|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:19, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem raczej nie, choć uważam że nie jest to drogie, i żeby mieć pewność można je wymienić, ale jakby to były simeringi to nawet jakby się rozgrzał to byś miał problem i to może większy niż na zimnym. Za mało paliwa dostaje na zimnym silniku. Powód? gaźnik. Albo dawka, albo któraś dysza. Nie napisałeś też jaki zapłon masz, i koniecznie sprawdź dysze, od tego się zaczyna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Wto 20:38, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
spróbuj na innej świecy to bardzo dużo daje mój na nowej św pali na dotyk i wkręca na obroty idealnie
wymień zobaczymy co dalej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kmicic1692
Gość
|
Wysłany: Wto 21:25, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zmiana świecy nic nie da. Ludziska Skoro pali dobrze to zapłon świeca muszą być ok. Problem leży w gaźniku albo ma za mało paliwa albo za dużo powietrza niech spróbuje najpierw odpalić na oryginalnym filtrze. I tak wogole to jaki ten gaźnik bo napisałeś że z przelotem 21 ale napisz jaki model, bo bodajże 16n3 (taki z regulacją mieszanki od góry) jest bardzo ciężki w regulacji bo w większości przypadków nie reaguje na obracanie śrubkami od kontroli obrótów i składu mieszanki
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pustack
V.I.P
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4332
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grybów Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:11, 19 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Może być to też wina świecy. Chociażby ciepłoty która wbrew pozorom ma duży wpływ na pracę silnika - wiem z własnego doświadczenia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kmicic1692
Gość
|
Wysłany: Śro 10:00, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jeździłem na róznych świecach teraz aktualnie od pół roku mam NGK irydową i szczerze mówiąc chyba nic to nie zmieniło a jeździłem na różnych wynalazkach
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Śro 16:22, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
kmicic1692 napisał: | Zmiana świecy nic nie da. Ludziska Skoro pali dobrze to zapłon świeca muszą być ok. Problem leży w gaźniku albo ma za mało paliwa albo za dużo powietrza niech spróbuje najpierw odpalić na oryginalnym filtrze. I tak wogole to jaki ten gaźnik bo napisałeś że z przelotem 21 ale napisz jaki model, bo bodajże 16n3 (taki z regulacją mieszanki od góry) jest bardzo ciężki w regulacji bo w większości przypadków nie reaguje na obracanie śrubkami od kontroli obrótów i składu mieszanki |
i tu się mylisz !@
da i to dużo na poprzedniej św sim jakoś odpalał a na obroty nie wchodził pokazywałem ci filmik a jak nie pamiętasz masz :
http://www.youtube.com/watch?v=pkhDvZujiIM cały problem był w świecy kazaliście czyścić gaźnik wszystko a o świecy nikt nie pomyślał !@ pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 17:53, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jak jesteśmy przy temacie świecy, mam bosha i żadnych problemów, czy lato czy zima jest ok
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simsens51
Bywalec
Dołączył: 05 Gru 2012
Posty: 381
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: naklo
|
Wysłany: Śro 19:41, 20 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ja też miałem bosha pojeździłem na nim z 5 mies a reszte to 4 lata w garażu stał :P
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mosio901
Nowicjusz
Dołączył: 09 Lut 2013
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:49, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
a więc tak mam gaźnik 16n3 z przelotem 21 i ja mam moduł. Świeca na 100% nic nie da bo już z 10 próbowałem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:45, 21 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
I co z tego że 10? może wszystkie takie same.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ŁukaszS50
Bywalec
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:48, 29 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
możliwe że uszczelniacz i dostaje olej na tłok i musi chwilę pochodzić aż go wypali i chodzi normalnie , ale musiał by przepuszczać naprawdę troszkę
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|