|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalplatek
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:36, 05 Cze 2008 Temat postu: Simson SR50 nie odpala |
|
|
Wiem takich tematów jest dużo... jednak postanowiłem przedstawić swój problem odzielnie.
Odpaliłem dzisiaj Simsonka SR50 po przerwie zimowej, którego dostałem od dziadka mówił że miał z nim drobne problemy. Jednak ja mam z nim duuuże problemy...
Nie odpala! Kopie i kopie i nic... jak już zapali to pojedzie ale nie dużo 2km i gaśnie i tak dzisiaj wracałem z nim:/ prowadziłem...później znów postoi zapali i z powortem go ciągnąć 2 km. Jestem laikiem. Więc proszę co dokładnie i jak powinienem sprawdzić. Co na początku i jak? Będe bardzo wdzięczny za każdą pomoc.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek12
Nowicjusz
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: zakliczyn
|
Wysłany: Pią 10:27, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Wyglądało by to na to, że masz problemy z gaźnikiem. Sprawdź dopływ paliwa, wyreguluj powietrze i pływaki ( poziom paliwa powinien być zgodny z kantem w dekielku gaźnika, widać ją bez problemu), przeczyść dysze w gaźniku, najlepiej cały gaźnik. Jeżeli to nie pomoże, to ustaw zapłon- nawiązuje do tego nie palenia na kopa. Jeżeli nie umiesz bawić się zapłonem, to pod deklem na ściance kartera (prawa strona, obok magneta) znajduje ( powinna ) wybita krecha. ma ona sie zgadzać w położeniu z drugą krechą , która jest pod magnetem na płytce ( patrz pod magneto z prawego profilu, to zobaczysz), jeżeli krechy będą się zgadzać, to powinno być ok.
Zrób przegląd i pisz jak chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 12:38, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kompresor, końcówka do przedmuchiwania i bierz sie za gaźnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marcin21
Z Simsonem na ty
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okrzeja
|
Wysłany: Pią 13:18, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Albo kranik może byc przypchany.
Sprawdź jeszcze świece.Wymień najlepiej na nową.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalplatek
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:47, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No tak tak biorę się za remont. Tylko wiem tyle że gaźnik jest nowy niedawno wymieniany. Co nie co wiem...przyjrze się staremu co i jak. Nie znam się na regulowaniu zapłonu. Chętnie przejrze wszelkie instrukcje i informacje od Was. Co więcej... będę się brał za gaźnik, więc: Jak mam wyregulować powietrze? I jak wyregulować dopływ paliwa (więcej/mniej)? Ogólnie co powinienem zrobić i jak w gaźniku by był dobrze wyregulowany?
Poza tym jakie polecacie świece? Przerwa powinna wynosić 0,4 mm?
Ostatnio zmieniony przez michalplatek dnia Pią 13:47, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:56, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Podstawowa zasada regulowania gaźnika jest ta ze musisz regulować na rozgrzanym w miarę możliwości silniku.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:23, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Polecem Iskrę albo Bosha (u mnie bardzo dobrze sięsprawują) Pamiętaj aby wartośc cieplna wynosiła 95, a przerwa ma wynościc 0,4 mm. Apropo instrukcji to przezytaj sobie książkę jeżdżę motorowerem marki Simosn, jest ona w dziale DOWNLOAD jak się nie mylę. Iglicę ustaw na środek po przeczyszczeniu gaźnika i ustawieniu odpowiedniego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Przeczyśc jeszcze ewentualnie filtr powietrza i tłumik. Jeśli to nie pomorze to jednąz przyczyn może byc puchnący tłok choc to jest mało prawdopodobne. A tak się przy okazji spytam jaki masz ten gaźnik??
Ostatnio zmieniony przez Kondzio333 dnia Pią 21:06, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalplatek
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:16, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
16N3-4 tak oto symbol żywcem wzięty z mojego gaźnika Tylko właśnie jak wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej i ile go powinno tam być...to dla mnie ważne. Proszę o wyjasnienie:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:43, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa ustawiasz podginając te blaszki co są na pływaku. Poziom paliwa ma byc na równo z takim słupkiem wystającym w komorze pływakowej
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalplatek
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:47, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Aha dodam że tłumik jest wymieniony tak jak filtr powietrza:) Więc...może za mały poziom paliwa w komorze pływakowej? Poziom powienien sięgać do tej wypustki i reguluje ją na pływaku tak? No tak ale poziom paliwa w komorze najlepiej sprawdzać przy zimnym czy żeby pochodził trochę silnik i dopiero wtedy??
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kondzio333
Stały bywalec
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:56, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. przecież żeby ustawic poziom paliwa musisz wykręcic gaźnik Jak wymieniłeś tłumik i filtr powietrza do przydałoby się wyregulowac gaźnik. I ewentualnie na iglicy popatrzec. Jak złożysz gaźnik to ustaw na iglicy na środkowym rowku, potem siępobaw z regulacją. A jak mimo to będzie tak do niczego wkręcał sięna obroty itd to pobaw się jeszcze z iglicą
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalplatek
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 23:00, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No i już się pogubiłem. Może tak prywatnie pogadamy na jakimś komunikatorze GG?? Mój numer 4995030:)
Ostatnio zmieniony przez michalplatek dnia Pią 23:00, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michalplatek
Nowicjusz
Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:42, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
No tak kupiłem nową święce 'ISKRA' i co? I nic! Jednak przy dokręcaniu świecy zaczepiłem o przewód do fajki okazało się że ledwo się trzyma a przewód w środku to w 60% rdza...po dokręceniu jeździ maszyna jak złoto! Błahostka...a ile napsuła mi humoru i mojemu SR50 zdrowia
Także przyczyna może tkwić wszędzie...'naprawdę' wszędzie! Dzięki Wam wszystkim!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kaziu
V.I.P
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zgierz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:44, 09 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Warto nawet przy konserwacji Simsona wd40 prysnąć do fajki niech sie tam przegryzie i zostawić do wyschnięcia.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|