|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmax
Nowicjusz
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:38, 05 Mar 2012 Temat postu: Simson sie grzeje tylko na spawaku! |
|
|
Witam. Wcześniej pisałem że mi sie simson szybko grzeje i doszedłem wkońcu metodą prób i błędów że wina leży po stronie wydechu. Jak załorze seryjny wydech do simsona to motorek się nie grzeje i w ogóle v max oscyluje tak 80-85km/h. Jak załorze spawak simson grzeje się jak głupi,spawak by dudi z roz.kolankiem. Paliwo w gazniku tak ustawione że az troszke ma więcej ustawione . Proszę o pomoc. Byc może mój gaznik 19n1 stary ddr nie wyrabia na spawaku. Jak by ktoś chciał kupić spawak tego to pisac na moje gg12058715. I proszę o pomoc!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Motokaskader
Bywalec
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 190
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 0:22, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Dlatego orginał jest zawsze najlepszy
ja w simku nic nie przerabiam i jeżdżę bez większych problemów
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
schwalbe96
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 2278
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: podkarpackie
|
Wysłany: Wto 8:25, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
gdzie sen gdzie logika jak ktoś chce jeździć z większą prędkością to niech sobie kupi MZ 150 czy 250 albo jeszcze coś nowszego jakąś Yamahę, modernizowanie simsona żeby jechać te magiczne 20 km więcej i skracać żywotność silnika to jest moim zdaniem głupota.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 18:02, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Wyjaśnienie jest tylko jedno.
Kręci zbyt duże obroty przy niekoniecznie większej prędkości - szybsze zagrzewanie.
Podał byś łaskawie konfiguracje silnika...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:08, 06 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
schwalbe96 napisał: | gdzie sen gdzie logika jak ktoś chce jeździć z większą prędkością to niech sobie kupi MZ 150 czy 250 albo jeszcze coś nowszego jakąś Yamahę, modernizowanie simsona żeby jechać te magiczne 20 km więcej i skracać żywotność silnika to jest moim zdaniem głupota. |
Przestaniesz człowieku nabijać w końcu te bezsensowne posty?
Kolega konkretnie zapytał a nie prosił was o pomoc przy wyborze szybszego sprzętu... Albo najlepiej zostańcie przy oryginale i kulajcie się 60 km/h, iby nic w tym złego ale to jego motor i może sobie z nim robić co chce, może go nawet spalić a wam nic do tego...
Sorry za OT ale musiałem to z siebie wyrzucić... bo dla niektórych chyba liczy się ranga i ilość postów...
A co do tematu, obiło mi się o uszy, że przez zbyt mocne wyciszenie może się się grzać. Ale wiesz, że to nie LC i w miejscu nie powinno się za długo "gazować" ale to pewnie wiesz
Jakie strojenie wydechu?
Jakie efekty tego grzania? tłok puchnie?
Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
djmax
Nowicjusz
Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: małopolskie Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:51, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Set:
60/4 by jack,spawak by Dudi z roz.kolankiem(zestaw strojony na 9500obr),i amal 16 dysza 80 leciutko go przylewa,zapłon platynki.
Zauwarzyłem że jak jade na 4biegu tak okolo 85km/h to mam z 20% martwego gazu, tak jak by gaźnik nie wyrabiał na duże obroty. Może to być problem taki że mam amala 16mm i poprostu nie wyrabia na max obroty chociarz dysza 80 mam ????
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MrKrzysiek95
Stały bywalec
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1076
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lhr Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:00, 07 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Set:
gaźnik o większym przelocie w porownaniu do gaźnika o mniejszym przelocie charakteryzuje się tym, że ma mniejszą prędkośc przepływu powietrza a co za tym idzie wytwarza mniejsze podcisnienie zasysające paliwo przez dyszę (patrz zasada działania zwężki Venturiego).
Zatem twierdzenie, że duzy gaźnik będzie wymagał takiej samej dyszy jak seryjny (albo mniejszej wg Ciebie) jest totalną bzdurą. BZDURĄ
Co powiesz na to, że moja 70tka na amalu 19mm zaczeła dobrze jeździć dopiero na dyszy 95? Czyli większej niz fabrycznie w amalu 21mm. |
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|