|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luki1232124
Nowicjusz
Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 22:09, 26 Cze 2016 Temat postu: Simson słabo pali na zimnym silniku. |
|
|
Witam. Mam problem z simsonems 51 platyniarz.
Ciężko pali gdy jest zimny.
Iskra jest zaje*ista,
założona była nowa cewka butelka
nowa cewka zapłonowa na statorze,
nowy kondensator,
nowe magneto,
nowa świeca
przerwa na przerywaczu 0,4 i na świecy także.
założone nowe łożyska na wale
nowe pierścienie
simeringi na silniku.
Kompresja zaj*bista.
świeca kawa z mlekiem.
Na ciepłym pali od kopa.
Zapłon delikatnie za późny,bo stator się o opiera i nie da się go bardziej przestawić w lewo.
gaźnik 16n1-11
Ostatnio zmieniony przez luki1232124 dnia Nie 22:18, 26 Cze 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stepniak_lukasz@o2.pl
Nowicjusz
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:38, 27 Cze 2016 Temat postu: |
|
|
Ciężko tzn jak? Za ktorym kopnięciem odpala? A jak na ciepłym silniku?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
simek1569
Nowicjusz
Dołączył: 30 Gru 2016
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 1:21, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
u mnie jest tak samo na zimnym silniku odpala za 3-5 kopnięciem a na ciepłym od pierwszego też nie wiem co to może być
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek.1997
Bywalec
Dołączył: 09 Sie 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 19:03, 30 Gru 2016 Temat postu: |
|
|
O co Ci się opiera ten stator? Jeśli jest na max w lewo to jest za wczesny. Sprawdziłbym poprawność działania ssania. Na zimnym silniku potrzeba więcej paliwa niż na ciepłym, stąd delikatnie wyższe obroty po rozruchu na zimnym silniku. Sprawdź czy tłoczek ssania chowa się po włączeniu ssania (ma dojść po tą końcówkę gumową.) Przy paleniu na zimnym możesz trzymając ssanie pokiwać kopnikiem w celu szybszego doprowadzenia mieszanki do cylindra. Ja mam elektronika ale bez problemu za 1, jak już nie to za 2 na bank pali, ale przeważnie za 1 na zimnym. Na ciepłym nie wspomnę nawet.
Ostatnio zmieniony przez Przemek.1997 dnia Pią 19:04, 30 Gru 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:45, 01 Sty 2017 Temat postu: |
|
|
Można spróbować zwiększyć dawkę na iglicy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|