|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy97
Nowicjusz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:50, 01 Gru 2013 Temat postu: Simson wkurzający problem z wkręcaniem się na obroty |
|
|
Witam.
mam taki problem z moim simkiem . Jakoś w lipcu 2013 robiłem remont silnika nowy wał łożyska cylinder almot tłok MZA wszystko od kniazia Smile .
Problem pojawił się niedawno i jest tego typy że gdy dodam gazu do końca to simek robi "buuu"
i po dwóch sekundach się wkręca na obroty w trakcie jazdy jest to samo bardzo mnie to wkurza .
czyściłem gaźnik i regulowałem ustawiałem zapłon ja już nie wiem co mu jest . Proszę was o szybką pomoc
wał-MZA
cylinder-ALMOT 60 ccm
gaźnik-AMAL 16T
łożyska-SKF
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
aven1008
Nowicjusz
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:03, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Mam dokładnie to samo,tyle że muszę czekać wiecęj niż 2 sekundy wymieniłem już simmeringi,wyczyściłem gaźnik.Zostaje wyregulować zapłon lub gaźnik i zmnienić przerwę jeśli jest zła ...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
siweknr121
Bywalec
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Piotrków Kujawski Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:46, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Za duże dysze w gaźniku
Ostatnio zmieniony przez siweknr121 dnia Pon 19:33, 02 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy97
Nowicjusz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 18:53, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
ustawiałem iglice na wszystkie sposoby i to samo nawet wymieniałem kondensator i nic
Dodam że ten "objaw" dzieje sie po rozgrzaniu silnika i kpoci
Ostatnio zmieniony przez chudy97 dnia Pon 19:17, 02 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:09, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
chudy97 napisał: | ustawiałem iglice na wszystkie sposoby i to samo nawet wymieniałem kondensator i nic
Dodam że ten "objaw" dzieje sie po rozgrzaniu silnika i kpoci |
Przy manetce wykręconej do końca położenie iglicy jest bez znaczenia.
Napisz jaki to gaźnik i czy filtr powietrza masz czysty.
Też obstawiam zbyt wysoki poziom paliwa, lub regulacja gaźnika na zimnym silniku, ostatecznie nie odpowiednia dysza główna paliwa.
Jak widać jest troszkę możliwości, nawet niedomknięte ssanie może dawać podobne objawy.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy97
Nowicjusz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 20:24, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
gaźnik to amal 16T simek na nim chodził normalnie dopiero od niedawna mam ten problem czyściłem tom puszke i założyłem nowy filtr powietrza regulowałem gaźnik po 5 albo 10 minutach pracy silnika jak .
Jak wkręcę śrubke od powietrza to chodzi normalnie ale musze mu gaz na wolnych obrotach trzymać
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:02, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
A tak Amal, sorki nie doczytałem.
Co prawda nie jestem na TY z amalami, jednak zobacz czy ten sam problem występuje również przy zdjętym filtrze powietrza? żeby się nie okazało że jest zgoła odwrotnie i silnik potrzebuje chwili na zaciąg paliwa z powodu zbyt niskiego poziomu paliwa (tylko w celu eliminacji).
Super sprawa by była, gdybyś miał możliwość kontrolnego montażu gaźnika seryjnego BVF.
Można by wyeliminować ewentualne nieszczelności skrzyni korbowej, czy nieodpowiedniego paliwa (zbyt dużo oleju)
Piszesz że zmieniłeś filtr powietrza, to załóż oryginalny (ten co był) i ponowne oględziny - dzisiaj nowe nie zawsze znaczy lepsze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy97
Nowicjusz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:24, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
no właśnie mam BVF 16n3 leży w szafce a co do filtra to miałem druciany a teraz założyłem taki sam tylko z gąbką czy coś podobnego
a czy jest możliwość że uszczelka skrzyni korbowej mogła puścić bo jeszcze się z takim przypadkiem nie spotkałem ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pss
Simson Fan
Dołączył: 18 Mar 2013
Posty: 629
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 22:33, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Musiały by być bardzo krzywe kartery w miejscu styku lub być potłuczone od np. rozpoławiania śrubokrętem w nieodpowiednim miejscu. Ja raczej "wykluczam" takie zjawisko. Zobacz z tym filtrem najpierw, przecież to tylko chwilka przełożyć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
chudy97
Nowicjusz
Dołączył: 01 Gru 2013
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 23:09, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
założyłem gaźnik BVF i sie przejechałem jak na ten moment ręce wyrywa na pierwszym biegu. Dzięki za pomoc LWG
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|