Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson osłabł

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimekxD
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sułkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:37, 02 Paź 2010    Temat postu: Simson osłabł

Witam. Mam problem z Simsonem s60. Jest on po remoncie ale dotarty. Około 3 tyś kilometrów zrobione. Gdy założyłem cylinder był bardzo silny. Teraz odczułem spadek mocy. Dam przykład: Jak pod pewną górę wyleciałem na 3, 65 na liczniku delikatny gaz. To teraz muszę pełny gaz, 55 na liczniku i spada. Simson nie była katowany ani nic z tych rzeczy. Jeżdżę sobie rekreacyjnie po drogach, nie żyłuje go. A jednak osłabł, wiec o co chodzi. Wszystkie części mam od Pana Kniaźa, wiec nic nie powinno nawalać. A jednak coś się kicho. Proszę o radę. Instalacja 6v(platynki)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek025
Bywalec
Bywalec


Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 329
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wieruszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:00, 03 Paź 2010    Temat postu:

sprawdź czy ci się zapłon się nie przestawił i wyreguluj gaźnik bo jak wiadomo silnik po remoncie ma wszystko szczelne ale po jakimś czasie dostaje drobnych nieszczelności i może to być przyczyną ,ja bym jeszcze wymienił pierścienie tak dla pewności Pozdro
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marshal
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 07 Cze 2009
Posty: 1242
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:14, 03 Paź 2010    Temat postu:

Zmierz kompresję.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimekxD
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sułkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:43, 03 Paź 2010    Temat postu:

Pierścienie właśnie miałem zamiar wymienić. A jak mogę zmierzyć kompresje ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:50, 03 Paź 2010    Temat postu:

Marku.. do tego służy specjalny miernik kompresji, który wkręcasz w miejsce świecy Happy
to wygląda tak: [link widoczny dla zalogowanych]
do diesela jest inny, który wkręca się zamiast wtryska Happy


Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Nie 9:53, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimekxD
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sułkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:51, 03 Paź 2010    Temat postu:

A masz może takie urządzenie w domu ? Sprawdził byś mi ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:54, 03 Paź 2010    Temat postu:

Niestety nie mam Happy
Zapytaj może u "Śrubki", tam powinni mieć. Wiesz gdzie to jest ?


Ostatnio zmieniony przez Marian dnia Nie 9:55, 03 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimekxD
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sułkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:07, 03 Paź 2010    Temat postu:

No właśnie nie wiem gdzie to. Wiec ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 10:30, 03 Paź 2010    Temat postu:

W Sułkowicach, pod malikówką koło przystanku
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:13, 16 Paź 2010    Temat postu:

Przyczyna osłabienia Simsona "SimkaxD" była prosta. Wystarczy spojrzeć na zdjęcia :


Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SimekxD
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sułkowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:23, 16 Paź 2010    Temat postu:

Panowie co wy o Tym sądzicie patrząc na zdjęcia ? Przez co się tak porysował ten tłok ? Bo jest jeszcze taka sprawa, że jak dostałem tego tłoka z pierścieniami to założyłem go normalnie trochę ciasno był spasowany ale ok. Simson przez 2 tysiące km chodził bez zarzutów. Później jak przyszło zmienić pierścienie to okazało się, że tłok zrysowany i pierścienie są za duże. Po prostu dostałem w komplecie na początku pierścienie na 1 lub 2 szlif !! Gdy próbowaliśmy z "markan02" założyć nominały to okazało się, że tam te tak się zapiekły, że została tylko opcja wymienić tłoka. I teraz moje pytanie czy możliwe, że większe pierścienie rysowały mi tłoka. (cały komplet dostałem od Pana Kniaźa i nie chce mi się wierzyć, że się pomylił i dał mi większe pierścienie !!)

Ostatnio zmieniony przez SimekxD dnia Sob 23:24, 16 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marian
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 1122
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Harbutowice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:29, 16 Paź 2010    Temat postu:

SimekxD napisał:
Panowie co wy o Tym sądzicie patrząc na zdjęcia ? Przez co się tak porysował ten tłok ? Bo jest jeszcze taka sprawa, że jak dostałem tego tłoka z pierścieniami to założyłem go normalnie trochę ciasno był spasowany ale ok. Simson przez 2 tysiące km chodził bez zarzutów. Później jak przyszło zmienić pierścienie to okazało się, że tłok zrysowany i pierścienie są za duże. Po prostu dostałem w komplecie na początku pierścienie na 1 lub 2 szlif !! Gdy próbowaliśmy z "markan02" założyć nominały to okazało się, że tam te tak się zapiekły, że została tylko opcja wymienić tłoka. I teraz moje pytanie czy możliwe, że większe pierścienie rysowały mi tłoka. (cały komplet dostałem od Pana Kniaźa i nie chce mi się wierzyć, że się pomylił i dał mi większe pierścienie !!)


Marku... te pierścienie które miałeś założone na tłoku miały rozmiar 43 mm, więc na pewno to nie były pierścienie na pierwszy lub drugi szlif, gdyż pierścienie na 1 szlif mają rozmiar 41,25 a na drugi szli rozmiar pierścienia wynosi 41,50 Happy
Ja jestem pewny, że to wina pierścieni ale niech wypowiedzą się mądrzejsi od nas Wide grin
szkoda mi tylko tulei cylindra.... została troszkę ^^ zrysowana ale poprawiłem ją lekko i mam nadzieje, że będzie Sim na nim dobrze chodził.
I czy wgl jest tłok na szli do 60-tki o rozmiarze 42,98 lub podobnej wielkości ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin