 |
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 11:34, 19 Cze 2011 Temat postu: Simson gdy ciepły nie moze sie wkręcic :/ |
|
|
Witam po długiej przerwie
Mam problem, a mianowicie Mój simson gdy jest zimny to działa jak trzeba pali do 2 kopnięć i zbiera się żwawo. Ale po długiej jeździe już się złe rzeczy dzieją .... ponieważ gy jak go zgaszę to zapala z trudnością (5-6 kopnięć) jak zapali już to nie może się na obroty wkręcić (słychać tak jak by obroty falowały i simson chciał na większe obroty wkręcić ale ale coś mu nie pozwala)
Dodam jeszcze ze prawdopodobnie cały cylek i gaźnik jest MADE IN CHINA tez i mam założone nowe koło magnesowe i platyny,wyregulowany zapłon itp...
Pomorze ktoś ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
benek21
Nowicjusz

Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:29, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem tłok ci puchnie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bacasimson123
Bywalec

Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Darnawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 13:56, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
tak raczej Ci tłok puchnie
zainwestuj w lepszy zestaw
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:57, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobny problem, tylko jak się zatrzymam i sięnie wkręca to muszę popchać...
Spróbuj rozepchnąć, może masz podobną sytuacjędo mojej, niestety ja swojej jeszcze nie rozwiązałem
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:54, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
M A C K napisał: | Ja mam podobny problem, tylko jak się zatrzymam i sięnie wkręca to muszę popchać...
Spróbuj rozepchnąć, może masz podobną sytuację do mojej, niestety ja swojej jeszcze nie rozwiązałem ![;]](http://picsrv.fora.pl/images/smiles/slywink.gif) |
właśnie w ten sposób muszę go sam wkręcić bo sam nie chce
Przyjmijmy ze tłok puchnie i jaki kupić zestaw?
1.Czy te zestawy "MZA' sa dobre(miał ktoś styczność z takim zestawem)
2.Wielokanałowca czy nie ?(czy przez większą ilość kanałów zwiększy się spalanie=kop+mocniejszy ?
3.Cena tak do 150zł
Napiszcie sami jaki byscie polecali(tera prawdopodobnie siedzi w nim CHINa 60ccm)
Ostatnio zmieniony przez RokeR dnia Pon 0:41, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek 12
Bardziej niż stały bywalec

Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 2200
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:56, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kup mza i moim zdaniem będziesz z niego zadowolony ja mam połączenie cylinder ddr+tłok MZA i sprawdza sie super
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 13:08, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
maniek 12 ale wielokanałowy czy nie ? i czy jak kupować to w częściach czy juz cały zestaw?
Czy np. taki zestaw juz jest dobry:
http://moto.allegro.pl/kniazw-cylinder-mza-almot-simson-s60-tlok-mza-i1677054289.html
by zniwelować ten problem ? być spokojnym o to aby się takie coś nie przydarzyło ?
Ostatnio zmieniony przez RokeR dnia Pon 13:52, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
~PROMIL-SIMSON~
Bywalec

Dołączył: 27 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarczyn Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 14:14, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
oczywiście że "wielokanałowy" jest o wiele lepszy mocniejszy zrywniejszy itp. ale to zależy co ci siedzi w silniku (wał w jakim stanie) bo może się okazać że nie warto inwestować aż tak bo co innego się posypie, a co do drugiej części to kupuj zestawami nie pojedyncze części cały zestaw się bardziej opłaca, a no i później dbaj o niego (tj.cylek i tłok) podczas docierania
P.S. przepraszam że odpowiedziałem, chodź pytanie było skierowane do mańka12
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
M A C K
Bywalec

Dołączył: 20 Lut 2010
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podlaskie Płeć: Mężczyzna
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:25, 21 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
M A C K mam to samo nawet idento i żeby go wkręcić to muszę ładnych kilkanaście metrów popchać żeby jechał drażni to trochę ...
Ostatnio zmieniony przez RokeR dnia Wto 19:27, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RokeR
Bywalec

Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Podkarpacie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 18:37, 02 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Już więcej nikt nie ma pomysłów ?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszws
Nowicjusz

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Leżajska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 19:35, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pewien problem z moim simsonem S-51 otóż:
- na początek powiem że zapłon, cewka, koło magnesowe nowe, w silniku wał, łożyska i wszystkie uszczelniacze wymienione.
A mój problem to gdy odpalam go czasami za pierwszym lub max za drugim odpala, elegancko wchodzi na obroty , zapłon na stówę dobrze ustawiony, tylko jak dłużej pochodzi tak jakby się nagrzał to nie chce wejść na obroty "zamulony", ale jak zdejmę mu gumę która idzie to filtra to wchodzi od razu, czyżby to wina gaźnika skoro na zimnym wszystko ok ?
Dodam że jeszcze mam do wymiany tłok i pierścienie, bo dzwonią i troszkę brakuje mu mocy czyżby to też przez to ?
Proszę o rade
To załóż nowy temat - co to ma wspólnego z tym tematem? Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateuszws
Nowicjusz

Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Leżajska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:34, 19 Wrz 2011 Temat postu: |
|
|
Założył bym nowy temat to by zaraz został usunięty, ponieważ by było gadanie żebym poszukał odpowiedniego tematu i tam wpisał swoje pytanie a nie zakładał nowy temat!
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|