|
Forum o Simsonach Forum wszystkich posiadaczy motocykli Simson
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazyboy5
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:17, 17 Kwi 2011 Temat postu: Simson zaczyna gasnąć przy nagrzaniu i obciążeniu |
|
|
Witam.
Jadąc simsonkiem(S-51) z kolegą ważącym znacznie więcej od mnie simsonek strasznie się nagrzał i nie mogłem go odpalić.Przez całą podroż simsonek nie miał dużo siły, a jak zgasł to dopiero z po pychu zaskoczył i nie mogłem puszczać gazu bo od razu próbował gasnąć.Pytanie moje dotyczy co to może być? Rozmawiając z sąsiadem dowiedziałem się że może to być tłok.Dodam także że po 1km zaczyna dzwonić coś,po zmianie biegu przestaje na chwile i znowu zaczyna.Tłok i cylinder były prawdopodobnie zmieniane,jeśli będzie potrzeba to się tego dowiem.Proszę o szybką odpowiedź gdyż sezon tuż tuż a piechotką nie chce mi się chodzić
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:19, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
możliwe że tłok spuch i się przytarł, ale nie jestem pewien
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GNYSU
Bywalec
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 19:33, 17 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Bardzo możliwe że tłok ci puchnie ;/
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazyboy5
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 8:15, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
to będzie kłopot bo jak wczoraj wracałem to chciał gasnąć to mu bieg w dół i aby do domu dojechać.Jeśli to tłok to jaki dobry nie drogi doradzicie??? Chodzi mi o tłok z pierścionkami taki trochę "firmowy"
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Antonio
V.I.P
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 7883
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ok. Środy Wlkp Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 11:19, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dobry jest ten najdrozszy. Sa zawsze w komplecie z pierscieniami.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazyboy5
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 17:49, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Słyszałem że dobry jest tłok firmy MZA . Co wy na ten temat powiecie???Potrzebuję szybkiej odpowiedzi bo już bym go sobie zamówił i zaczynał docierać.A właśnie jaka prędkość przy docieraniu była by najlepsza i ile kilometrów musiałbym zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 21:08, 18 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
No MZA to dobre tłoki i dobrze się sprawują, ale trzeba umieć odpowiednio docierać z małą prędkością. Prędkość w granicach 45-50km to max i robić krótkie odcinki trasy, z 500km jak zrobisz i nic się nie stanie to będzie już dobrze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazyboy5
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 23:38, 19 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Dobra dzięki,ale myślę że tak z 300km zrobię bo mnie później będzie kusić To ja sobie to na spokojnie po świętach zobaczę.Dzięki wszystkim.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazyboy5
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 13:50, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie rozgryzłem problem z moim simkiem a mianowicie wszystkiemu była wina cewki pod cylindrem,po prostu była już stara,ale tłok i tak wymienię,bo nie zmieniany chyba od nowości.Dzięki za pomoc:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dam92
Stały bywalec
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1424
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 16:10, 25 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ja powiem tak: jeśli ma dobrą kompresję nie ma problemów z odpalaniem itd po wymianie samej cewki, jakiś dziwnych dźwięków na wysokich obrotach to go zostaw...
Następnie apropo tłoków czy docierania jest masa tematów. Pamiętaj że masz dostępną opcję edytuj swój post więc nie trzeba było pisać kolejnego jak wystarczyło edytować ostatni a co do samego docierania to możesz mu odkręcić manetke na full tylko: na żadnym z biegów nie kręć go zbyt wysoko czyli tu Twój v max pewnie bedzie wynosił jakieś ~50km/h, i rób krótkie trasy, jak silnik się zagrzeje to rób postój aż ochłonie. Najważniejsze z całego docierania jest pierwsze 30km...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazyboy5
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:47, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Mam do was jeszcze jedno pytanie: czym jest spowodowany dziwny dźwięk "dzwonienia" np. na 4 biegu. Dodam że tłok był ostatnio zmieniany a łożyska wszystkie w zimie. Co to może być???
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawids51b
Nowicjusz
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 16:56, 04 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Pierścienie .
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazyboy5
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 19:01, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Też tak myślę,a sądzę także że przydałby się szlif cylindrowi zrobić jak zaczyna tak dzwonić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikixo
Bardziej niż stały bywalec
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 2188
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:31, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Nie to nie jest od cylindra,zostaw jak jest i niech ci jeszcze trzyma,ale jak masz kasy jak lodu to rób.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
crazyboy5
Nowicjusz
Dołączył: 18 Lip 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:54, 05 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Jak nie od cylindra to od czego? Wydaje mi się że jest wytarty już trochę i pierścionki mają za dużo luzu. Jak by dzwoniło i nie osłabiało mi simka to bym się nie czepiał szlifa robić, ale jak na 4 biegu zaczyna bardzo dzwonić to mu trochę siły braknie i już.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|