|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herman8500
Nowicjusz
Dołączył: 29 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasło Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 19:10, 13 Sie 2014 Temat postu: Simson sr50 poważna sprawa !!!!! Błagam !!!! |
|
|
Witam posiadam simsona sr50/ cilinder 50ccm/ nowy gaźnik 16n3-4/ po remoncie.
Mój problem jest następujący simson bardzo dużo pali, tzn: wleje 5l i jedże może 65 km albo nawet mniej. czyli wychodzi że pali 7,5-8l na 100km.
Wiem że na simsona sr 50 z cilindrem 50 na pewno spalanie jest o półowę mniejsze od tego co ja podaje. Dodam że gaźnik jest nowy i wyregulowany na wymiary 32,5 na otwartym i 28 na zamkniętym. iglica na środku.
Drógi problem jest też w tym że simson jest strasznie słaby na jedynce pod lekką góre po włożeniu 2 trudno go rozbujać powinnien być szybszy a jego v-max 60. simson powinien mieć bardzo mocne przyszpieszenie i po wbijaniu każdego biegu powinien sie ładnie wbijać na obroty. pierwszy problem może być spowodowany ze ciągle trzemam manetke do spodu bo inaczej jeździc sie nie dam wiec mysle ze rozwiazanie 2 powodu zalatwi 1.
Prosze o pomoc bo dużo wydaje na paliwo a chce kupuic cilinder 60 i tlok a to drogie jest. pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olekklaczkowski123
Bywalec
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 10:40, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Paliwo napewno gdzieś uceika sprawdź dokładnie może na kraniku albo z przelewu z gaźnika lub na wężyku. Drugi problem na moje oko zbyt mała kompresja
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stasiu007
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 1821
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 19:07, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Zalewa Ci się, na pewno masz całe mokre kolanko, jego słabość jest prawdopodobnie spowodowana zalewaniem. Zobacz pływak, zmniejsz mu stan, bo pewnie przelewem tez kapie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nico_Grant
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2014
Posty: 327
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 21:29, 14 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Odkręć świece, obejrzyj, napisz jak wygląda. Masz dobrze ustawiony zapłon?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Syzyf
Śpiący na Forum
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 3767
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 8:09, 15 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdź elementy ssania: gumową uszczelkę tłoczka (obok przepustnicy) oraz regulację linki ssania (luz). Przy stale działającym ssaniu będzie żarł paliwo.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|