma sięrównac z tym słupkiem a dopiero poźniej można go regulowac na iglicy(najlepiej na środkowy rowek najpierw dac i obczaic jak sprawa wygląda)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:45, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Wyregulowałem poziom paliwa, zapłon jest idealnie, przerwy tak samo i nadal mam to samo. Dla eksperymentu wyjąłem dziś całkiem tłoczek ssania i złapał wysokie obroty. Na 100% jest coś z gaźnikiem tylko nie wiem dokładnie co. Dysza ssania ma tu coś do gadania, czy mogę ją wykluczyć? Co byście obstawiali?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dida
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Złotów
|
Wysłany: Nie 20:03, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Skoro piszesz że bez gumy idzie lepiej to po prostu zwiększ mu dawkę powietrza. Powinno być dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:15, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
W jaki sposób? Gaźnik 16n1.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dida
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Złotów
|
Wysłany: Nie 20:21, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Na szyjce gaźnika powinna być taka mała śrubka. Możliwe że jest czymś zaślepiona
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:27, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
W 16n3 jest śrubka. W 16n1 jest tylko do regulacji składu mieszanki z tego co się orientuję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dida
Bywalec
Dołączył: 07 Paź 2007
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Złotów
|
Wysłany: Nie 21:33, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ale od powietrza też gdzieś musi być. Nie wiem niech się wypowie ktoś kto ma taki gaźnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karkówa
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 1727
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzelno Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:21, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Lorden napisał: | W 16n3 jest śrubka. W 16n1 jest tylko do regulacji składu mieszanki z tego co się orientuję. |
W 16n1 są dwie śrubki od wolnych obrotów i od powietrza, w 16N3 jest jedna śrubka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lorden
Bywalec
Dołączył: 08 Wrz 2006
Posty: 215
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:50, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tylko, że regulacja tą śrubą zupełnie nic nie daje. Jak wykręciłem tłoczek ssania, to ciągnął więcej powietrza i dlatego wysokie obroty miał?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|