|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ainak1234
Nowicjusz
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 15:55, 25 Maj 2010 Temat postu: Simson v max=60km/h |
|
|
Mam problem z simkiem (s53) bo jego Vmax= 60 km/h sprawdzone z samochodem. I nie wiem co w nim jest zwalone że idzie tylko 60. Wszystko
jest oryginalne od 1994r. Oraz drugi problem nie może zapalić jak jest zimny, a jedynym sposobem na odpalenie jego gdy jest zimny jest odpalenie na pych. Później gdy jest ciepły raz kopne i chodzi?
P.S Gaźnik jest wyregulowany, świeca ma jeszcze mocną iskrę (firmy Extra).
Przeniosłem z "Simson". Syzyf
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:03, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
60km/h to normalna prędkość dla Simsona. Poza tym liczniki aut też przekłamują. Ewentualnie sprawdź zębatkę zdawczą (przy magnecie) ile ma zębów. Jak ma 13z-14z to zmień na 15z-16z.
Co do odpalania. Odkręć kranik i NIE WŁĄCZAJ ZAPŁONU. Ssanie i kopnij go parę razy. Potem przekręć już normalnie kluczyk i kopnij z ssaniem lub bez. Jak zacznie kręcić to gaz i powinien odpalić.
Ostatnio zmieniony przez kuba3511 dnia Wto 16:04, 25 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kira
Simson Fan
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 828
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Częstochowa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:06, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdź przerwę na świecy,oraz sprawdź też inne.
Samochód może ci zaniżać albo zawyżać,mają inną podziałkę.
Sprawdź stan tłoka oraz cylindra, może są już złurzytę.Jeżeli masz wszystko DDR w Simku, to masz szczęście bo wystarczy tylko zrobic szlif i git
Zobacz ciśnienie w oponach,sprawdź czy kranik nie jest zatkany, zobacz stan zębatki oraz łańcucha.Sprawdź przelot tłumika,wypal go jak jest taka potrzeba.
No to tyle jak na razie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ainak1234
Nowicjusz
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:21, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
A wiecie coś o blokadach w simku bo kupiłem go od dziadka który tylko nim jeździł i nic nie grzebał i może blokad (dławienia) nie zdjął?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kuba3511
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 1710
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radomsko Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:25, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
W Simsonach nie było blokad. Były w jawkach. Ewentualnie były simsony bodajże mofa, które nie jechały więcej jak 25km/h.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ainak1234
Nowicjusz
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 16:48, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Te rzeczy są sprawdzone i mnie to wnerwia bo coś musi być nie tak. Ale dzięki za fatygę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
warszawa_24
Simson Fan
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 795
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słubice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:47, 25 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Przecież cylindry były blokowane. Kumpel miał DDr, gdzie kanał wylotowy był zablkowany (wypustka).
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriano19921106
Bywalec
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czerwona Woda Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:59, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Co do trudności z odpalaniem zimnego silnika to pamiętaj, że jak odpalasz simsona ze ssaniem to nie używaj wtedy gazu. Jeśli używasz gaz w momencie kopnięcia kopniakiem to wtedy jest tak samo jak byś w ogóle nie używał ssania. Pamiętaj o tym.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grand76
Nowicjusz
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 16:03, 28 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
[quote="warszawa_24"]Przecież cylindry były blokowane. Kumpel miał DDr, gdzie kanał wylotowy był zablkowany (wypustka).[/quote
Dobrze prawi mniejszy kanał wylotowy !
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kk_enduro
Nowicjusz
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:46, 01 Lip 2010 Temat postu: Simson v max 60 km/h |
|
|
Ja rozbierałem silnik bo wymieniałem śruty i baranka to zobaczyłem na zębatke i ma 15z a motor jedzie 60 km/h a kolega ma 17z i ledwo co pod większą górkę na 3 wyjedzie a mój na 4 spokojnie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maniek1gy1
Bywalec
Dołączył: 22 Kwi 2010
Posty: 250
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Chełm Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 22:25, 02 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
to w pewnym sensie nie chodzi od zębatki czy on ma więcej mocy czy nie, zależy od wyregulowania simka i od tego jak był i jest eksploatowany
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
suszny
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 2075
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraśnik (woj. lubelskie) Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 1:06, 03 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
maniek1gy1 napisał: | to w pewnym sensie nie chodzi od zębatki czy on ma więcej mocy czy nie, zależy od wyregulowania simka i od tego jak był i jest eksploatowany |
I tu sie kolego mylisz !
Na zębatce 17z simson nie ma sily ciągnąć pod górke.
Zębatka 17z nadaje sie na proste trasy gdzie chcemy uzyskać daną prędkośc przy niższych obrotach silnika.
Teoretycznie im większa zebatka zdawcza tym motor szybszy ale w praktyce wygląda to tak że jak przesadzimy (zakładanie 17z do zwykłej 50) to jak już wspomniałem motor nie ma siły tego uciągnąć i przez to V-max może nawet spaść.
Mniejsza zębatka - maleje v-max, wzrasta przyspieszenie
Większa zębatka - wzrasta v-max, maleje przyspieszenie.
Przełożenia są bardzo ważne, w zależności od tego jaki efekt chcemy uzyskać. Zwykłą 50ccm można wyprzedzić nawet 70ccm jeśli posidacz większego motóra założy np. za małą zębatke. Nie o pojemność tu raczej chodzi a własnie o przełożenia.
Myśle że po przeczytaniu moich "mądrości" nie będziesz więcej głupot gadał
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|