|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał0909
Nowicjusz
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 21:35, 03 Kwi 2016 Temat postu: simson nie pali |
|
|
Mój simek s51 nie chce odpalić. Paliwo dochodzi , iskra jest. I nadal nie pali. Gdy go popchne kawałek to zalewa od razu swiece. Z góry mówie że zaplon przesuwałem co kawalek i nadal zalewa. Prosze pomóżcie
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:53, 03 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Twój simson nie pali.. kurcze a mi się jeszcze nie udało rzucić do końca ;/ cały czas popadam ;/
A jaki masz zapłon? Iskra jest, ale najwyraźniej za słaba albo.. jak nie to z trzecią rzeczą potrzebną do zapłonu jest problem.. czyli sprężanie albo kup sobie najtańszy manometr z allegro albo udaj się do jakiegoś mechanika żeby Ci sprawdzili
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał0909
Nowicjusz
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:08, 05 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Zapłon mam platynkowy. Iskra jest bardzo dobra. Dodam jeszcze że simek chodził jeden dzień. Na drugi dzień wyciągam go z garażu i próbuje zapalić i juz nie pali.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pazio777
Simson Fan
Dołączył: 03 Lut 2014
Posty: 668
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wielkopolska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 11:44, 06 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałeś takie prozaiczne rzeczy jak drożność filtra powietrza oraz tłumika?
A zapłon nie przestawiaj na ślepo tylko zrób następująco. Ustaw magneto w pozycji maks. rozwarcia platynek. Ustaw teraz przerwę na platynkach 0,4mm. Tłok ustaw w pozycji 1,8mm przed GMP i zaznacz je na magnecie i karterach. Teraz tak ustaw stator aby w tym położeniu platynki dopiero zaczynały się otwierać. Jeżeli nie masz na tyle wprawnego oka żeby to zauważyć to posłuż się miernikiem uniwersalnym, czyli odkręcasz kabelek idący do platynek, przystawiasz sondy miernika do obu stron platynek i szukasz miejsca w którym prąd nie popłynie. Po tym wszystkim ustaw też przerwę 0,4mm na świecy.
I tak jeszcze na szybko pomyślałem że jak zalewa to mogło też tak się zdarzyć, że dysza główna się odkręciła.. ale samemu ciężko mi w takie coś uwierzyć bo to musiałoby być pewnie duże drgania xD
No i w dalszym ciągu przypominam.. o SPRĘŻANIU!
Ostatnio zmieniony przez pazio777 dnia Śro 11:51, 06 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał0909
Nowicjusz
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:39, 07 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Tak sprawdzalem drozność tylko tlumnika. Dziś przeczyściłem gaźnik. Jutro zobacze ten filtr powietrza. Dzieki za pomoc. Dam znac jak cos sie bedzie działo.
Ostatnio zmieniony przez Michał0909 dnia Czw 23:02, 07 Kwi 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|