Forum Forum o Simsonach Strona Główna Forum o Simsonach
Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson SR50 nie odpala

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalplatek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:36, 05 Cze 2008    Temat postu: Simson SR50 nie odpala

Wiem takich tematów jest dużo... jednak postanowiłem przedstawić swój problem odzielnie.
Odpaliłem dzisiaj Simsonka SR50 po przerwie zimowej, którego dostałem od dziadka mówił że miał z nim drobne problemy. Jednak ja mam z nim duuuże problemy...
Nie odpala! Kopie i kopie i nic... jak już zapali to pojedzie ale nie dużo 2km i gaśnie i tak dzisiaj wracałem z nim:/ prowadziłem...później znów postoi zapali i z powortem go ciągnąć 2 km. Jestem laikiem. Więc proszę co dokładnie i jak powinienem sprawdzić. Co na początku i jak? Będe bardzo wdzięczny za każdą pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek12
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: zakliczyn

PostWysłany: Pią 10:27, 06 Cze 2008    Temat postu:

Wyglądało by to na to, że masz problemy z gaźnikiem. Sprawdź dopływ paliwa, wyreguluj powietrze i pływaki ( poziom paliwa powinien być zgodny z kantem w dekielku gaźnika, widać ją bez problemu), przeczyść dysze w gaźniku, najlepiej cały gaźnik. Jeżeli to nie pomoże, to ustaw zapłon- nawiązuje do tego nie palenia na kopa. Jeżeli nie umiesz bawić się zapłonem, to pod deklem na ściance kartera (prawa strona, obok magneta) znajduje ( powinna ) wybita krecha. ma ona sie zgadzać w położeniu z drugą krechą , która jest pod magnetem na płytce ( patrz pod magneto z prawego profilu, to zobaczysz), jeżeli krechy będą się zgadzać, to powinno być ok.

Zrób przegląd i pisz jak chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:38, 06 Cze 2008    Temat postu:

Kompresor, końcówka do przedmuchiwania i bierz sie za gaźnik
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin21
Z Simsonem na ty
Z Simsonem na ty


Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 3000
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Okrzeja

PostWysłany: Pią 13:18, 06 Cze 2008    Temat postu:

Albo kranik może byc przypchany.

Sprawdź jeszcze świece.Wymień najlepiej na nową.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalplatek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:47, 06 Cze 2008    Temat postu:

No tak tak biorę się za remont. Tylko wiem tyle że gaźnik jest nowy niedawno wymieniany. Co nie co wiem...przyjrze się staremu co i jak. Nie znam się na regulowaniu zapłonu. Chętnie przejrze wszelkie instrukcje i informacje od Was. Co więcej... będę się brał za gaźnik, więc: Jak mam wyregulować powietrze? I jak wyregulować dopływ paliwa (więcej/mniej)? Ogólnie co powinienem zrobić i jak w gaźniku by był dobrze wyregulowany? ;] 8O
Poza tym jakie polecacie świece? Przerwa powinna wynosić 0,4 mm?


Ostatnio zmieniony przez michalplatek dnia Pią 13:47, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 13:56, 06 Cze 2008    Temat postu:

Podstawowa zasada regulowania gaźnika jest ta ze musisz regulować na rozgrzanym w miarę możliwości silniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:23, 06 Cze 2008    Temat postu:

Polecem Iskrę albo Bosha (u mnie bardzo dobrze sięsprawują) Pamiętaj aby wartośc cieplna wynosiła 95, a przerwa ma wynościc 0,4 mm. Apropo instrukcji to przezytaj sobie książkę jeżdżę motorowerem marki Simosn, jest ona w dziale DOWNLOAD jak się nie mylę. Iglicę ustaw na środek po przeczyszczeniu gaźnika i ustawieniu odpowiedniego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Przeczyśc jeszcze ewentualnie filtr powietrza i tłumik. Jeśli to nie pomorze to jednąz przyczyn może byc puchnący tłok choc to jest mało prawdopodobne. A tak się przy okazji spytam jaki masz ten gaźnik??

Ostatnio zmieniony przez Kondzio333 dnia Pią 21:06, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalplatek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:16, 06 Cze 2008    Temat postu:

16N3-4 tak oto symbol żywcem wzięty z mojego gaźnika ;] Tylko właśnie jak wyregulować poziom paliwa w komorze pływakowej i ile go powinno tam być...to dla mnie ważne. Proszę o wyjasnienie:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:43, 06 Cze 2008    Temat postu:

Poziom paliwa ustawiasz podginając te blaszki co są na pływaku. Poziom paliwa ma byc na równo z takim słupkiem wystającym w komorze pływakowej
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalplatek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:47, 06 Cze 2008    Temat postu:

Aha dodam że tłumik jest wymieniony tak jak filtr powietrza:) Więc...może za mały poziom paliwa w komorze pływakowej? Poziom powienien sięgać do tej wypustki i reguluje ją na pływaku tak? No tak ale poziom paliwa w komorze najlepiej sprawdzać przy zimnym czy żeby pochodził trochę silnik i dopiero wtedy??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio333
Stały bywalec
Stały bywalec


Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:56, 06 Cze 2008    Temat postu:

Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. przecież żeby ustawic poziom paliwa musisz wykręcic gaźnik :look Jak wymieniłeś tłumik i filtr powietrza do przydałoby się wyregulowac gaźnik. I ewentualnie na iglicy popatrzec. Jak złożysz gaźnik to ustaw na iglicy na środkowym rowku, potem siępobaw z regulacją. A jak mimo to będzie tak do niczego wkręcał sięna obroty itd to pobaw się jeszcze z iglicą :look
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalplatek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:00, 06 Cze 2008    Temat postu:

No i już się pogubiłem. Może tak prywatnie pogadamy na jakimś komunikatorze GG?? Mój numer 4995030:)

Ostatnio zmieniony przez michalplatek dnia Pią 23:00, 06 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michalplatek
Nowicjusz
Nowicjusz


Dołączył: 30 Kwi 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:42, 09 Cze 2008    Temat postu:

No tak kupiłem nową święce 'ISKRA' i co? I nic! Jednak przy dokręcaniu świecy zaczepiłem o przewód do fajki okazało się że ledwo się trzyma a przewód w środku to w 60% rdza...po dokręceniu jeździ maszyna jak złoto! Błahostka...a ile napsuła mi humoru i mojemu SR50 zdrowia ;]
Także przyczyna może tkwić wszędzie...'naprawdę' wszędzie! Dzięki Wam wszystkim!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaziu
V.I.P
<font color = orange>V.I.P


Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 3110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zgierz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:44, 09 Cze 2008    Temat postu:

Warto nawet przy konserwacji Simsona wd40 prysnąć do fajki niech sie tam przegryzie i zostawić do wyschnięcia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek1212
PREZES
<font color=red>PREZES


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 10221
Przeczytał: 5 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tarnów - polski biegun ciepła

PostWysłany: Pon 23:28, 09 Cze 2008    Temat postu:

ZAMYKAM
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum o Simsonach Strona Główna -> Problemy ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin