|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leito1610
Nowicjusz
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 15:28, 21 Wrz 2009 Temat postu: [Simson SR 50] Pracuje tylko na ssaniu |
|
|
Witam serdecznie wszystkich użytkowników.Mam problem z moim simsonem.Szukałem na forum ale nic co znalazłem, nierozwiało moich wątpliwośći. Maszyna której dotyczy problem to Simson sr 50 rok produkcji 1990 zapłon na przerywaczu 12v gażnik 16n3-11 .
Motorower niechce zapalić bez ssania, a kiedy już odpali, popracuje i zdejmie sie ssanie odrazu gaśnie.W momencie zdjęcia ssania jest muuuu i koniec.Pojazd zakupiłem jako niesprawny ,zaraz potem odtworzyłem instalacje elktryczna ,wymieniłem świece ,wykonałem czynności regulacyjne-dalej ten sam objaw.W końcu postanowiłem rozpołowić silnik podejżewając ze ma gdzieś nieszczelności ,wymieniłem łożyska uszczelniacze na wale ,przerywacz ,cylinder i tłok w stanie idealnym kompresja dobra.Dorobiłem uszczelki, poskładałem wszystko,ustawiłem przerwe na przerywaczu (iskra idealna) wyprzedzenie zapłonu ,nowa świeca, kondensator ..... i dalej to samo.Gaznik rozłożyłem ,ustawiłem poziom paliwa w komorze pływakowej, wyczysciłem go ,jednak objawy nieustępuja .Dodam że silnik nieraguje na regulacje śrubą od regulacji mieszanki (na krecenie śruba od powietrza reaguje )Jedyne co budzi moje wątpliwości to gaznik -obecnie jest to 16n3-11 produkcji podejżewam chińskiej ,a z motocyklem dostałem stary gaznik 16n3-2 ,czy może nieprawidłowy gaznik jest przyczyną moich problemów ??? Dysze jakie mam w gazniku to :dysza głowna 67 ,dysza biegu jałowego 35 ,dysza od ssania :60 .Dodam że cały silnik jest dobrze złozony wykluczam nieszczelności ,zalane jest świerze paliwo.
Prosze o jakieś sugestie bo nerwy mi niewytrzymuja.
Ostatnio zmieniony przez leito1610 dnia Pon 17:54, 21 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marcias
KIEROWNIK
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 4652
Przeczytał: 3 tematy
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Palędzie/ k. Poznania
|
Wysłany: Pon 18:04, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Próbuj z innym gaźnikiem, innej rady raczej nie ma.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leito1610
Nowicjusz
Dołączył: 21 Wrz 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:10, 21 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
a czym różni sie gaznik 16n3-2 od gażnika 16n3-11 ? ,ten ostatni z tego co wiem niemontowany był w Simsonie sr tylko w DUO4/1 ,oba wyglądają tak samo...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Afterday
Nowicjusz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:05, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem-przyłączam się do tematu.
Mój gaźnik to 16N3- -tak jest wybite na nim;\ Simson s51/60 enduro. Simek nie trzyma wolnych obrotów(czasami trzyma a czasami nie trzyma). Pali tylko na ssaniu. Kręciłem śrubką od regulacji, chyba mieszanki- i nic, zmieniałem położenie iglicy też nic. Albo całkiem gazuje albo gaśnie na wolnych obrotach. Dysz głowna 72 a od biegu jałowego nie wiem jaka jest. Mam pytnaie: Czy przy zmianie cylindra z 50 na 60 oprócz zmiany dyszy głównej na większą trzeba również zmieniać dyszę od biegu jałowego??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
DarkMan44
Bywalec
Dołączył: 27 Cze 2008
Posty: 194
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wiskitki Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 9:29, 10 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
16n1 były w duo4/1 montowane obecnie ja mam w simie gaźnik 16n3-11 i nie mam z nim problemów Afterday chyba śróbką od regulacji mieszanką?? jak kręcisz to ze sprężynką to ci nic nie da musisz pokręcić tą drugą zapląbowaną
Ostatnio zmieniony przez DarkMan44 dnia Sob 9:31, 10 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Afterday
Nowicjusz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:11, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
A czy mógłbym się dowiedzieć gdzie ta śrubka się znajduje? Wiem tylko tyle że gdzieś przy króćcu. i jak taką plombę się wyciąga?
To w takim razie ta śrubka ze sprężynką do czego jest?
Ostatnio zmieniony przez Afterday dnia Wto 15:14, 13 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cepe
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2009
Posty: 290
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ś-ca Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:35, 13 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ta srubka jest wlasnie od skladu mieszanki, jest zaplombowana plastikowy korkiem, najlepiej wkrecic w nia jakiegos malego wkreta i pociagnac
ps. ta sprezynka musi byc pod ta srubka?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wiwi92
Nowicjusz
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: k-koźle Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:16, 15 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Proponowałbym podnisienie iglicy na maxa, oraz wymianę dyszy głównej na 70 bądź 72. Spotkałem się już z podobną sytuacją...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|